sorry zie dat er veel fouten in zitten komt mijn toetsen bort van de laptop is beetje stuk de oudste heeft er chocomelk over een laten vallen dus moet nu echt rammen op de letters voor ze het doen ze plakken een beetje
@Syboena, zo lekker dan zeg! Goed van je dat je flink hebt opgetreden, nu krijg je wel mooi waar je recht op hebt! Ben erg benieuwd naar de uitslag. Ik moet ook nog steeds bloed laten prikken..FOEIFOEI... had de vorige keer een formulier meegekregen en kan gewoon binnenlopen daar. Maar vergeet t steeds. Maar moet nu toch echt wel gebeuren anders heeft de vk nooit de uitslagen voor de volgende keer. Zal ze in mijn tas stoppen, ga ik morgen na t werken wel eventjes
heey heey ik ben er weer alles was/is goed met de kleine ben zo blij he ze zecht dat het nu voor 98% goed gaat maar onze baby heeft haar wel mooi geplaagt ze heeft voor haar zelf ook echo`s gemaakt en de baby wou neit doen wat zij wou en toen zij ze nu gaan we ff een mooie foto maken voor mamma en hup daar ging hij/zij heel mooi liggen van nou nu is het voor mamma die mag wel een mooie foto
\/ supernieuws! Nou meid, alle twijfels overboord en shoppen maar Enne, tuurlijk doet ie wat mama wil
oh geweldig! zowel de uitslag als het geplaag. zou je eigelijk moeten opschrijven in een mama zwanger van jou boek. daar wil ik na de eerste echo aan beginnen. leuk voor later. fijn joh, eindelijk 98% zekerheid!
Jeeh! syboena wat een fijn nieuws! Nou kun je hopelijk echt gaan genieten.. Pff dames nou ik nog... Duimen jullie voor me... x
@ wendelaa hahahaha het luisterd nu al heel goed lol en idd lekker shoppen @ ja ik ga nu ook beginnen met het boek heb het bij mijn andere zwangerschappen gelijk gedaan maar is zo pijnlijk als het mis gaat en je dan het boek weer tegen komt dus ik ga er vanavond mee beginnen en ga dit er ook zeker in zetten @ allemaal ik zal zo de echo er in zetten
@Debozoe, de 13e wordt jou geluksdag hoor! We duimen voor je dat jullie ook zon mooi plaatje zien morgen. ZUCHT.....kan niet wachten tot de 24e!
@ Debozoe normaal zou ik zeggen vrijdag de 13 de is ongeluks dag maar bij jou gaat hij morgen heeeeeeeeeeeeel veel geluk brengen @ wendelaa jou lange wachten wordt ook beloond hoor @ alle dames de nieuwe echo staat er in dus wie wil kijkken ga je gang
Syboena, fijn dat alles weer okidoki was! Zat me alleen effe af te vragen wat ik precies zag op de echo... benieuwd naar de uitleg. Die van mij ziet er heel anders uit, gek hoe snel zoiets verandert he. Helaas kan ik jullie de foto niet laten zien! xx
hij is niet echt mooi bewerkt hoor ben daar niet zo goed in en mannetje slaapt nog maar de uitleg staat er wel een beetje bij hoop dta je er nu ook meer van snapt hihihihi
@Syboena, ik zag het wel....maar weet dat nog door de echo toen bij Eva. Maar heb je de foto ingescand of er een foto van gemaakt? de foto opzicht is n.l wat onduidelijk, waardoor je er wat meer moeite voor moet doen om t te zien allemaal. @Debozoe, ben je al geweest? Ben erg benieuwd!
@ wendelaa heb een foto met mijn tel er van gemaakt want de scanner is stuk maar ze maken daar zo wie zo slechte foto`s @ Debozoe en hoe was je echo als ik het goed heb moest je om half 9 maar ja kan het ook wel weer verkeerdt hebben vergeet veel en haal alles door elkaar hier trouwens ruzzie met het mannetje ik wil zo graag een 3d echo maken maar hij vind eht zonde van het geld maar ja ik denk zo van ja hallo meneer voor jou is dit al normaal dit is jou 4de kindje en mijn eerste grrrrr dus heb nu heel koppig gezecht ik laat hem toch maken of je nu mee gaat of neit dus hij zecht ik betaal er niet voor dus ga ook neit mee dus heb me dinnetje net gebelt en die gaat met me mee dus ga straks een afspraak maken voor de 3d echo
O eccht, hebben ze oude apparatuur dan? Best irritant als ze slechte fotos meegeven. Goede reden voor een pretecho Wel vervelend dat je man er zo over denkt hoor, t is toch iets bijzonders...vooral als het je eerste kindje is. Ach mannen zijn nu eenmaal wat anders als wij. En leuk dat je vriendin dan meegaat!
@ wendelaa ja idd ze hebben daar oude echo apparatuur dus heb al de foto`s zo slecht en dat is zo jammer he idd een goede reden om een 3d of 2d kan ik ook nog mee leven te maken idd mannen zijn zulke rare wezens kan er soms zo boos om worden vandaag ook ik wou zo graag (ook al is het maar 1 pakje) gaan shoppen zecht meneertje nee we wachten tot de 20 weken grrrrrrr en dan snapt hij neit dat ik boos wordt maar hij wil nu alles anders doen dan bij zijn exs dat snap ik ook wel maar hij meot ook een beetje na kunnen gaan dat dit mijn eerste is en voro mij alles nieuw is dus heb ook lekker tegen hem gezecht je kan me de pot op maar ik maak die 3d (of 2d) maar ik wil gewoon mooie foto`s voor in het foto boek
hahaha you go girl! Kijk en dat is dus ook de reden dat ik weinig overleg Ik ga gewoon lekker alleen shoppen of met mijn mams...Manlief haat winkelen, dus als ik daar op moet wachten moet ik met de 4o weken nog alles kopen haha. Het maakt hem verder weinig uit wat ik koop. Scheelt wel dat we dezelfde smaak hebben en duurdere dingen worden natuurlijk wel overlegd
nou ik zeg wel als mijn loon binnen is kan hij lekker de pot op en ga ik lekker met me dinnetje shoppen maar vind het gewoon zo jammer dat hij zo doet maar ja zullen ook wel een groot gedeelte van mijn hormonen zijn die de loop met me neemt heb vandaag tegen hem gezecht soms wou ik net als nathalie dat ik vrijgzel was dan hoef ik niks met je te over leggen en kan ik gewoon lekker kopen wat ik wil maar ja zijn exs was heel simpel ja ik poep het kind er uit dus jij zorgt maar voor de kleren en kamertje en zo dus ja met die andere 3 moest hij echt alles alleen doen en nu heeft hij een vriendin die er wel mee bemoeit wat ze wil en wat ze niet wil
wat jammer zeg Syboena, vanaf nu zou je er eigelijk alleen van moeten genieten. ik vind ook dat je lekker die echo moet laten maken en een mooi baby pakje uit zoeken. hoeft toch niet duur je zijn. onder de 10 euro heb je hele leuke dingen. hoe duur is zn pret echo eigelijk dat hij er zo moeilijk over doet? hier heb ik wel iets vergelijkbaars, we zijn dan pas net begonnen enzo maar mn vriend doet er nog helemaal niet in mee. hij weet ook dat er een hoge mk kans is in de eerste 3 mnd. maar ja ik ben er wel veel mee bezig en zou het leuk vinden als die tenminste iets laat merken. maar goed, zal na de eerste echo wel veranderen. hij moet er nog erg aan wennen hahaha
Als hij de kleine op een echo heeft gezien is het idd vast allemaal wat echter voor hem. En ze voelen nu eenmaal al die veranderingen in ons lijf niet....was dat maar wel zo Hier ook een man die er niet echt mee bezig is hoor. Soms hou ik m ineens een plaatje voor en zeg ik; kijk zo ziet ie er nu uit...dan kijkt ie ff en zegt; o ja, mooi en vervolgens kijkt ie weer t.v hahaha Maar ik stoor me er verder niet zo aan hoor. Vanmogen zei hij nog heel lief toen ik uit de douche kwam, goh je ziet er nog echt goed uit wen! En dan denk ik bij mezelf..ehm.,...zien we t zelfde lijf!?! hahaha