Ja die 12 weken grens is echt iets om naar uit te kijken. En dan op naar de 26 weken, dan is het kindje levensvatbaar, vind ik ook altijd een stap. Dan volgt de 38 weken, dan mag je lekker thuis bevallen. Vervolgens natuurlijk de 40 weken en in mijn geval de 42 hahaha. Oke, nu loop ik wel heel erg op de zaken vooruit
ik zit bijna op de helft van mij 12 weken, en zit ook de dagen af te tellen tot dat punt. zowiezo heb ik meer rust na de eerste echo maar heb nog steeds niks van de gyn gehoord. ga het je het nog vieren wendelaa over een paar dagen? sterkte met de blaas ontsteking syboena! en kenzogirl sterkte met de schoonmoeder, misschien kan ze wat mee naar de echo's.. zien waar ze extra voor vecht.
hahahahaha ik loop ook al zo ver vooruit kijk nu heel erg uit naar de 20 weken (weten we wat het wordt) dan de 26/28 weken (is het levensvatbaar) en dan de 38 weken (dan mag het er van mij uit komen ) kan echt neit wachten tot ik weet wat het is kan ik hij/zij bij haar/zijn naampje noemen nu is het de hele tijd poesjes/kindjes pas op voor de baby en dna de kamer klaar maken dan wordt het pas echt nu voel ik me wel zwanger maar is toch anders dan dat je echt bezig bent met het kamertje kleertjes kopen en bla bla bla
@ debozoe jij hoeft ook nog maar 2 weekjes dan zit je ook op de 12 weken @ Marieken jij nog 6 weekjes dan zit je ook op de 12 weken en dankje dames maar de kuer wil nog neit echt aan slaan ben nu al vanaf zaterdag aan het slikken maar helpt geen bal heb trouwens me foto boek ook ff bij gewerkt oude echo`s er uit en foto van de meiden er bij in gezet
@Syboena, wat een prachtige meiden! Jullie beebje krijgt niet 1, maar 4 mama's ben ik bang..hihi.. O nog 1 weekje....en de onzekerheid slaat hier flink toe! Hoef ineens de laatste 3 dagen niet over te geven smorgens en ook de misselijkheid is goed afgezwakt. Kwaaltjes hebben is niks, maar als ze ineens weg zijn wordt je er ook onzeker van! Zal blij zijn als het volgende week dinsdag 10.00 is
dat snap ik heel goed wendelaa, maar de kans is heel klein dat het nu nog fout gaat toch? en volgens mij is het normaal dat de misselijkheid bij 12 weken weg gaat en daar ben je bijna. bij mij is het nu aan het beginnen, nog niet overgeven maar mn buik draait steeds en heb echt moeite met eten. gelukkig heb ik wel een sterke maag en hoef niet snel over te geven. hoe is de rest het weekend door gekomen?
jaaaaaa eindelijk belde de gyn's assistente op. volgende week woensdag mag ik komen om 15.00 uur. kan iemand het voor me op de lijst zetten. 25 maart 15.00 uur eerste Echo gynecoloog
Super dat je nu een afspraak hebt Marieken! Kun je volgende week eindelijk je frummeltje bewonderen En ik weet ook wel dat rond deze tijd de misselijkheid afneemt, had ik met Eva ook. T grappige is, ik typte dit vanmorgen en even nadien moest ik een paar keer diep zuchten om de boel binnen te houden! Vanmorgen om 9.00 eerst bloed laten prikken, formulier ligt al sinds 17 februari in huis. Daarna heerlijk met Eva de stad in geweest...t is zon mooi weer. Lekker samen op een terrasje gezeten, zij met fristi en ik een theetje. Verder schandilg geshopt...nog een spijkerbroek gehaald, want 2 is dus echt te weinig! en een shirt, allebei bij miss etam. Door na de prenatal een een tankini gekocht. Echt een super ding, bedekt tenminste je hele buik! En tot slot bij de H&M nog enorm veel ondergoed...want slips en behas passen gewoon niet meer hahha
oh heerlijk wendelaa om zo met de kleine meid te gaan shoppen! zal ze vast leuk hebben gevonden! het is inderdaad heerlijk weer, ik geniet er ook van met mijn werkkindjes. en groot gelijk dat je lekker nieuwe passende kleding koopt, je moet nog ff en dan moet alles wel lekker zitten.
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 17 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov AGENDA marleentje26 Ceren wendelaa 24 maart VK/Echo Libelle82 9 maart echo syboena 19 maart echo Wallie78 2 maart echo Eerised 2 maart echo Ikke1984 kenzogirl debozoe 13 maart termijnecho Marieken 25 maart echo/intake Gyn GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen
he meiden, hoe is het hier? mij wel goed, al de hele middag in de zon gezeten, lekker hoor. ik zie net dat ik op de lijst nog op de 17e sta, maar dat moet 15 september zijn en ik heb nieuwe afspraken ! Donderdag 19 maart, 11:30, gesprek kraamzorg. Enne 16 april, 09:30, Verloskundige 27 april, 09:30, SEO 20 weken echo Kan niet wachten! Zo ik ga nu naar mn schoonouders lopen, lekker met mn neefje voetballen en daar lekker eten! X
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 15 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov AGENDA Ceren Ikke1984 kenzogirl Wallie78 2 maart echo Libelle82 9 maart echo debozoe 13 maart termijnecho Eerised 19 maart gesprek kraamzorg syboena 19 maart echo wendelaa 24 maart VK/Echo Marieken 25 maart echo/intake Gyn Eerised 16 april VK Eerised27 april 20 weken echo GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen[/quote]
Nou hoop dat de lijst klopt...heb n.l ff de data van de afspraken op volgorde gezet. Eerised, is dat niet erg vroeg voor een afspraak met kraamzorg?
Sorry,... heb je net je lijstje helemaal op orde, kom ik met een nieuwe data! Wist ik wel al een tijdje, maar zo vergeetachtig als ik ben, helemaal niet in de gaten gehad het door te geven. 31 maart Controle Verloskundige. Eerised; mag ik vragen waarom je nu al een gesprek hebt met kraamzorg? Is dat altijd zo? Weet iemand dit? Ik heb namelijk wel het formulier ingevuld--> aanvraag kraamzorg. Moet het van de week eens op de post doen. Maar zodra ze dit hebben ontvangen,.. komen ze dan al langs? Erg nieuwsgierig... A.s vrijdag ga ik samen met manlief een kijkje nemen bij de babydump in Roosendaal. Hij is vorige week jarig geweest, ff zijn verj.centen erdoor jagen! Iemand trouwens ervaring met Babydump?
@libelle, zal m er zo tussen zetten Leuk joh, babydingen kijken....lekker zwijmelen en dromen haha. Heb zelf geen ervaring met babydump, dus ben benieuwd naar die van jou. Toen ik zwanger was bij Eva kreeg ik pas in t einde van mijn zwangerschap een gesprek met iemand van het kraambureau...weet niet meer precies wanneer, maar volgens mij was ik al met verlof!
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 15 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov AGENDA Ceren Ikke1984 kenzogirl Wallie78 2 maart echo debozoe 13 maart termijnecho Eerised 19 maart gesprek kraamzorg syboena 19 maart echo wendelaa 24 maart VK/Echo Marieken 25 maart echo/intake Gyn Libelle82 31 maart VK Eerised 16 april VK Eerised27 april 20 weken echo GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen[/quote]
@ Marieken nou ze zijn een beetje van mij het zijn de kindjes van mijn ventje en zijn exs vrouw maar ja ze zeggen mamma tegen mij dus als ik emt ze in de stad loop zeg ik ook dat ze van mij zijn gaaf woensdag de eerste echo @ wendelaa als ik alle mensen hun gang laat gaan heeft onze baby straks 100 mama`s maar ik denk dat de meiden in begin best wel bang gaan zijn voor de baby is klein en eng beter dat je neit meer hoeft te spugen en idd ik had dat ook ineen keer dat alles weg was had alleen nog maar zere borsten en idd dan wordt je onzeker maar jij krijgt dinsdag ook een super echo hoor gezellig met eva shoppen @ Eerised90 kraamzorg zo vroeg al ? en zou je dat wel doen voetballen met je neefje of is hij nog klein @ Libelle ik zou het niet weten ik ben zelf nog niet eens op zoek geweest naar kraamzorg maar volgens mij heb ik daar nog wel ff tijd voor want ze komen normaal gesproken pas later in je zwangerschap omdat ze ook kijkken naar de baby kamer en de vijligheid in huis en zo atans dat heb ik begrepen er komt echt veel bij kijkken bij een baby hahahahaha en ik heb me box`s besteld bij baby dump was daar erg goedkoop 50,- @ alle dames nou hier het hele weekend en gister en vandaag druk bezig geweest met het huis woonkamer alles omgooien zo dat er ruimte is voor de box`s die volgende week komt en ventje wil hem al opzetten (beetje vroeg ) maar ja dan heb ik wel tijd om de katten te leren dat ze never nooit in de box`s mogen en aangezien mijn katjes aardig hard leers zijn ben ik bang dat eht wel ff gaat duren voor dat ze het door hebben dat ze daar niet in mogen slapen want nu mogen ze overal komen en we hebben gister de aquarium klaar gemaakt dus nu morgen nog ff visjes er in kopen dan is die ook lekker klaar en nog 1 weekje dan krijg ik een schilpadje vind ze zo schattig he die beestjes ow trouwens ons huis is ook al van af vrijdag rook vrij heb gezecht nu ben ik de 12 weken voorbij nu wordt er niet meer gerookt in huis zo ik heb wel ff weer genoeg gekletst hihihihihihihihi
Syboena,.. je mag dan nog wel geen kleertjes kopen, die box is toch mooi binnen. En dat manlief dan ook al wil dat hij in de woonkamer komt te staan maakt al heel veel goed lijkt me.
@Syboena, zou toch maar vast kraamzorg aanvragen. Des te meer kans heb je dat je iemand krijgt, als je te lang wacht hebben ze dadelijk misschien niemand. Ook daar werken ze met lijsten. Ik heb me vandaag dus netjes aangemeld. En schilpadjes zijn ook schattig! Eva vind ze ook zo prachtig, maar helaas is het hier al erg vol met dieren:-s Wat voor een schilpadje krijg je?