@ Libelle ja daar zit ook wel weer wat in maar het liefst ga ik shoppen en koop ik alles nu meteen @ ja idd ik ga het morgen gelijk ff regelen maar mis domme vraag hoe moet dat de een zecht je moet het via het ziekenfons doen en de ander zecht je moet het gewoon via zoon kraamburo doen in je omgeving en die regelen dat wel met het ziekenfons snap er nu niks emer van zal wel heel blond zijn ja hier is het ook al vol met beestjes hoor visjes 3 poesjes vogels zijn nu dood (gelukkig die maken veel rommel grrrrr) konijntjes en hamsters hebben we weg gedaan en tegen de kinderen gezecht dat ze dood zijn gegaan echt erg al die beestjes dus nu een schilpadje die maakt neit zo veel rommel kun je lekker naar kijkken en klaar is kees en de kids vinden ze ook erg mooi ik krijg als het goed is een baby geelwang schildpadje
Weet niet welke verzekering je hebt, maar ik heb dus VGZ en gewoon via de site een aanvraagformulier ingevuld en dan gaat t verder vanzelf. Is de vorige keer ook goed gegaan Fijn he vogels, die hadden wij ook 2..eentje ging dood en de ander hebben we toen weggedaan. Verder hebben wij 1 hond en 11 hagedissen...tja je kunt maar een hobby hebben toch. En al een naam verzonnen voor het nieuwe beestje?
oke ik heb de friesland verzekering zal is kijkken op hun site straks en nee heb nog geen naam vezonnen kan niks leuks verzinnen
moet morgen ff heen bellen snap niet veel van de site maar er staat wel dat je kraamzorg voor de 3de maand aan meot vragen ja als we is alles wisten is maar goed dat jullie er nu over waren begonnen anders denk ik dat ik daar pas over 1 of 2 maanden aan had gedacht
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 15 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov AGENDA Ceren Ikke1984 kenzogirl Wallie78 2 maart echo debozoe 13 maart termijnecho Eerised 19 maart gesprek kraamzorg syboena 27 maart gesprek gyneceloog wendelaa 24 maart VK/Echo Marieken 25 maart echo/intake Gyn Libelle82 31 maart VK Eerised 16 april VK Eerised27 april 20 weken echo GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen
Syboena, heeft jou VK er niets over gezegd dan? Want dat zei ze hier dus meteen; vergeet niet de kraamzorg te regelen.. Maar t zal niet zo heel precies komen hoor!
Mn neefje is 3.5, maar hij kan al best goed voetballen, echt een talentje. Het is het kindje van mn zus en haar vriend (en hij is weer de broer van mijn vriend haha ) Ja, ik had ze gebeld, en ze komt dan morgen al langs, en tegen het eind een keertje. Vind het wel fijn dat het straks geregeld is, en ik wil een bepaald iemand, dus kan ik dat alvast aangeven! En er zijn ook heel veel zwangere hier, augustus/september. X
nou syboena dat zelfde probleem zullen wij ook met de katten krijgen. onze 3 poezenbeesten zijn ook stront eigenwijs en liggen juist graag waar ze niet horen. zn box is wel heel lekker zacht natuurlijk. dat word ruzie! wel slim om ruim van te voren op te zetten dan, zal ik onthouden! verder hebben we 2 honden, totaal zn 30 eigen hagedissen, 15 baby hagedissen voor de verkoop en muizen.
@ wendelaa nee de gyneceloog heeft niks gezecht maar denk ook wel dat ze daar mee hebben gewacht omdat het bij mij al 4x mis is gegaan en dan alles regelen en dan weer af moeten blazen is ook zo rot denk dat ze dat volgende week donderdag wel gaat zeggen maar ja heb het nu ondertussen al geregelt en kraampaket meot ik aanvragen met 6 maanden wist ik veel dus dat meot ik dan nog ff doen @ Eerised hier komen ze pas met 6 of 7 maanden langs krijg van de week wel een brief die ik zelf in moet vullen en dan weer terug meot sturen @ Marieken dan heb ik nog wel een tip alleen geen leuke tip voor je poeze vriendjes wij gaan ballonnen opblazen en die in de box`s leggen en als ze er dan in springen is het PANG en dan denk ik dat onze poeze vriendjes niet meer in de box`s gaan (hoop ik) @ alle dames vandaag gyneceloog gebelt om de afspraak van vrijdag te verplaatsten naar donderdag zecht ze ineens van vergeet je de echo van morgen niet ik dacht huh dus ik vraag hoe laat dan was het vergeten zecht ze 10 voor 11 maar had vorige week gebelt dat ik niet kon (afspraak is nu verzet) dus vandaar die echo van vorige week maar nu hebben ze die van morgen niet gewist dus nu heb ik morgen nog een echo lekker 2 weken achter elkaar dus ik dacht ik zeg ook maar niks hahahahahaha
Hoi allen, Ik heb meegelezen... en sluit me bij jullie aan.. Grappig, heb eerst bij 'zwanger worden' gezeten en nu hier... Ben ook maar kort zwanger van mij eerste... en vind het geweldig om dit soort ervaringen te delen... Wat betreft het aanvragen van kraamzorg isdit per zorgverzekeraar anders. Bij Agis is de regel dat je uiterlijk 5 maanden voor de bevaldatum al kraamzorg hebt aangevraagd....... Ik moet me zoveel inlezen, want ik weet zo weinig!
hoi vrouwtje, welkom bij deze kant! we zijn bijna even ver zie ik. spannend he! is ook mijn eerste en weet nog helemaal niks over al dat geregel.. eerst mn echo maar eens afwachten, dan zal de gyn me vast wel verder helpen. heb jij al een echo gepland staan? syboena: wat een geweldig idee! gaat zeker werken hier. en zullen wij ook nog lol aan beleven met rond vliegende katten! Oh en geniet van je extra echo! lekker niks zeggen en er van genieten! trouwens je hebt prachtige "dochters" hoor! was het niet gek om op 21 al stiefmoeder te zijn? de dames vinden het vast leuk om een 1/2 broertje/zusje er bij te krijgen. hoe oud is je vriend eigelijk dat die zulke mooie oudere dochters heeft?
@ vrouwtje welkom en gefeli met je zwangerschap ben ook zwanger van me eerste en voor mij is ook alles nieuw en weet ook echt neit veel maar gelukkig hebben we hier al wat vrouwen die zwanger zijn van hun 2de of 3de kindje en die helpen ons echt wel hoor wat ik heb gehoordt moet je zo snel mogelijk kraamzorg regelen hoorde ik ook van die vrouw vandaag want ze werken emt die lijsten of zo iets als je ook op de lijst wilt meot je ff je dingen door geven wanneer je eerste echo/afspraak is of je het gevoel hebt of het een jongen of een meid wordt en wanneer jullie je kindje verwachten en hou oud/jong je bent @ Marieken ja denk dat wij hier ook aardig wat lol zullen hebben zie het al helemaal voor me en ik ga zeker genieten van me exstra echo en zeker niks zeggen hun zijn zo dom geweest om het niet uit de computer te halen dus niet mijn probleem en ik zie ons wondertje lekker eerder dan wat we veracht hadden
@Vrouwtje, welkom en vooral gefeliciteerd! Maak je geen zorgen dat je sommige dingen niet weet, komt allemaal wel en als je vragen hebt..gooi t in de groep! @Marieken en Syboena, succes met het opvoeden van jullie katten, ben blij dat ons hondje er niet in kan hahah @Syboena, mazzelaar! 2 echo's zo dicht op elkaar. Zo ook lekker mijn mond houden hoor hahaha. En succes morgen met je verstandkies, hoe laat moet je? O en volgens mij ben ik de actiefste met meer als 1 kindje, dus kom maar op! Wijze Wendy weet raad
moets om 9 uur maar heb maar ff gebelt en gevraagt of dat in de middag kon omdat ik ook emt die echo zit en dat kon wel pffffffffff ik heb soms echt geluk met alles om gooien op het laatste moment en opvoeden emt de katten pfffffff ben ze nu eerst aan het afleren dat ze niet bij het aqarium mogen komen en dat is al een hele klus maar zal vast wel goed komen
Marieken.. we lopen inderdaad bijna gelijk. Op 1 dag na! Haha.. Ik ben 12 november uitgerekend. Mijn eerste afspraak bij de vroedvrouw is op 13 april... Dan zit ik op de 10 weken... We hebben het niet gehad over een echo, maar hoop wel dat dit plaats gaat vinden.. ga er wel vanuit... of had ik dit moeten vragen? Is dat trouwens hetzelfde? Vroedvrouw en VK?
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 15 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov Vrouwtje81 , ?? jaar - 1e kindje - 12 nov AGENDA Ceren Ikke1984 kenzogirl Wallie78 2 maart echo debozoe 13 maart termijnecho Eerised 19 maart gesprek kraamzorg syboena 27 maart gesprek gyneceloog wendelaa 24 maart VK/Echo Marieken 25 maart echo/intake Gyn Libelle82 31 maart VK Eerised 16 april VK Eerised27 april 20 weken echo Vrouwtje8113 april eerste afspraak GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen Vrouwtje81 ??
@ vrouwtje je staat er bij op de lijst volgens mij is het het zelfde hoor een Vroedvrouw en VK maar ja dit is ook mijn eerste kindje dus ik weet ook nog niet alles en het licht er aan wat de regels zijn daar de een maakt met 10 weken al een echo en de ander pas met 12 weken dus ja dat zal je gewoon ff meoten afwachten en als je daar bent kun je ook gewoon ff vragen of ze een echo maken
Vrouwtje welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap... Syboena: Succes vandaag! Ik ben gister voor de tweede keer bij de vk geweest. Alle uitslagen van bloed enzo waren goed. Helaas heeft ze nog niet naar het hartje geluisterd, doet ze pas vanaf 12 weken.. Heb haar wel verteld dat ik erg onzeker ben en nu mag ik over 2 weken nog even komen om het hartje te luisteren! Dus voor op de lijst: 27 maart 2de echo 1 april vk hartje luisteren 15 april 3e afspraak vk x
@ debozoe wel jammer dat je het hartje nog neit hebt gehoordt maar wel fijn dat ze dat voor je doen over 2 weekjes en ik zal je zo op de lijst er bij zetten @ wendelaa ik heb een vraagje weet jij mis vanaf hoe oud een baby in zoon zwemband met rug stuen mag mijn vriendin heeft een kleine van 3 maand en we willen met haar gaan zwemmen maar nu weten we niet of ze al in die band mag dacht mis weet jij dat wel @ alle dames ik heb net ook de afspraak voor de 2d echo gemaakt doe hem niet in 3d maar in 2d met dvd dus alle beelden en geluiden worden opgenomen 3d met dvd is 100 euro ik ga nu voor dit paket 2D DVD pakket: Echoconsult (30 minuten 2D ) Geslachtsbepaling (indien gewenst) 5 zwart/wit fotos Fotoboekje Registratie op DVD met geluid (inclusief DVD) die is 75 euro nog best veel en de 3d is 3-4D DVD pakket: Echoconsult (30 minuten 2D, 3D en eventueel 4D) Geslachtsbepaling (indien gewenst) 5 zwart/wit fotos 1 kleurenfoto Fotoboekje Registratie op DVD met geluid (inclusief DVD) het scheelt niet veel dus dacht ik doe die van 75 euro wel