@Syboena, balen dat je toch flink pijn aan je mond hebt. Is altijd zon vervelende pijn vind ik, kan echt niets hebben wat dat betreft. @Marieken, voel je niet schuldig om een paracetamol hoor! Dat mag gewoon, kan helemaal geen kwaad verder. En met hoofdpijn lopen, daar wordt je ook niet vrolijker van. @Vrouwtje, ja kwaaltjes kunnen zeker pas na 6 weken beginnen. Bij mij begonnen ze ook pas tussen de 5 en 6 weken
@ vrouwtje ja ik had het al heel vroeg 12 dec me ei gehad en met kerst al overgeven en moe zijn en zo dus ik zeg is griep maar ventje had al gezecht nee hoor je bent zwanger ik hele verhalen met wendelaa gehad die vent is knetter gek maar hij had toch gelijk maar vaak beginnen de kwaaltjes ook ronde de 6 weken hoor @ wendelaa ja idd maar we zijn bikkels en gaat van zelf wel weer over hoop ik
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 15 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov Vrouwtje81 , 27 jaar - 1e kindje - 12 nov AGENDA Ceren Ikke1984 kenzogirl Wallie78 2 maart echo debozoe 13 maart termijnecho Eerised 19 maart gesprek kraamzorg syboena 26 maart gesprek gyneceloog syboena 7 mei 2d echo om 20:00 wendelaa 24 maart VK/Echo Marieken 25 maart echo/intake Gyn Libelle82 31 maart VK Eerised 16 april VK Eerised27 april 20 weken echo Vrouwtje8113 april eerste afspraak GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen Vrouwtje81 ??
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 15 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov Vrouwtje81 , 27 jaar - 1e kindje - 12 nov AGENDA Ceren Ikke1984 kenzogirl Wallie78 2 maart echo debozoe 13 maart termijnecho Eerised 19 maart gesprek kraamzorg wendelaa 23 maart VK/Echo Marieken 25 maart echo/intake Gyn syboena 26 maart gesprek gyneceloog Libelle82 31 maart VK Eerised 16 april VK Vrouwtje8113 april eerste afspraak Eerised27 april 20 weken echo syboena 7 mei 2d echo om 20:00 GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen Vrouwtje81 ??
Hallo dames, Alles goed hier? Mij prima, zie dat Syboena zich nog steeds niet helemaal lekker voelt . Ik wel weer gelukkig, volgens mij komt het een beetje door de zon, want echt de laatste 2/3 dagen voel ik me toppie, heb ook alweer een kleurtje in mn gezicht, armen en borst Lang leve de zon ! Nog plannen voor het weekend? Oh, ik sta nog op 18 jaar op de lijst, maar ben inmiddels 19, was de 14e jarig ! X
Heb even de datum van mijn afspraak veranderd, en de rest op de goeie volgorde gezet. Sorry, tik van mij haha
voel me helemaal topie alleen veel hoofdpijn/micrane en heb nu pijn in me mond heb verstandskies er uit laten snijden maar verder voel ik me wel goed alleen van de hoofdpijn wordt ik knetter gek nog gefeli dan met je verjaardag
@ wendelaa je doet maar ik wou het nog doen maar op het moment totoaal geen zin in gehad is wel handig zoon huplje met de lijst hihihihihihi
Dat is minder, stomme verstandskiezen, wie die ooit heeft verzonnen! Je hebt echt niks aan die dingen, alleen maar ellende. Hopelijk is die pijn snel weg. X
@ alle dames hele dag loop ik te klagen pffffff en nu net kijken we in de bak hebben we 5 BABY VISJES had gister morgen al tegen ventje gezecht je moet die moeder in die guppytank doen want ze gaat vandaag of morgen bevallen schoonmoeder en ventje zeggen nee kan nog wel ff wachten en nu hebben we 5 baby`s (visjes) alleen denk dat er wel een paar op zijn gegeten door die stomme algen eters maar er zijn nog 5 over ze zijn echt inimini klein
er heeft dus bij jullie al een bevaling plaats gevonden Wel zielig voor de andere gupjes, dat ze opgegeten zijn. Hoop dat er nog een paar t overleven. Hier is net iemand geweest om de belastingpapieren in te vullen, krijgen weer flink wat terug! Lekker de spaarrekening weer gespekt over een tijdje haha
ja ze zitten nu in een guppy tank die 5 visjes dus denk dat die het wel halen zo leuk om ineens die visjes te zien oudste zecht kijk is wat daar voor iets raars drijft dus wij kijkken zeggen we dat is niks raars dat zijn baby visjes wel fijn dat je aardig wat terug krijgt lekker van sparen en dan op vakantie gaan of andere leuke dingen doen
Precies en dan nog het vakantiegeld erbij, kunnen we er weer tegen voorlopig haha O meiden, ik klaag nooit meer dat mijn kwaaltjes verdwenen zijn. Hang al weer 2 dagen smorgens boven de pot...ppff..
Syboena balen van die kies, als ik nog terug denk aan mijn verstandkiezen, dat was echt een drama bah.. Wendelaa: Balen dat je weer boven de pot hangt hopelijk is het maar van korte duur... Ik had gister een feestje en ik kreeg wel 2 keer te horen dat je het al een beetje kon zien. Nu zet mijn buik 's avonds wel een beetje op, voornamelijk darmen denk ik zo.. Ik zal de echo foto's van vorige week ook nog even in mijn album zetten.. x
@ wendelaa ik zie het nu ook pas je bent de 12 weken voorbij gefeli en idd exstra zakgeld met de vakantie is altijd lekker als je dit jaar zou gaan wij gaan neit meer met vakantie we zouden in de eerste week van augustus gaan maar ja vind eht nu wel een beetje eng bah wat vervelend dat je nu weer boven de pot hangt ik ben zo blij dat ik er van af ben @ debozoe ag ja dat over leef ik ook wel weer gave echo`s
Thnx meiden! Niet te geloven zeg, alweer de 12 weken voorbij. Wat gaat t toch snel! Voor je t weet zitten we op de helft. Wij gaan dit jaar wel op vakantie, we kunnen door voetbal van manlief niet ieder jaar en dus als t kan dan gaan we! We gaan van 25 juli tot en met 9 augustus naar een camping in Spanje. Voordeel is dat mijn schoonouders, zwager en gezin en nog meer bekende er ook zijn...dus als er iets is, dan is er hulp zat gelukkig. Heb er wel enorm veel zin in.....hoop dat ik niet teveel last heb van de warmte...ach, verschuil me wel onder een parasol met mijn voeten in een teiltje haha
OOOOOOOOOOOO....krijg net een superleuk telefoontje! Mijn schoonzusje is weer zwanger! Ze heeben al een zoontje van 2.... Ik wordt dus weer tante...lekker samen zwangeren
Nou ze is nogal huiverig voor dit soort sites, dus dat zal ik maar niet voorstellen Gisteravond vierde ze haar verjaardag. We zaten daar met 4 zwangere op een rij, varierend van 5 tot 36 weken. Lekker klagen over onze kwaaltjes Syboena, hoe is het nu met de pijn in je mond en de blaasontsteking?