@ wendelaa Wat super dat alles goed is met je kleine En natuurlijk ook veel shop plezier. Ik mag 31 maart om 15.10 naar de verloskundige en dan gaat ze ook een echo maken Was wel leuk ik zeg aan de tel ik van ik zou graag een afspraak willen maken klinkt er aan de andere kant heel spontaan en vrolijk Gefeliciteerd vond dat wel erg leuk. Groetjes Fenna
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 15 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov Vrouwtje81, 27 jaar - 1e kindje - 12 nov zjafa, 22 jaar - 1e kindje - ?? AGENDA Ikke1984 kenzogirl Wallie78 debozoe wendelaa Marieken 25 maart echo/intake Gyn Ceren 25 maart echo syboena 26 maart gesprek gyneceloog Libelle82 31 maart VK Ceren 31 maart VK zjafa 31 maart 1e echo Eerised 16 april VK Vrouwtje8113 april eerste afspraak Eerised27 april 20 weken echo syboena 7 mei 2d echo om 20:00 GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen Vrouwtje81 ?? zjafa meisje
zooo ben ook ff een tijdje niet meer hier geweest.. pff moest aardig wat bijlezen zeg.. haha.. @zjafa welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.. @Wendelaa gefeliciteerd dat je de 12 weken voorbij bent.. en super fijn dat je echo goed was.. weet ff niet meer wat ik nog meer heb gelezen maar vergeet dingen zo super snel.. haha nog ff en dan ben ik ook eindelijk 12 weken.. moet wel zeggen dat het erg snel gaat allemaal.. ik heb me een paar dagen vrij goed gevoeld maar gisteren voor het eerst deze zwangerschap boven de wc gehangen... oooo wat voelde ik me beroerd.. ook vanmorgen was ik helemaal niet lekker.. was zo bang dat het er in de trein allemaal uit zou komen.. gelukkig niks gebeurd.. Ik moet trouwens 1 april voor mn 2e echo.. kan nu al niet wachten.. heb lekker de hele dag vrij genomen.. ga daarna lekker met mams shoppen... (hoop maar dat het goed is) Moet wel zeggen dat ik al aadig last begin te krijgen van mn onderrug en mn stuitje.. hoop niet dat dit nog erger gaat worden.. ach we blijven maar positief.. alles komt goed zeggen we dan maar weer..
@ Ikke begon je al te missen das ook minder dat je boven de wc heb gehangen hier alle kwaaltjes verdwenen alleen heel erg last van me onder rug en stuitje ze zeggen dat dat wel is bekken pijn kan zijn maar ik zou het niet weten vraag het donderdag wel ff aan de gyn en wat ik ook heel erg heb tot vervelens toe is heel vaak de hik is echt heel vervelend ik zal je afspraak ff op de lijst er bij zetten
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 15 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov Vrouwtje81, 27 jaar - 1e kindje - 12 nov zjafa, 22 jaar - 1e kindje - ?? AGENDA kenzogirl Wallie78 debozoe wendelaa Marieken 25 maart echo/intake Gyn Ceren 25 maart echo syboena 26 maart gesprek gyneceloog Libelle82 31 maart VK Ceren 31 maart VK zjafa 31 maart 1e echo Ikke1984 1 april 2de echo Eerised 16 april VK Vrouwtje8113 april eerste afspraak Eerised27 april 20 weken echo syboena 7 mei 2d echo om 20:00 GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen Vrouwtje81 ?? zjafa meisje
pff heb ook al hier en daar gelezen dat het bekkenpijn kan zijn.. nou als het nu al begint.. wat moet dat straks dan wel niet gaan geven.. pff.. de hik? haha dat kan idd ook heel erg vervelend zijn.. het enige wat ik wel merk vanaf dat ik zwanger ben is dat ik vooral op mn werk veel moet niezen.. geen idee hoe dat kan komen... was eerst bang dat ik nu opeens een allergie zou hebben voor katten.. (hebben er zelf 2) maar heb eens goed opgelet en het is vooral op mn werk.. misschien heb ik opeens een allergie voor werk? haha.. tja wie zal het zeggen..
ja dat heb ik ook veel niezen en vaak de hik pffffff ja ik hoop dat die pijn wel minder wordt in de rug anders wordt ik gek
Ik was net nog even op internet aan het neuzen en heb me toch een leuke site gevonden.. misschien dat niet iedereen het leuk vind maar ik zou zo alles willen kopen haha.. ook al is het nog erg vroeg.. het is al erg leuk om op te neuzen! (vooral voor een echt meisjes kamer) http://www.s-factory.nl/Sfactory/Home.htm PS. goedkoop is het allemaal niet
O wat een onwijs mooie spulletjes! Heb ik even geluk dat ik al een meisje heb, wat over een tijdj eeen nieuwe kame rkrijgt
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 18 jaar - 1e kindje - 15 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov Vrouwtje81, 27 jaar - 1e kindje - 12 nov zjafa, 22 jaar - 1e kindje - ?? AGENDA kenzogirl Wallie78 debozoe Marieken 25 maart echo/intake Gyn Ceren 25 maart echo syboena 26 maart gesprek gyneceloog Libelle82 31 maart VK Ceren 31 maart VK zjafa 31 maart 1e echo Ikke1984 1 april 2de echo Vrouwtje8113 april eerste afspraak Eerised 16 april VK wendelaa 23 april VK Eerised27 april 20 weken echo syboena 7 mei 2d echo om 20:00 wendelaa 19 mei 20 weken echo GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen Vrouwtje81 ?? zjafa meisje
Zo heb even 2 afspraken erbij gezet.. over 4 weken weer controle bij de vk en 19 mei de 20 weken echo, 3 dagen na mijn verjaardag. Ben de 16e jarig en op die dag precies 20 weken! Kan niet wachten tot die echo...kan ik hier officieel melden wat het is haha. Nog 8 lange lange lange weken
Zo heb me net SCHANDALIG laten gaan bij de Prenatal. Er hing zoveel leuks.... Fotos staan in mijn album, heb ook de ec ho erin gezet. Die is alleen wat overbelicht...zal zo eens zonder flits proberen
he dames, hoest met jullie? zit nu in restaurant v camping achter internet,jammer dat we geen bereik in caravan hebben. hoest met jullie kwaaltjes? en voor de dames die wat langer zwanger zijn,wanneer houd misselijkheid en overgeven op? overdag is het redelijk te doen maar eind vd middag begint t,en t vervelende is dat ik slaapdiensten draai vanaf 16 u,en net een nieuwe baan heb. pfff hoe doen jullie dat? Zjafa welkom hier en gefeliciteerd. Wendela:Fijn zon goede echo groetjes...............
@Wendelaa Ja leuk he.. zat ook al helemaal weg te dromen hier.. zou alles wel willen hebben.. nu kan mn gevoel wel zeggen dat ik denk dat het een meisje is.. maar wil toch ff wat meer zekerheid.. ooo denk dat ik dan helemaal door ga draaien als het idd een meisje zal zijn... ach je kunt ook een hele leuke jongens kamer maken.. moet je alleen ff wat andere kleurtjes zoeken.. misschien kom ik nog wel een leuke site tegen.. dan laat ik het jullie natuurlijk wel weten! En laat je maar lekker gaan bij de prenatal.. hoop dat ik de volgende week ook kan gaan hihi kan niet wachten
oh whouw wendelaa, wat heb je super leuke dingen gekocht zeg! echt toppie, dat zou ik ook uit gekozen hebben! en wat een mooie echo! ik wist helemaal niet dat het al zn echt kindje met 12 weken is.. ben nog een echte leek natuurlijk. echt prachtig!
@Wendelaa: Denk dat ik binnenkort ook maar eens naar Prenatal moet gaan! Gisteren nog even een volle zak gehaald bij de Hema. ( ook leuk ) Mooie echo ook trouwens. @ Ceren: ik ben nauwelijks misselijk geweest. Af en toe eens een vlaag, en dit had ik toevallig afgelopen week 2 dagen, dit in combinatie met hoofdpijn. Verder mag ik echt niet mopperen. Jij wel veel last dan? @ Marieken: Ben je nog niet zenuwachtig voor morgen? ( miss. een heel domme vraag, haha )
nou libelle, ik sta te stuiteren! mn maag draait rond, ik sta strak van de zenuwen en de kinderen lijken wel extra irritant. ben zo blij als ik morgen eindelijk duidelijkheid heb of het nu goed gaat.. pfffttt word gewoon moe van mezelf.