Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa gaaf man die kleertjes en die echo :):)
    ik moet donderdag weer naar de gyneceloog en dan wil ik ook gelijk een afspraak maken voor de 20 weken echo wil zo graag wetten wat het wordt kan echt neit wachten
    maar ja dat komt ook wel omdat ik nu nog niks mag moet met alles wachten tot ik de 20 weken echo heb gehad
    daarom wou ik de pret echo ook zo vroeg mogelijk maar helaas er zit mei vakantie tussen en dan maken ze geen echo`s maar ja nog ff wachten dus

@ ceren bij mij hielden de kwaaltjes rond de 1213 weken op :):)

@ Marieken hahahahaha dat had ik met de 13 weken echo toen zat ik zo te stuiteren
    de rest van de echo`s had ik dat niet

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Bij mij is het nu aan het afnemen met overgeven, maar ik heb dat alleen smorgens. Wel de rest van de dag soms ineens een vlaag van misselijkheid, maar alles blijft wel binnen gelukkig.

Ja gaaf he Marieken en dan is de echo nog wel overbelicht. Vond het bij Eva ook zon verrassing dat je gewoon echt al een mensje ziet!
    Als je t verschil ziet met de 7 weken, toen was t echt maar een vlekje.

Met de spulletjes voor de kamer wacht ik wel tot de 20 weken hoor, maar deze pakjes kunnen voor allebei vind ik. Heeft t kind straks in ieder geval de eerst e2 dagen iets om aan te trekken;)
    Zag bij de Prenatal wel onwijs leuke schilderijtjes voor als het een jongen is!

3. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
  4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ikke, die sites zijn wel erg slecht voor de portomonnee;)

Marieken, succes vandaag!

5. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    dat klopt haha.. maar vond het ook al leuk om wat inspiratie op te doen.. :)

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ikke, het klopt dat je nog geen hartje hebt kunnen vinden,.. is nog veel te vroeg. :)

7. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    i know.. mn moeder kon die van mij wel vinden toen ze zwanger was met 11 weken vandaar dacht ik laat maar gewoon eens proberen.. ach woensdag weer VK heerlijk kan niet wachten.. morgen eindelijk 12 weken.. pff gaat best snel moet ik zeggen..

8. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik heb net ontdekt dat het helemaal niet goed gaat met mn schildklier. uit de waardes die ik heb opgevraagd blijkt dat die het eigelijk helemaal niet meer doet maar mn medicatie is dan veeeel te laag. zit nu op 50 maar moet minstens op 250 zitten. en dat is al zonder zwangerschap. met zwangerschap nog hoger. heb met spoed mn internist gebeld en wacht nu het telefoontje af.
    nu is mn echo zo nog veel spannender, want de kansen dat ik zonder complicatie's dit kind kan voldragen zijn al flink gedaald.
    shit sinds de jongste oppaskoter slaapt zit ik alleen maar te janken.. wat als.. bah het is nog helemaal niet leuk zo.. duimen jullie alsjeblieft mee?

9. Marieken, wat rot allemaal :( .. Ik zal voor je duimen hoor Meid! Pfff..

Wendelaa, wat een mooie echo, ik heb op mn hyves http://dees-fer.hyves.nl ook foto's van mijn 12 weken echo, echt gaaf he zo'n minimensje!!!

Willen jullie weten wat het word? Wij niet hoor :) .
    En ik ga volgende week kijken voor een kamertje, en hoop dat ie in het echt net zo mooi is, en zie mn kamertje al helemaal voor me, rood & creme beetje zilver accenten! Kan niet wachten om aan de slag te gaan, maar duurt nog ZOOO lang.
    Waarschijnlijk pas ergens eind juni.

Al lekker kleertjes gekocht ook zie ik, heerlijk he.
    Heb me al met 6 weken laten gaan bij de Prenatal, wou alles wel kopen haha.

X

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Jeetje Marieken... wat een kl*te nieuws! Ik duim mee!

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ Marieken wat rot zeker draaien de duimen hier en hoop dat alles goed gaat komen

@ Eerised wij willen wel weten wat het wordt/is :):)
    maar wij willen ook het hele kamertje er naar in richten :)

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Marieken, je zult nu onderweg zijn voor de echo, meid mijn duimen draaien op volle toeren!
    Hoop echt op positief nieuws dadelijk....en ben benieuwd wat je internist te vertellen heeft

@Eerised, wij willen dit keer wel weten wat het is.
    Bij Eva wistten we het niet...maar toen kregen we ook geen 20 weken echo.
    Nu wel, dus dan is het zo verlijdelijk haha

13. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    @Marieken.. ik duim ook voor je meid.. en wacht in spanning af...

Wij willen het ook weten wat het is.. heb altijd gedacht dat ik het niet zou willen weten.. maar moet zeggen dat ik nu al aardig nieuwsgierig ben en niet kan wachten tot ik het weet...

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Eerised; Mijn vriend wil het wel graag weten, zelf twijfel ik enorm. Het lijkt me erg handig om het te weten, maar vind de verrassing ook zo leuk ;) Heb gelukkig nog even tijd om er over na te denken.

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dit hadden wij dus de 1e x, hij wel en ik niet...ik heb toen gewonnen ;)
    Al was ik er aan het eind er heilig van overtuigd dat het een meisje was...droomde over niks anders!
    Vind vooral de eerste keer het heel speciaal als je het niet weet...toch een verrassing wat er uit floept ;)

OOOO, ben wel heeel erg benieuwd naar de uitslag van Marieken.
    Heb helemaal last van plaatsvervangende zenuwen :confused:

16. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Hallo meiden!

Zjafa welkom!

Marieke: Jeetje meid, wat een nieuws, hopelijk een goede echo en een goede oplossing, sterkte!

Wendelaa: super die echo, echt een mensje, hoop dat die van mij er komende vrijdag ook zo uitziet.
    Vind het weer net als 2 weken terug vreselijk eng, zo bang dat er iets mis is, ik wou dat het al zover was..zucht...
    Hopelijk word ik ooit ook nog iets minder onzeker..

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Als je het over een tijdje zelf voelt bewegen dan is dat over hoor, dan heb je tenminste iedere dag een teken van leven!

18. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    Hij is perfect! Leeft en heb kloppend hartje gezien! alles er op en eraan zo ver als nu te zien is!
    dus eerste ongerustheid is weg. terwijl ik met de benen wijd lag hebben ze me geprobeerd te bellen van de internist dus ben daarna gelijk langs gaan. moet direct dubbele dosis medicatie gaan nemen en over 1,5 week naar de hoofd arts en over 2 weken weer gynecoloog. hopelijk ook weer echo!
    Inademen --> uit ademen... pppfffttt wat een opluchting. was er zo van overtuigd dat het al mis was. kan natuurlijk nog maar so far so good!

19. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Dat is een grote opluchting Marieken! Maar wat kunnen de complicaties dan zijn eigenlijk? Ik ben er niet zo in thuis,.. in de schildklierafwijkingen.

20. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    zowiezo miskramen door de hele zwangerschap, en het kind kan te vroeg worden geboren of lichte mentale achterstand. maar dat is allemaal in het ergste geval. als de medicatie goed is en mijn waardes binnen de normen dan is de kans daarop al veel minder.
    het is volgens sommige zelfs een wonder dat ik zo snel ben zwanger geraakt en dat alles nu nog perfect is.
    maar ik ben blij!
    heb zelfs de echo mee gekregen, dus die gaat in het archieve!

Deel Deze Pagina