Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Zo dacht ik er ook over Marieken,

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    oh ja ik heb keelontsteking! heerlijk zeg. heb 2 jaar geleden mn keelamandelen laten verwijderen omdat ze steeds ontstoken raakte en dan verging ik van de pijn. nou ze zijn er uit en ik verga weer van de pijn! gister avond de dokter gebeld maar die kon niks voor me doen.
    en ga juist vandaag met mn meissie winkelen.. zo ff geklaagd.
    ga zo lekker naar miss etam voor een buikband!

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo goed had ik nog niet gelezen, nou dan laat ik t maar aan me voorbij gaan;)

Marieken, balen zeg van je keel!
    Ik dacht altijd dat je, als je amandelen verwijderd zijn, daar geen last meer van had?
    Heb je nu een kuurtje?
    Shopse trouwens, lekker in de regen haha

4. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ Marieken dat wist ik ook niet :oops:
    had ook idd nog niet zo ver gelezen ik dacht bij me zelf vraag hem over een paar weken wel aan als ik weet wat het is dan kan ik de kleur kiezen
    dus vandaar dat ik ook nog niet verder had gelezen dan me nues lang is

en een keel ontsteking bah zeg
    hoop dta eht snel over is
    veel waterijsjes eten kan soms helpen

5. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Hey dames..

hoe is het hier? begin flink last te krijgen van mn rug en ook echt van mn linker bovenbeen.. kreeg dinsdag avond opeens een flinke pijnscheut in mn rug waardoor ik echt 5 min me gewoon helemaal niet meer kon bewegen.. maar ff wat rustig aan doen.. kijk ff hoe het gaat anders toch maar ff naar de HA..

moet zeggen dat de weken voorbij vliegen.. kan niet wachten tot woensdag.. vandaag de baby doos gehaald bij baby-dump..
    best leuke dingetjes.. heb alleen nog niet echt iets durven kopen.. wil nog ff wachten tot woensdag... alleen wat hangertjes voor de kleertjes die ik heb gekregen..

@marieken.. wel balen zeg van je keelontsteking.. lijkt me helemaal geen pretje..

ga zo lekker op de bank liggen en een filmpje kijken.. ben helemaal kapot.. pfffff

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hey Ikke, wat lastig dat je nu al last van je rug krijgt, je hebt nog hel wat weekjes te gaan.. hopelijk word het dan niet erger..

ik had gister avond toch even de huisartsenpost gebeld maar de keelontsteking komt door dat ik ziek ben/word dus dan is het een virus en krijg je geen medicijnen. alleen ijsjes eten, koud water drinken, dropjes, enz
    ik dacht dat ik er ook niet meer zo last van zou hebben na mn amandelen maar dus wel. alleen veel minder vaak.
    gaat al wel wat beter, savonds meer last dan overdag dus vandaag gewoon gewinkeld in de regen ja!
    wel 3 buikbanden gekocht bij miss etam met 70% korting! 3,89 per stuk hahaha ja dan mag ik er wel 3 vond ik. 2x grijs met zwart en 1 oranje met opdruk. alleen niet zo leuk als bij buikbanden.com dus ga daar straks ook een x wat bestellen.

7. zjafa

zjafa Lid

2 feb 2009
    11
    0
    0
    Hoi Allemaal

Ik heb nog geen gegevens voor het rompertje gestuurd en zeker geen telefoon nummer gegeven.
    Maar ik ga hem dus ook niet meer aanvragen :(

Vanmorgen had ik in eens een zware bloeding een soort ong bloeding maar dan wat erger.
    In de loop van de middag werd het minder en nou is het bijna weg.
    Verloskundige gebeld die was bezig met een bevalling en zou terug bellen of ze vanavond nog tijd had anders morgen.
    Gelukkig kon ik om 20.30 terecht en gelukkig hebben ze daar een goed echo aparaat.
    Dus heb een inwendige echo gehad om te kijken of alles goed was met de kleine.
    En het gaat super met het kleintje het hartje klopte goed :D
    Ze dacht dat ik ongeveer 7,4 weken ben.
    Ik mag met 10 a 11 weken terug komen en dan kunnen ze goed zien hoever ik ben.
    Dinsdag gaat mijn afspraak nou niet door.
    Maar ben super blij dat alles goed gaat met het wondertje.

Groetjes een super blije Fenna

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ fenna las je msn berichtje net pas ben ent thuis :oops:
    maar wel fijn dat alles goed is met het kleintje :):)
    nou ja je ziet me/ons morgen :):):)

@ alle dames hier een leuke avond/nacht gehad
    ( met wel wat min puntjes :(:( )
    eerst lekker met ventje naar de bios geweest :):)
    en toen nog ff lekker de stad in alleen had ik het snel bekeken
    grrrrrrrrrrrr sommige mensen zijn echt vervelend
    kom ik een andere vriendin van ons met haar vriend tegen erg leuk :):)
    alleen was eer nog een grietje bij die zecht jij bent toch zwanger ?
    (ja dat kan ik nu neit meer ontkennen met me dikke buik :oops: )
    dus ik zeg ja en ?
    zecht ze ja wat doe je hier dan
    ik zeg eht zelfde denk ik als jij hier doet
    zecht ze ja ik kom om lekker te feesten
    waar op ik andwoordt ja en ik kom hier gezellig een colatje drinken
    ze zecht ja mensen die zwanger zijn horen hier niet :(:(
    ik zeg waar slaat dat nou weer op
    nu kan het nog zo dra de kleine er is zit het er de eerste tijd neit in dus kan nu nog lekker genieten van een avondje stappen
    nou dat genieten was snel over op het laatst had je alle blikken op mij gericht wat ik wel neit aan het doen was enz.
    echt heel vervelend
    je mag dus neit meer stappen als je zwanger bent slaat echt werkelijk nergens op

sorry voor me geklaag maar moest het ff kwijt

en kruip nu lekker mijn bedje in :):):)
    anders verslaap ik me morgen en zit fenna voor niks te wachten hihihihihihihihi

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Marieken, nou dat is nog eens lekker als ze zo goedkoop zijn!
    Hoop dat je vannacht goed hebt kunnen slapen en niet teveel last hebt gehad.

@Zjafa, oei dat is wel even schrikken.
    Fijn dat j egelijk naar de vk kun..super dat alles goed was.

@Syboena, nou ja wat een trut zeg!
    Tuurlijk mag je nog gezellig weg gaan nu je zwanger bent.
    Stel je voor zeg dat je je op moet sluiten omdat je zwanger bent.
    Gewoon laten kletsen, over een paar jaar zitten hun in t zelfde schuitje....is gewoon allemaal ombegrip

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja dat wel maar het is wel vervelend :(
    als ze je allemaal zo lopen aan te staren
    en ik kan daar helemaal niet tegen
    ik ben dan weer zo iemand die op ze af wil stappen en zeggen had je wat te zeuren ?
    dan meot je het maar zeggen ik kan niet zo goed tegen mensen die over mij kletsen :(
    maar goed dat hebben we ook weer gehad

straks lekker gezellig naar Zjafa/fenna toe lekker gezellig kletsen :):)
    wordt wel weer is tijd dat we bij kletsen lol
    we kletsen neit al elke dag hoor hahahahahahaha

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O kan ik ook niet tegen hoor, als ze (of als ik t gevoel heb) dat er over me geluld wordt.
    Zeg t dan in mijn gezicht!

Gezellig ff bijkletsen met een vriendin en ook leuk dat jullie hier dan samen schrijven.

Ga zo ff de stofzuiger en een dweil door hui shalen, mijn ouders komen straks op de koffie.
    Manlief is voetballen en Eva ligt op bed..dus dan loopt er ff niemand voor mijn voeten haha

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    oh whow Zjafa, dat was vast even schrikken zeker. nu heb je wel lekker eerder je echo gehad maar niet echt op een leuke manier. ben wel heel blij voor je dat het allemaal goed bleek te zijn. prachtig he als je voor het eerst dat hartje ziet kloppen.

Syboena, je moet gewoon lekker ergens wat gaan drinken hoor! laat ze maar lullen, jij weet dat je niet aan de alcohol zit en goed aan je kindje denkt dus dat is het belangrijkste. ik zal niet zo snel meer uit gaan, ik vind het niks zonder drank of sigarette. maar gewoon ergens op een terrasje vind ik ook nog leuk.
    leuke film geweest trouwens?
    Trouwens, jij en zjafa hebben van de buitenlandse nicknamen.. zijn jullie ook buitenlands van oorsprong?

hier heel druk weekend gehad, ben al de hele week dood op. als ik de trap op loop word ik duizelig zeg maar. maar goed, vrijdag huis schoon gemaakt (2 uurtjes), honden uit geweest (1 uur), voortuin opnieuw ingepland (ziet er weer super uit) en savonds winkelen met vriend, zaterdag winkelen met vriendin en de belasting doen, zondag weer huis schoon gemaakt, honden gefietst, alle terrarium's uitgemest en het hok waar ze staan opgeruimt, was gedaan.. en nog van alles meer.. heb er eigelijk de kracht niet voor maar met een beetje door zetten. moet toch gedaan worden he. ppffft zijn jullie ook zo door en door krachtloos.. ik slaap genoeg, kan ook niet meer slapen..maar heb geen kracht meer!

keel ontsteking gaat de goede kant op, mag lekker drop eten. heb altijd goede bloeddruk gehad.

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ken t gevoel Marieken, heb echt geen puf meer over.
    Wat jij allemaal doet in een weekend...ppff..moet er niet aan denken!
    Heb gisteren en vandaag gewerkt tot 12.00, dan komen er natuurlijk de klusjes bij..stofzuigen, dweilen, beesten verzorgen, kind entertainen.
    Echt zoals nu, net na t eten...dan kak ik helemaal in! Zit ik echt de uren af te tellen dat ik naar bed kan. Morgenochtend en avond nog werken en dan ben ik blij als het dinsdag is, weer een dagj e vrij.
    Maar dan heb ik dus na zon werkweekend, totaal geen energie meer ergens voor!
    En moet ik me echt onder de doche slepen.

Merk wel dat ik veel gewerkt heb, heb nu veel last van krampjes en mijn buik.

14. zjafa

zjafa Lid

2 feb 2009
    11
    0
    0
    Marieken zo wat heb jij veel gedaan knap hoor.
    Dat lukt mij op dit moment niet ben zo snel moe :(
    En van te lang staan word ik duizelig :(

Ik heb een buitenlandse nickname komt omdat mijn honden vaak aparte namen hebben.
    Zjafa is een dochter van mijn Zaira en die is ingeslapen met 5 maand.
    Daarom heb ik voor haar naam gekozen.
    Ik ben zelf helemaal nederlands maar hou gewoon van aparte namen :D
    Onze honden heten dan eerst de wat gewonere namen Nina, Stella en Isis.
    En de andere 3 Zaira, Cazar, Lovec.
    En alle namen hebben een betekenis.
    Voor mijn kleintje wil ik ook een naam met betekenis.

Groetjes Fenna

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa ja zo denk ik ook als je wat hebt tegen me kom dan naar me toe en wees een grote vent/meid en zeg het in me gezicht hoe je denkt

en ja zeker is/was heel gezellig ff lekker bij kletsen :)

@ marieken ik ga ook zeker lekker ergens wat drinken ben wel zwanger maar ga me niet 9 maanden op sluiten in me eigen huis :oops:
    ja was een leuke film over de oorlog defance hete die geloof ik of in die buurt ging over de joden en hitler en hoe de joden het overleeft hebben en zo was wel leuk
    is een documantere (of hoe je het schrijft) en een waar gebeurt verhaal in een

nee ben helemaal nederlands
    de kinderen (ik ook stiekum :oops:) kijkken veel nicelodeon en daar is een juegd serie op die het huis anubis heet en die jongeren/clubje hebben een geheim clubje en hun geheime groet is siboena maar dat vond ik niet zo super mooi staan dus heb de i vervangen door de y dus vandaar de nich syboena me echte naam is chantal :( (rot naam)

zo wat heb jij veel gedaan
    wordt al moe als ik dat lees :oops:
    en als ik veel doe krijg ik net zo als wendelaa steekjes in mijn buik
    heb nu gister en vandaag ook veel gelopen en ook echt last van krampjes en steekjes :(

@ zjafa stella en isis zijn neit meer van jou hoor hihihihihihihi
    die heb ik in gepikt hihihihihihi
    nee grapje

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, kinder programmas zijn best leuk om te kijken-) en t voordeel van kinderen hebben, is dat je een goed excuus hebt haha.

Jullie ook zo genoten van t mooie weer!
    Moest wel vanmorgen en vanavond nog werken en ben blij dat t erop zit.
    Was pittig 4 dagen achter elkaar..heb nu ook weer last van mijn buik...pppff...oud wijf haha

Morgen ga ik lekker met eva naar een speeltuin.
    Nemen we broodjes mee, kunnen we lekker picknicken!

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ppff..vannacht een paar keer wakker geworden van mijn buik. niet echt krampen, maar wel een vervelend gevoel.
    Fijn werken;) !

18. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Hey Dames..

hoe is het hier? aardig stil of niet?

@Wendelaa.. aardig vervelend gevoel kun je soms in je buik hebben ja.. had laats van die vage steken.. duurde gelukkig niet lang.. tja werken is ook niet altijd fijn al helemaal niet als je bijna niet hebt geslapen.. morgen lekker vrij gelukkig.. en mn kleine uk bewonderen..

19. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    @ wendelaa, mag ik mee! heb daar ook zin in, lekker met de kids naar de speeltuin. helaas moeten mijn werkkids nog gewoon naar school en heb ik hier heel wat taken liggen. na school is er ballet en boodschappen doen. maar heb morgen de hele dag, ga dan ook wat leuks met ze doen.

en hier heb ik ook een ziekelijk gevoel. pas een paar keer snachts wakker geworden van een raar gevoel in mn maag. vond het best eng. en nu drukt de kleine tegen een plekje in mn baarmoederhals en dat is heel irritant. we hebben die plek 1 x geraakt met sex en was er helemaal naar van. kent iemand dit toevallig.. is het dan de rand van mn baarmoeder ofzo.. hoop dat de kleine straks ff opschuift.
    verder is de keelontsteking over maar heb nog wel een wazig hoofd, denk dat mn holtes nog vol snot zitten. (lekker he)

Ikke veel plezier met je vrije dag en de echo morgen. hopelijk maken ze er geen grapje van.

(mijn vriend is trouwens 2 april geboren, en zn vader zei al tegen zn moeder dat ze op 1 april niet hoefde te bellen dat der weeen waren begonnen. hahaha wel leuk grapje als je nu bijna bent uitgerekend)

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Vanmiddag naar de Verloskundige geweest. Alles was weer super. Goede bloeddruk, baarmoeder die goed op groei ligt.. ( geen idee waarop ze het basseerd ) - 2 cm onder mijn navel - En het allerbelangrijkste het Hartje gehoord. Ze hoefde de doptone er maar op te zetten en daar was hij/zij al! :)

Nieuwe afspraken.

21 april Verloskundige
    11 mei 20 weken echo

Deel Deze Pagina