Mijn god Debozoe! Wat een erg bericht zeg. Dat is niet niks....weet niet wat ik er verder op met zeggen. Wens jullie in ieder geval heel veel sterkte. Marieken, mooi banner! Ikke, super dat met jullie beebje alles goed gaat. Hier eigenlijk continu last van mijn buik. Weet eigenlijk niet wat ik er mee aan moet. Drukkend gevoel op mijn baarmoeder, lijkt of heel mijn darmgestel van slag is. Steken in liezen en rug..ppff...weer een slapeloze nacht gehad. Zit in twijfel of ik de vk moet bellen, maar ja, t is niet zo dat ik t gevoel heb dat er iets mis is. T zit alleen allemaal niet zo lekker daarbinnen op t moment. Alles is me teveel en ben onwijs moe...zUCHt.. KLAAG..haha
Vreemd dat ie stopte met tellen. Die van mij loopt gewoon door, inc Eva dr datum. Ook zo genoten van t weer! Wij wel, heerlijk voor een koukleum zoals ik Net een klote klus achter de rug...de terraiums waren toe aan een grote beurt. ppff...dus nu ff de stofzuiger nog door huis, overal zand!
ja erg vervelend dat hij niet door liep maar ja niks aan te doen helaas das minder gelukkig hoef ik me niet druk te maken over de beestjes mannetje doet de kattebakken mag ik lekker niet doen (vind ik ook echt heel erg hihihihihihi) en de visjes ja daar zit een pomp in dus hoeven we ook niks aan te doen
pfffffffffffff ik ga ff lopen klagen loop je vanmiddag in de supermarkt de C1000 komen we bijna elke dag kom je bij de kassa zecht dat vrouwtje zo jij groeit ook goed ik zeg ja kan er niks aan doen zecht ze ja al dat lekkere eten ook he schaam schaam stonden heel veel mensen in de rij hoor je mij zo nou kwam het maar van het vele lekkere eten dan wist ik dat ik moest stoppen en dan stopte ik met groeien maar ik heb best een zwangerschaps buik en dan zeggen mensen nog dat ik te veel eet maar ja wat doe je er aan sommige mensen grrrrrrrrrrr
ja idd als je die gene nou goed kent zou ik het nog niet zoon ramp vinden maar nu zeg je tegen die vrouw mis 1x in de week goede morgen goede middag fijn weekend en verder niks en dan krijg je zoon opmerking had echt zo iets van wat gebuert er nu en het zit me nog steeds hoog hahahahahaha kan me daar zo boos om maken he grrrrrrrrrrrr stom mens
vandaag lekker van het mooie weer genoten lekker met de meiden op een terasje gezeten een ijsje gegeten en daarna de eendjes gevoerdt en toen later een uur gewandelt en pappa ff een lekker waterijsje gebracht op zijn werk en daarna weer een uur terug gewandelt de kindjes liggen nu uitgetelt in bed en ik uitgetelt op de bank hihihihihihihihi
Lekker he zon dag. Ik heb vanmorgen eerst gewerkt en tussen de middag hebben Eva en ik 2 uur liggen slapen! Slaap zo slecht snachts, dat ik overdag gewoon niet wakker kan blijven... We moeten trouwens elkaar dit weekend missen las ik....ppff...maar goed dat ik nog een forum heb waar ik aanverslaafd ben hahaha
heeee!!!! wat is dit nu! Alles wat we deze week geschreven hebben is weg! Of ligt dat nu aan mij...gisteren zaten we nog op 58 blz en nu ineens weer 54. Hij is fijn zeg...en weer alle banners kwijt....
Ik dacht al dat ik gek was! damn.. gisteren net al mn foto's erop gezet en dan kan ik nu weer opnieuw beginnen.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben om te ploffen nu.. dit moeten ze dus nou net niet doen met zwangeren vrouwen!!!! hahaha
pffffffffff ik dacht dus ook licht aan mij want was niet ingelogt dus log me in en nee hoor alles het zelfde ALLES IS WEG GRRRRRRRRRRRR idd ikke ik had gister ook alles er in gezet nieuwe echo`s was me voor eht eerst gelukt en nu kan ik weer beginnen jeetje minna dit vind ik echt niet leuk
nou hier staat de boel er weer onder maar wat een gedoe zeg pfffffff de foto`s staan er ook weer in voor de gene die zi nog niet had gezien en voor de gene die het nog neit hadden gelezen WE KRIJGEN ER EEN DOCHTERTJE BIJ nou wij waren trouwens uit de namen he jongetje zou dylano jayden worden meisje zou shirley noa worden maar ja nu ik gister me meisie heb gezien vind ik de naam neit meer passen bij haar wil een leuke stoere meiden naam en niet zoon schattig lief naampje want het is toch ook een trutje met haar middel vinger heb de hele nacht lopen denken en denken maar kan echt niks verzinnen
Hier ook alles weer erbij geplakt. Alleen t fotoalbum nog niet, dat komt wel. Dat is wat Syboena, dat je nu twijfeld over de naam hahaha. Vind de naam die je had toch wel heel erg leuk!
ja is ook wel leuk maar is echt zoon naampje die bij een trutig meisje past en zo op de echo te zien is ze dat helemaal niet ze is net zoon typje als haar mamma (zo als we zagen op de echo) dus dan past zoon truttig naampje niet bij haar
Ik vind het helemaal geen truttige naam eigenlijk. Maar goed, je hebt nog even om er over na te denken he.
hihihihihih nu ga ik al weer twijvelen licht het nu aan mij dat die naam niet mooi meer is pfffffffffff zullen wel de hormonen zijn denk ik
He Eva dat is ook best een zoete en lieve naam....nou geloof me, dat is Eva niet bepaald altijd hahaha. Maar t is normaal hoor dat je twijfeld....ik lag te bevallen en toen schoot ineens door me hoofd; o god, wat als ik Eva nu ineens geen leuke naam meer vind haha