Zo een hele goedemorgen weer allemaal. ppff..wat een nacht weer zeg! Weer heel vaak op de wekker gekeken. Zit nu alweer gedoucht en aagekleed beneden. Ga dadelijk eerst maar eens boodschappen doen en dan rond een uur of 10 breng ik Eva naar mijn schoonzusje. Ik heb nl vandaag een vrijgezellenfeest. We gaan vanmiddag eerst een spertocht doen met behulp van kompas en kaart....hoop dat ik ooit nog thuis kom hahaha
Dan was je er inderdaad weer vroeg bij Wendelaa. En megaveel succes met die speurtocht. Zelf hoop ik zoiets nooit te moeten doen, want ik kom inderdaad niet meer thuis. Zou niet weten hoe zo'n kompas werkt, alhoewel je dat natuurlijk wel leert. Geef mij maar gewoon de ouderwetse pijlen! Ik heb hier gisteren de tweede gratis babydoos opgehaald. Deze keer bij Etos, die van Felicitas. Iedere keer weer een surprise wat erin zit, haha. Doen jullie dat ook allemaal.. of ben ik de enige hebberd hier!
Hey dames.. zo het lekkere lange weekend is begonnen.. eindelijk.. zo eerst weer eens kijken of ik weer alles in mn profiel kan zetten.. pff.. @syboena wat leuk een meisje.. ik kan ook echt niet wachten tot ik weet wat het is.. al denk ik dat het een jongen zal zijn.. tja zit een beetje in de fam van mn vriend.. zn opa had alleen zoons.. zn pa heeft alleen zoons en zijn broertje heeft afgelopen jaar ook een zoontje gekregen.. zal wel heel wat zijn als wij dan nu een meisje krijgen!! haha tja is nog altijd 50% kans.. @wendelaa heel veel plezier vandaag.. lijkt me super leuk een speurtocht.. maar idd let wel goed op dat je nog gewoon thuis komt!! @Libelle82 ik heb ook de gratis doos aangevraagd.. niet alleen van etos ook van prenatal en kruidvat en nog iets dacht ik.. nu alleen nog wachten tot ik ze mag halen.. ik vind het idd ook altijd spannend wat er in zit.. het zijn toch een soort cadeautjes!! heb laatst wel de doos van de baby dump gehaald.. was ook wel redelijk moet ik zeggen.. maar heb gehoord dat er verschil in zit bij welke vestiging je de doos gaat halen! dames.. ik voel me lekker vandaag.. eindelijk niet meer misselijk.. ga eens lekker iets in huis doen en dan lekker in de tuin genieten van dit mooie weer.. fijne dag allemaal..
Ik heb die van Babydump ook al en dan nu van Etos/ Felicitas ook. Is het enkel nog wachten op Kruidvat,...
@ wendelaa wat naar dat je weer een slechte nacht hebt gehad maar ja dat zijn we straks allemaal wel vergeten die slechte nachten hahaha gaaf een speurtocht maar zoek wel mensen uit die je weer thuis kunnen brengen hihihihi @ libelle ik ben ook zoon hebbert hoor heb alle dozen dubbel aangevraagt alleen heb ze nog neit gekregen en die van prenatal heb ik zelf aangevraagt en 6 andere mensen hebben hem voor mij aangevraagt op hun naam scheelt me wel ff luiers kopen zit namelijk heel pak luiers in en een romper speentje en noem maar op ik vind zelf de doos van prenatal het leukst @ ikke ik had ook heeeeeeeel sterk het gevoel dat het een jongen was dus stond ook ff zo van huh een jongen en dat zeg ik dus ook heb namelijk de dvd nog een keer terug gekeken maar ja met een meid ben ik ook heeeeeeeeeel blij mee mijn ventje zijn opa kreeg ook alleen jongens zijn vader heeft ook alleen jongens en mijn ventje heeft alleen meiden dus het zecht echt helemaal niks ik heb al tegen me ventje gezecht ja jouw jongens zaad is neit zo snel als het meisjes zaad hihihihihihihihihi hier is trouwens de doos van baby dump wel erg gaaf als ik fenna moet geloven zit een knuffel,lepeltjes,tuitbekers,5,- kleding bon in (de rest weet ik niet heb hem zelf nog neit) ow ja trouwens ik heb ook al me kraampaket aangevraagt want hoorde van veel mensen dat er te wijnig kraamverband in zit nou ik heb 2 grote pakken en nog een normaal pak maandverband dan zal ik toch niks meer bij hoeven te halen of wel wendelaa ???? zat trouwens ook een hele gave blauwe luiertas in alleen wel jammer dat hij nu niet roze is want wil nu alles zo veel mogelijk roze hebben
hahhahaha ik heb ook alle dozen aangevraagd hoor!! nu nog ff mn familie vragen het ook te doen, goed idee syboena!! @ wendelaa, veel plezier vandaag!! geniet van het lekkere weer!! wij hebben vandaag gras gelegd en als een echte meid heb ik stevig meegeholpen!! heb een goede dag vandaag alleen net wel even op de bank in slaap gevallen. word ik wakker ligt het pakje van buikbanden.com naast me. ik gelijk open maken, is de bestelling helemaal verkeerd!! ik plaats van een zwarte heb ik een paarse gekregen, en de grijze die ik had besteld is weer zwart. die laatste kan niet worden geruild omdat mn vriends naam er op staat maar die paarse stuur ik wel terug. hou niet van paars. ze waren wel heel snel, had woensdag pas besteld, maar helaas niet helemaal goed. zijn trouwens wel heel mooi vind ik. nog ff een vraagje aan iedereen hier: wij zijn nu bijna 10 wk dus ik heb er genoeg van het geheim te houden. de mk kans is nog maar 1,5 % ong. maar vriendje wil eigelijk nog wachten tot de 12 wk lijn.. wat vinden jullie, ik kan het nu toch al wel gaan verklappen toch?? iedereen denkt nu steeds dat ik zo veel ben aangekomen en ben daar niet zo blij mee.. wanneer hingen jullie het aan de grote klok?
@ marieken ik had het met 3 weken en 3 dagen al aan de grote klok gehangen ze wisten toch allemaal hier in de omgeving al dat wij er mee bezig waren maar ja het is maar net wat je zelf het fijnst vind hier trouwens vandaag grote schoonmaak gehouden alleen mannetje heeft meer gedaan dan ik ik heb zoon hoofdpijn en buikpijn de hoofdpijn weet ik neitwaardoor het komt maar de buikpijn wel ik kan heel slecht van me ontlasting afkomen ben nu al 2 weken en 1 dag niet naar de wc geweest voor een grote boodschap (sorry voor het smakelijk verhaaltje) dus heb gister de gyneceloog maar ff gebelt want ik hou die buikpijn niet meer uit en die heeft nu van die poeder zakjes voorgeschreven man wat zijn dat vieze dingen maar ja als het helpt zal ik het maar braaf opdrinken
auw syboena, dat is balen zeg! ik merk het ook dat alles veel stroever gaat maar dit lijkt me wel heeel vervelend.. even door de zure appel heen bijten en drinken die prut. trouwens de hoofdpijn komt ook door de baby, heb er zelf ook vreselijk veel last van. met al dat overgeven, buikpijn, obstipatie, hoofdpijn en moeheid vraag je je bijna af waar je het voor doet he.. gelukkig is er dan altijd wel zn handige echo in de buurt om je te helpen herrinneren. sterkte! zijn net nog naar de bios geweest, nieuwe fast en furious film. hij is weer heel goed! en vin diesel ziet er weer heerlijk uit!! jammie jammie!!
Zo, ben ik er een dag niet en dan schrijven jullie gelijk een hele pagina vol hahaha. Nou de speurtocht was wel erg lachen...met behulp van kaart, kompas en opdrachten een schat zoeken. Wel super vermoeiend hoor als je zwanger was....op t einde liep ik er alleen nog maar achteraan en dacht; het zal wel. Savonds lekker uit eten. Was pas om 23.30 thuis en blij dat ik bed lag. En voor de verandering slecht geslapen..ggrr...vanmiddag naar mijn schoonouders en daar blijven eten. Heb ik zin in!...NOT!!! @Marieken, wij hebben t verteld met een week of 6. Mensen begonnen t ook te zien. En heb je nu geen last van spierpijn van al dat gesjouw? Wel lekker dat je tuin gedaan is. En wat ruk dat die bestelling zo fout is. persoonlijk vind ik niet dat hun kunnen zeggen dat je de ene band niet kunt ruilen. Hun hebben die fout gemaakt, dus dan moeten ze dat ook oplossen! Slechte service, nu twijfel ik of ik daar wel zal bestellen @Syboena, tjee al zolang niet meer naar de w.c gekund! Ja daar krijg je wel buikpijn van, hoop dat de poeders werken. En die hoofdpijn, ja daar heb ik de laatste weken ook veel last van. Ik heb alleen de doos van prenatal aangevraagd, maar wat ik ruk vind ik dat ik t blad wat er bij hoort maar niet ontvang! Denk dat ik m maar eens via rudi aanvraag Zal ook eens kijken naar andere dozen.
@ wendelaa als je hem aanvraagt op een andere naam moet je er rekening meehouden dat je het ook op een ander adres doet anders zien ze in het systeem dat het van eht zelfde adres komt en dan doen ze er niks op uit :S
oh syboena, het klinkt smerig maar probeer eens of je wat olijfolie kunt drinken. misschien ergens doorheen.. dat smeert heel goed van binnen. wij geven het onze hagedissen als ze een zandverstopping hebben..of werken de zakjes al??
nee zakjes helpen nog niet ja olijfolie gebruik ik nu ook veel in het eten het is neit lekker maar ja moet toch wat straks knappen me darmen nog of zo iets
@Marieken; wij hebben het twee dagen na de positieve test tegen ouders en schoonouders verteld. Ik toen ook direct op mijn werk, ivm te groot risico om te blijven werken. ( nu niet meer van toepassing omdat ik door mijn superleuke vakantie voorlopig nog in de ziektewet zit. Eén vriendin van me die had het al heel snel door,... de rest ingelicht met 11 weken en 1 dag. Na de tweede echo dus. Moest trouwens erg lachen om je berichtje aan Syboena! De tip; olijfolie omdat het bij de hagedissen ook helpt! Te grappig,.. maar snap wel wat je bedoeld @ Syboena; gebruik je nu Movicolon of e.d? Meestal begint dit te werken na een dag of twee, ... hoop voor je dat het snel betert.
gebruik movicolon en idd het werkt na 2 dagen kon vanavond naar de wc is de gewoonste zaak van de wereld maar ik was zo blij dat me darmpjes leeg waren voel me gelijk een stuk beter geen buikpijn meer
O fijn dat je t eindelijk kwijt bent....w.s net zo opluchting nadien als over een paar maanden na de bevalling hahaha. Nou de verplichting van schoonfamilie bezoeken zit er ook weer op. Lag er gisteravond om 22.00 in en mocht uitslapen van manlief, kwam er om 9.30 uit...zaligggg...kan er weer even tegen dus. Vandaag besteed ik de dag maar aan huishoudelijke klusjes. En vanavond een paar uurtjes werken
Hallo dames, Zo moest echt even bijlezen.. Syboena: Wat leuk dat je al weet wat het wordt! Wij zitten er ook over te denken om hiervoor eerder een echo te laten maken. Lijkt me een leuk cadeau voor mijn moeder om mee te maken nog vlak voor haar operatie. Heb jij dat bij zo'n echo bureau laten doen en hoever was je toen? Wel fijn dat je weer naar de wc kan.. Vertellen: Ik heb het toen ik het net wist alleen aan wat naasten verteld, de rest na de eerste echo met 10 weken en op mijn werk echt pas met 12 weken. Je moet denk ik doen waar je je zelf goed bij voelt. Ik heb nu ook zo's angelsound thuis, echt super om zelf het hartje kunnen horen. Hier alles verder goed naar omstandigheden. Woensdag horen we definitief of beide of slechts 1 borst geamputeerd gaat worden bij mijn moeder. x
ik was 16 weken en 6 dagen toen we zoon echo hebben laten maken ja bij een echo buro waar ze 3d echo`s maken dus wij wisten wel vrij vroeg wat het geslacht is
nou onze ouders,broers zussen, beste vrienden en mn bazen weten het al maar het gaat meer om de rest vd familie en de buren enzo. mensen die wat verder weg van ons staan. nu moet ik me gewoon verkleden als ik de honden uit ga laten zodat ze het nog niet zien en in mn eigen huis moet ik alles van de zwangerschap verstoppen voor als er familie langs komt. vind dat helemaal niks! en we weten nu met 10 weken dat alles goed is dus vind zelf eigelijk dat het al best vermeld mag worden. al moet ik eerlijk toe geven dat ik al her en der mensen het goede nieuws heb mede gedeeld.. ik wacht nu nog 2 weekjes voor we langs de opa's en oma's gaan denk ik. tegen die tijd weet de rest het ook wel want begint al aardig te showen. op mn werk word er ook wel geroddelt dat ik ben aangekomen dus wil het daar verder ook heel graag vermelden want ben zelfs afgevallen!! dus heb daarvoor de buikband : "i'm not fat, i'm pregnant" besteld. heb trouwens erg leuke reactie's op mn buik band gehad vandaag. waren bij mijn familie lunchen en had de buikband : "made by eric" om en die vonden ze erg leuk! de lunch was erg lekker maar de hele tafel stond vol met dingen die ik niet mocht!! verschillende soorten pate, filet american, rosbief, zalm, paling (vacuumverpakte), kaas soorten waarvan ik niet wist of het rauw was, dus heb maar genoten van de gewone kaas met ei ook heel lekker. en 1 broodje pate, heb toch niet meer dan 2 broodjes opgekunt. @syboena, dat moet een hele opluchting zijn zeg!! trouwens zn 3d echo, moet je die via je gyn aanvragen of kun je zelf zn buro bellen?? sorry weer lang verhaal.
je kunt gewoon op google zoeken welk echo buro er in de buurt zit (vaak weet gyneceloog/verloskundige dat ook wel) en dan bel je die op en ga je zeggen ik wil een afspraak en dan maken ze die