Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    hey dames.. zo weekend is weer voorbij.. bah bah..
    ben vandaag ook geraakt door het hoofdpijn virus! pff wat een ellende zeg.. naja misschien komt het ook wel omdat ik me veel te druk aan het maken ben om vanalles en nog wat.. is eigenlijk een heel lang verhaal maar zal het even kort houden moet echt even mn ei kwijt.. vorig jaar heb ik bijna 6 maanden thuis gezeten omdat ik een depressie had.. na lang denken heb ik ook besloten om een andere baan te gaan zoeken omdat de oorzaak van mijn depressie echt wel daar lag.. in de 6 maanden daarna heb ik bij ongeveer 5 a 6 andere bedrijven gewerkt maar kon niet echt mijn draai vinden.. mijn motivatie is gewoon weg.. de eerste dagen gaat het goed maar na een week of 3 ben ik het weer helemaal zat.. zo erg dat ik er gewoon ziek van ben.. tja dus heb ook in die tijd veel thuis gezeten.. moeilijk moeilijk allemaal.. in jan dit jaar ben ik bij een bedrijf gaan werken waar ik het in eerste instantie heel erg naar mn zin heb.. het is alleen erg rommelig qua werkzaamheden.. alles door elkaar (werk bij een vastgoed kantoor en dan de boekhoudkundige afd) waar ik aardig gek van begin te worden.. tja ik werk er nu 3,5 maanden maar in die maanden heb ik ook al weer veel thuis gezeten.. ook omdat ik goed ziek ben geweest van mn zwangerschap en bijkomstige dingen.. het is best zwaar vooral omdat ik 40 uur werk en dan ook nog eens in totaal bijna 2 uur moet reizen op een dag.. donderdag heb ik een gesprek met mn leidinggevende en begin me aardig zorgen te maken.. misschien niet nodig maar misschien ook wel.. ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.. denk al heel lang dat ik lekker voor mezelf wil beginnen.. geen gezeik en lekker eigen baas.. en nog beter lekker vanuit huis.. maar aan de andere kant denk ik ook dat mijn depressie echt nog niet over is.. tja de hormonen helpen me daar nu ook niet echt mee.. ik weet gewoon ff niet meer wat ik moet.. ik kan het mijn man ook gewoon niet aan doen (ook al weet ik dat ik er niks aan kan doen) voor hem is het ook zeker niet makkelijk geweest dat half jaar.. al heb ik ontzettend veel aan hem gehad.. pff wat een verhaal he.. kan nog wel ff doorgaan.. maar het zal er niet leuker op worden.. ik ben het iig ff kwijt..

@syboena wel fijn dat je het nu weer kwijt bent.. ik had er voor mijn zwangerschap last van en nu helemaal niet.. niks zo erg als je niet kunr gaan..

Trouwens wij gaan zaterdag voor een kamertje kijken.. wou eerst een nieuwe maar heb nu een leuke 2e hands gezien.. die willen we zelf gaan opschuren en verven.. heb er nu al zin in..

nou dames.. ik ga eens kijken of ik een beetje kan slapen.. kan het alleen maar proberen..
    tot snel..

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ikke, jeetje dat is nogal wat zeg.
    Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt omdat gesprek.
    En als je je niet lekker voelt op je werkplek, dan is dat ook niet bevordelijk voor je gezondheid. Maar ja, t geld vaak he.
    Als je zelf het idee hebt dat je depressie nog niet echt weg is of misschien weer optreed, is het dan niet verstandiger om even met je h.a te gaan praten?

Sterkte ermee in ieder geval

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @Ikke; ik dacht ook direct vraag om een afspraak met je h.a. Beter voortijdig en misschien voor niks ingrijpen dan dat het straks te laat is. Langdurig onder spanning staan is niet bevorderlijk voor de zwangerschap,... In elk geval megaveel succes tijdens het gesprek. En alvast veel plezier a.s. zaterdag. Dat zijn de leuke dingen! :)

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben totaal nog niet aan t babyshoppen..ja de kleertjes die ik laatst heb gekocht.
    Toevallig vroeg manlief nog gisteren; wat wil je doen qua meubeltjes.
    Ehm..die we nu ookal hebben;)
    Hij was al bang dat ik iets nieuws wilde haha.

Wij hoefen natuurlijk geen grote aankopen meer te doen, dat scheel wel stress moet ik zeggen!

Ben nu trouwens al 2 dagen massaal aan t wassen, liep nogal achter..schaamschaam....nog 2 en dan zijn de manden eindelijk leeg!
    T is maar goed dat ik nu ook buiten kan drogen

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    dames ik zit nu met een probleem :(
    we zijn nu over de eerste naam uit
    wordt gewoon shirley (hoe zo verwarrend)
    maar we hadden als 2de naam noa
    maar dat vind ik dus helemaal niks meer
    dus nu waren we er over uit dat het shirley angel zou worden
    komt manlief ineens wat vind je van shirley ashley ??????
    ja nu mijn vraag dus wat klinkt mooier
    ik vind namelijk shirley angel mooier klinken
    dan shirley ashley maar wat denken en vinden jullie wat het leukste is ?????

alvast dankje wel voor het na denken

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ehm..mijn eerlijke mening;)
    Ik hou niet zo van dubbele namen, maar als ik dan uit een van deze twee moet kiezen zou ik
    voor de 2e gaan...Shirley Angel vind ik klinken als een voor en achternaam

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja wij hebben voor 2 namen gekozen omdat de andere 3 meiden ook 2 namen hebben
    en dan is het wel leuk om dat aan te houden lijkt mij

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Syboena; ik ben zelf ook niet echt voor een dubbele naam mits het een vernoeming is, dan vind ik het wel speciaal. Als ik zou kiezen uit de twee namen die je opgaf zou ik gaan voor Shirley Ashley. Angel vind ik eigenlijk zelf geen naam, maar goed... ook dat is allemaal maar een kwestie van smaak he,... gelukkig heb je nog even. Meisjesnaam zijn we al over uit, maar een jongensnaam; vreselijk moeilijk. En de namen die ik/we leuk vinden komen al teveel voor in onze omgeving,... pffff ;)

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dacht ik al :)
    En zoals Libelle zegt, t is maar goed dat we allemaal een ander smaak hebben.
    Ander wordt t zo saai.
    Jongensnaam hebben we al, nog over van de vorige keer ;)
    Meisjesnaam nog niet echt, al hebben we nog wel een naam in gedachten die we ook eventueel voor Eva hadden....in eerste instantie vond ik die naam voor nu niks,maar hij schiet toch weer steeds door mijn hoofd :(

Ach eerst nog maar 5 weken wachten tot we mogelijk het geslacht weten

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    mijn vriend kwam de eerste week al met een naam die die moet en zal hebben maar ik wil hem niet! die naam zie je heel veel en dat vind ik niet leuk maar hij wil nu niet eens over een andere naam nadenken dus ben bang dat ik straks mag in krimpen en het toch die naam word..ach ook geen ramp. is hij ook weer blij.

en ik kies ook voor shirley ashley, klinkt heel mooi en past bij elkaar.

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Dan zou ik als ik jouw was je vriend gewoon blijven bestoken met andere namen... tot ie toch echt door heeft dat het een andere moet worden. Lijkt me het meest logische dat je de naam allebei mooi vindt toch?

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ehm,...en wat nu al de naam niet bij het geslacht past?
    En anders voorstellen om die naam als 2e naam te nemen?

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    dankje we dames dat jullie mee hebben gedacht :) :)

net ff lekker wezen shoppen
    een mooi roze box`s kleed gekocht van winny the pooh
    naam bordje met shirley er op :) :)
    en een heel gaaf box`s pakje
    een lijst waar elke maand een foto in kan van de kleine ook roze natuurlijk :p :p
    en een boek daar kun je naam geboortedatum gewicht naam pappa en mama in zetten
    en dan aan de rechter kant kun je het handje of voetje in gips drukken ook erg leuk
    en natuurlijk ook een roze boek :p :p

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Je hebt lekker lopen shoppen lees ik Syboena! Lijken me erg leuke dingen,... vooral gewoon leuke dingen voor de "heb". :) Ik ben helaas nog niet in dat stadium, hahahahaha. Ik nog voortdurend aan het googlen en lezen naar dingen die ik echt nodig denk te hebben. Op dit moment me een week bezig gehouden met welke verzorgingsproducten ik wil gebruiken. Hahhaha,.. je moet wat als je niet kan gaan werken.... Maar, ben eruit hoor, moet alleen nog ff gaan ruiken aan de flessen. Dat het niet stinkt ofzo. Ik ga voor de verzorgingslijn van Baby Neutral.

Ik ben zelf snel allergisch voor allerlei cremes etc. Ook eczeemgevoelig, dus wil geen risico nemen dat die kleine prul straks onder de rode plekken staat.

Nu ga ik bedenken waar ik me volgende week nuttig mee kan maken. :) :) :)

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    Baby Neutral ruikt erg lekker :)
    alleen wij gaan hier voor de zwitsal :)
    maar dat komt omdat mamma dat zelf ook veel gebruikt :oops:
    vind het zo lekker ruiken en de billendoekjes vind ik gewoon handig die zijn vaak in de aanbieding 9 pakken voor 10 euro

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik hoor 't al we hebben te maken met een kenner! ;) ;) Blij te horen dat het lekker ruikt.

17. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik wil zwitsal!! dat ruikt zo lekker!

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier ook een Zwitsal fan, gebruik t nog steeds voor Eva.
    Maar ook de etos en kruidvat hebben vaak aanbiedingen met doekjes en zijn dan goedkoper als de zwitsal;)

19. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Hallo dames,

Net maar even mijn HA gebeld.. kan pas volgende week vrijdag terecht om 10.00! echt klote gewoon.. normaal probeer ik alles zo laat mogelijk te doen ivm mijn werk.. dus geef ik dat net aan hier dat het gewoon niet anders kan zeggen ze tja dan werk je maar wat langer! ja hoor kan er ook nog wel bij.. Vanmiddag moet ik hier naar de bedrijfsarts.. zal het maar gelijk aangeven.. kijken wat hij te zeggen heeft..

Genoeg over mij hoe is het met jullie allemaal? zie dat er een paar druk aan het winkelen zijn! lekker he.. kan ook niet wachten tot we weten wat het is.. kreeg alleen gisteren een verhaal te horen..

een vriendin van mij heeft al een dochtertje.. nu was ze opnieuw zwanger.. met de 20 weken echo vertelde ze dat het een jongen was.. en de keer daarna en daarna nee het is echt een jongen.. gaat ze bevallen... ja jullie voelen m al denk ik... tja is het een meisje!! alles hadden ze aangepast voor een jongen.. kleertjes kamertje alles.. en zo blij dat ze waren toen ze hoorde dat het een jongen was.. tja ze hadden al een dochtertje niets zo leuk als je dan een jongen krijgt! ze moet er nu nog aan wennen dat het een meisje is.. kan me best wel voorstellen als je een hele poos hebt geleefd met het idee dat het een jongen zal zijn.. haha dus dames zelf ook goed blijven kijken.. schijnbaar kan een jongen toch nog een meisje worden.. of misschien wel andersom?

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hahahahahahaha, daarom twijfel ik dus of ik het wel wil weten. Ik weet niet of ik me erbij neer zou kunnen leggen. Als het een jongen zou worden en uiteindelijk een meisje is valt de schade nog wel mee, maar andersom is het natuurlijk een regelrechte ramp. Gelukkig zijn dat de uitzonderingen op de regel, ... hoop ik.

Succes bij de bedrijfsarts vanmiddag!

Vanmiddag komt mijn moeder langs, tijd om mijn haar weer te verven,.... is hard nodig. En vanaaf een vriendin op bezoek.

Deel Deze Pagina