BEVALLINGSLIJST Eerised90, 19 jaar - 1e kindje - 15 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov Vrouwtje81, 27 jaar - 1e kindje - 12 nov debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 12 oktober zjafa, 22 jaar - 1e kindje - 10 nov lara1, 29 jaar - 1e kindje - 13 nov AGENDA Eerised 16 april VK Eerised 20 april 20 weken echo Libelle 21april vk Wendelaa 23 april vk Ikke 29 april VK syboena 1 mei 20 weken echo lara1 5 mei vk april VK Libelle 11 mei 20 weken echo Wendelaa 19 mei 20 weken echo Ikke 25 mei 20 weken echo GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen is een meid Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen Vrouwtje81 ?? lara1 ??
en hij leeft nog!! vanochtend eindelijk het hartje kunnen vinden met de angelsound. ben weer zoooo gelukkig!! zoals wendelaa zeg: mooiste geluid op de wereld! denk dat die slaapt want heb wel 10 min kunnen luisteren. en de volle blaas tip werkte dus wel. vanavond gaan we langs oma en de rest van de familie om het goede nieuws te vertellen!! ik ga er van uit dat die nu wel blijft plakken!
Marieken, wat leuk zeg! Wist de familie het nog niet? Hoe kun je het voor je houden zeg? Vind ik echt heel knap haha. X
@ Marieken gefeli dat je nu zelf het hartje hebt kunnen vinden ik wil ook graag zoon ding maar mag neit lol mannetje zecht hij is 50 euro en je gebruikt hem maar heel even dus ik moet nog ff wachten tot 1 mei dan hoor ik het hartje weer wat kost de 3d echo nog bij jullie dan en hebben jullie er ook een dvd opname bij? @Eerised suc6 met de 20 weken echo ow ja trouwens ik ben een beetje bang ik droom steeds dat ik ga bevallen en dat het een boy is waarom weet ik neit maar ik heb nog heeeeeeeeeeel sterk het gevoel dat het toch een jongen is durf geen roze of blauw meer te kopen koop nu geel en cream wat nu als ze met de 20 weken echo ook zeggen het is een meid en ik koop toch allemaal roze en dan is het straks toch een jongen raak helemaal in de war door me zelf
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 19 jaar - 1e kindje - 15 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 nov Vrouwtje81, 27 jaar - 1e kindje - 12 nov debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 12 oktober zjafa, 22 jaar - 1e kindje - 10 nov lara1, 29 jaar - 1e kindje - 13 nov AGENDA Eerised 16 april VK Eerised 20 april 20 weken echo Libelle 21april vk Wendelaa 23 april vk Ikke 29 april VK syboena 1 mei 20 weken echo lara1 5 mei vk april VK Libelle 11 mei 20 weken echo Wendelaa 19 mei 20 weken echo marieken 20 mei 3d echo Ikke 25 mei 20 weken echo GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen is een meid Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen Vrouwtje81 ?? lara1 ??
Hahahaha,... ik zou dat dus ook hebben Syboena! Maar laat je niet gek maken door al die indianenverhalen hier op het forum! Als ze op de volgende echo zeggen dat het een meisje is dan zal het wel echt zo zijn hoor. Misschien tegen de gyn of verloskundige zeggen dat je het nog niet weet, is ze ook niet beïnvloed. Eerised succes met de echo! Ik morgen weer terug op controle, heb er weer zin in. Mijn koffie is inmiddels weer op, dus ga verder met wat ik bezig was. Nl. het behang van de muren halen. Moeten nl twee kamers opnieuw behangen. Nu de toekomstige computerkamer aan het doen, dan kunnen we daarna de computerkamer behangvrij maken... want dat wordt de babykamer.
@ libelle nou het zijn niet de indianenverhalen hier op het forum die me zo in de war maken maar meer me eigen gevoel en nee idd ik ga ook zeker neit zeggen dat we een 3d echo hebben laten maken en dat daar een meisje uit kwam maar neem wel de echo foto mee waar het geslacht volgens haar op te zien moet zijn voor het geval dat hun toch zeggen dat het een jongen is kunnen ze ook een keer kijkken op die echo foto en anders kijkken ze nog maar een exstra keer bij hun echo of weet ik veel erg zeg dat ik zo twijfel leuk zeg morgen weer op controle ik moet nog ff 11 dagen wachten dan zie ik ons wezentje weer je bent dus lekker aan het klussen wij beginnen na onze vakantie wij gaan 9 mei ff een weekje weg naar mijn tante en daarna gaan we lekker aan de slag met de baby kamer hier trouwens druk geweest met schoonmaken douche,wc,slaapkamer,huiskamer,gang,keuken hebben allemaal een grote buert gehad en meot eerlijk zeggen heb nu ook best wel last van mijn buik maar ja dat geeft niet het is nu wel weer lekker schoon
nou syboena,de "verre" familie weet officieel nog van niks en dat wouden we zo houden tot we zeker wisten dat die bleef plakken. maar verbergen word nu al moeilijk dus gaan we het maar vast vertellen. ben ik wel heel blij om want haat het om geheimzinnig te doen. ik heb trouwens geluk dat ik de angelsound van mn buurvrouw heb mogen lenen, dus kost me niks! en ik krijg wel een stuk of 10 echo's door de zwangerschap heen. loop bij een gynecoloog en die hebben dat ding toch daar staan he. en kost ons niks extra. de 20weken echo word ook gewoon vergoed al word die niet bij onze eigen gyn. gemaakt. en ik heb geen idee of we daar een dvd ofzo bij krijgen. hoop het wel natuurlijk. maar anders ga ik zelf een pret echo aanvragen. verdien zelf genoeg om dat te kunnen doen. en vriendje van mij zeurt niet snel. Ik wou nog ff vragen aan iedereen hier, wie laat er extra testen doen zoals de combinatietest,vruchtwater punctie of vlokkentest?? ik doe het niet, als er iets mis is laten we het toch niet weg halen en er blijft een mk kans.. oh trouwens ook een enge droom gehad. ik heb namelijk hele zwakke enkels en ik droomde dat ik door mn enkel ging en de baby op de stoeprand liet vallen! echt doodsbang ben ik daar nu voor.. gemeen he syboena die rare dromen nu.
Ziezo.. het zit er voor vandaag weer op. Ik loop altijd iets te hard van stapel. Vanmorgen zei de fysio namelijk dat ik al lekker op weg was... en dat ik voorzicht en paar passen zonder kruk mocht zetten. Hms.. vanmiddag dus op de slaapkamer alleen maar zonder gelopen en flink aan het behang zitten trekken. Maar, het is er allemaal al af, hebben we toch snel voor elkaar dacht ik zo. Manlief is nu nog even snel langs een vriend, gingen nog een potje kaarten,.. en ik straks nadat ik uitgerust ben en mijn knie en enkels weer van normaal formaat zijn, nu zo dik en vol vocht,.. hms, naar de buurtsuper hier! En verder doe ik helemaal niks meer vandaag,... @ Marieken: wij willen ook geen extra testen doen.... de 20 weken echo waar alles goed wordt bekeken vinden we voldoende.
wij hebben dat ook niet gedaan ik was heel snel met andwoordt geven toen ze dat vroeg ik zeg ik wil dat niet als er wat mis is heeft het kind ook wel een goed leven en is voor mij geen reden om het weg te laten halen ik kies voor dit kindje of het nu gezond is of sindroom van douwn heeft en ik wil het risico niet nemen om daar door een miskraam te krijgen vind 4 wel genoeg in mijn leven en daar hoeft niet een 5de miskraam bij
De 20 weken ecbo ging echt goed. Alles zag er echt zo netjes uit! Qua groei enzo ook goed. Hij/zij had de hik, echt grappig om te zien. Voor de rest was ons kleintje heel rustig. Nu is ie toch wel weer druk, voel m echt al vaak goed schoppen en voelde het gister ook van buiten tegen mn hand aan! MArieken, wij doen helemaal geen testen. Alles ziet er goed uit, dusja. Dus waarom zou ik dan het risico nemen? En voor down is alleen een kansberekening. Als ze wat zien is het een ander verhaal mijn kindje is gewoon gezond en daarmee basta
Super nieuws Eerised! Hoelang duurde de echo? De Vk zei nl de vorige keer dat het wel een uur duurde. Maar weet niet of dat incl. het praatje vooraf en achteraf is natuurlijk. En jullie wilden het geslacht niet weten? Of was het niet zichtbaar,....
Hallo meiden, Fenna: Wat vreselijk meid, sterkte!! Lijkt me een moeilijke beslissing.. Lara: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Marieken: Wat leuk dat je het hartje gehoord hebt. Ik heb zelf ook een angelsound, ik moet zeggen dat ik het een heerlijke geruststelling vind. Desiree: Wat knap dat jullie je nieuwsgierigheid kunnen bedwingen en fijn dat alles goed is. Hier vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, 25 mei ben ik aan de beurt, verder alles goed hier. x
@MArieken, wat gaaf dat je t al gehoord hebt! Een hele geruststelling en zit wel goed dus met jullie beebje. Hoe waren de reacties van de familie? Wij hebben ook geen testen laten doen. Wat nu als je een grote kans hebt op een afwijking en je laat een punctie doen, krijgt een miskraam en er blijkt niets aan de hand te zijn! moet er niet aan denken @Syboena, vervelend zeg zulke dromen. Dat heb ik eigenlijk nooit gehad en hoop t nu ook niet te krijgen. Snap trouwens wel dat je het engt vind nu je over een jongetje droomt. Gewoon met de volgende echo nog eens goed laten kijken @Libelle, super dat je enkel zo goed geneest zeg. En je bent dan idd z te horen flink bezig geweest. @Eerised, wat heerlijk dat de echo goed was! Nu lekker genieten van de 2e helft van je zwangerschap hihi. En spannend dat jullie t niet weten... Ik zit eigenlijk in Dubio, wij hebben 19mei smorgens de 20 weken echo. MAar weet niet of t verstandig is om Eva mee te nemen, maar ja dan moet je wel een oppas hebben he..anders zal t wel moeten haha. Slaap trouwens alweer 2 nachten goed...wat een zaligheid hahaha. We gaan zo maar eens aankleden, dan even tegels voor de tuin bestellen. Dan kan mijn schoonvader zaterdag de tuin weer dichtleggen
wendelaa: mn schoonfamilie reageerde best mild, maar denk dat het later pas echt door zal dringen. daarbij zijn het wel mensen die vooral met hun zelf bezig zijn, maar vind ik niet erg. minder gezeur aan mn kop hahaha ze weten het tenminste wel. en mn schoonouders en schoonzusje zijn wel super leuk en die zijn er wel heel blij mee en bellen en smsen veel en vind dat wel heel leuk dus heb genoeg aan hun. en ik zou eva gewoon mee nemen hoor, denk dat ze het geweldig zal vinden om de kleine te zien spartelen. je weet dat alles goed met hem is, dus waarom niet. en daarna samen een klein setje kleertjes kopen in de juiste kleur. leuk joh!
Hallo dames, Heb weer een paar dagen niets van me laten horen.. tja voel me behoorlijk klote.. het gesprek donderdag ging wel goed alleen volgensmij begrijpen ze daat het probleem niet helemaal.. ik moest maar wat meer en vaker pauze nemen en wat meer afwisseling zoeken.,. tja daar lossen we natuurlijk weinig mee op.. gisterern naar mn huisarts geweest en die vertelde mij dat ik me echt maar eens ziek moest melden en moest rusten,, aan mezlefn denken en aan de kleine.. tja zou eigenlijk nog gaan werken maar belde dus op dat het echt niet ging.. o zegt hij ik ga even overleggen en dan bel ik je zo weer terug.. tja goed denk ik dan.. hmm mocht gisteren thuis blijven en vandaag weer gaan werken.. nou zat er dus echt helemaal doorheen gisteren.. mn ouders waren behoorlijk boos en moest me maar ziek melden. dit gaat niet goed zo.. nee dat klopt en het is ook niet goed voor de kleine en voor mijn man.. vanmorgen heb ik dan ook echt 15 min met mn tel in mn hand gezeten om te bellen.. pff nou blij was hij niet.. ik moest het ook maar van de zakelijke kant bekijken.. nou ik weet het niet maar dat helpt mij natuurlijk ook niet echt.. ik begrijp heel erg goed dat het voor hun niet leuk is maar schijnbaar begrijpen ze niet helemaal wat een depressie in houd.. geloof mij voorlopig ga ik dus niet.. dan ontslaan ze me maar.. heb er nu echt schijt aan ( sorry voor mn woorden) dan maar in de ww en heb ene goeie rechtsbijstand verzekering.. (ze mogen me natuurlijk niet zo maar ontslaan) ben er helemaal klaar mee.. ik ga toch niet het leven van mn kind op het spel zetten? en mn relatie verkooien.. haaaaaa sorry ik moest het even kwijt.. zie dat we er weer een nieuweling bij hebben.. WELKOM en gefeliciteerd.. Ik ga nu maar eerst weer eens even bijlezen.. heb ik ook nog niet gedaan..