Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ben eigenlijk ook benieuwd naar wat de rest van jullie allemaal doet voor werk, school,... of e.d. ;)

2. @ Libelle.. Ik ga nog naar school, 5 dagen.
    Hoop in juni 2010 mn diploma op zak te hebben. Administratief medewerkster(receptioniste, secretaresse, boekhouding, heel algemeen dus), en dan hoop ik dat ik daarna werk kan vinden voor 2/3 dagen!
    Ik wou eigenlijk hierna nog een opleiding gaan doen. SPW of Toerisme, niveau 4. Daar twijfelde ik nog over, maar nu de kleine er aan komt ga ik dat niet meer doen..

Mn vriend is Internationaal vrachtwagenchauffeur, voor de grootste banden im en exporteur van nederland.
    En hij rijdt in een knalgele daf.
    Hij rijdt door half europa.
    Italie, Spanje, Frankrijk, Duitsland, Belgie, Tsjechie, Engeland, Noorwegen, Denemarken, Oostenrijk, Zweden, Hongarije..
    Vertrekt op zondagavond of maandagochtend, en komt vrijdagavond of zaterdagmorgen dan weer thuis!

En jullie?

X

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Eerised; dan is je vriend wel erg lang van huis,... of is hij daarna weer een paar dagen vrij misschien? Heb er niet zo heel veel verstand van. :)

Zelf heb ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening gestudeerd en werk sinds 7 jaar bij een instelling voor verstandelijk gehandicapten. Ik werk daar op een SGVG- auti woning wat betekend. Sterk Gedragsgestoord Verstandelijk Gehandicapt en autisme. Superleuk, ook wel erg heftig. Helaas mag ik dit werk niet doen tijdens mijn zwangerschap i.v.m hoge risico. Er komt dagelijks meerdere malen agressief gedrag voor waardoor ik dus pas 1 januari 2010 terug mag komen werken.

Mijn vriend werkt bij een grote chemische fabriek hier in de buurt. Hij is daar operator. Vraag me niet precies wat het is... maar het is met allerlei machines en toeters en bellen. Ze maken er in elk geval grondstoffen etc.

Beide werken we dus in ploegendiensten... hij trouwens 40 uur en ik 32 uur.

4. @ Libelle.. Zo dat lijkt me idd behoorlijk heftig! Wat doe je nu dan? Zit je nu thuis?
    Mn vriend is meestal 2 nachten thuis, soms 3..

5. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ik werk als leerkracht op het speciaal onderwijs. Ik heb nu een groep van 12 kleuters waarvan de meeste autistisch zijn en een aantal met gedragsproblemen en hechtingsstoornissen. Ik doe dit nu 3 dagen per week.
    Mijn man is logistiek planner op een bedrijf die horsytemen ontwikkelt voor de caravan en motorhome branche.

Syboena: Kan me voorstellen dat je graag weer wat wilt gaan doen. Ik ben graag thuis, maar altijd thuiszitten zou ik ook niet trekken denk ik.

Heb trouwens een afspraak gemaakt voor een echo op 5 mei, ben dan 17 wk en 1 dag, we hopen dan het geslacht te zien..
    Het is ook een verassing voor mijn moeder, die wordt in die week geopereerd.

x

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Debozoe... leuke baan :)

@ Eerised.. Normaal gesproken zou ik overgeplaatst worden... er was ook al een andere locatie bekend, eentje zonder agressie. Maar ik vond het nodig nog effe snel op wintersport te gaan. Ik ski al elf jaar dus dacht dan kan makkelijk, was toen 8 weken zwanger. Helaas op de laatste dag onderuit gegaan en hierbij mijn kruisband en binnenband ( in knie ) volledig afgescheurd. Inmiddels twee maanden geleden geopereerd en nu sinds twee weken uit het gips. Ik ben dus eigenlijk nergens mee bezig, behalve fysio en zwangerschapsforum, haha. Ik ben nu nog wel steeds betrokken bij mijn eigen locatie, ik word door collega's opgehaald voor vergaderingen, clientbesprekingen, intervisie en bijscholing en draag op mijn manier weer een steentje bij door signaleringsplannen en verslagen te maken, thuis.

Misschien dat ik op therapeutische basis in de maand juni nog wat dagen moet/mag komen werken op ofwel een andere locatie of administratief op eigen locatie,... in juli had ik normaal gesproken vakantie en daarachter begint mijn zw.verlof. Dus zodoende kom ik op 1 januari 2010 dat ik weer terug ga werken in mijn eigen functie. Tja.. niks aan te doen,...

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik wil hier wat op de kwekerij gaan doen
    ga ik s`morgens eerst beginnen met de beestjes te voeren
    paarden,poesjes,konijntjes,kippen ben helemaal gek van beestjes :D
    en als dat klaar is ga ik me omkleden en dan in de kantiene staan
    beetje koffie in schenken voor de gene die pauze hebben :D

dus lekker simpel en rustig werk
    niet een baan waar je de hele dag moet door werken en noem maar op
    en ik denk dat ik eerst begin met 2 of 3 halve dagen om te kijkken hoe het gaat
    want ja ik zit toch al wel bijna 4 jaar thuis dus in een keer 5 volle dagen red ik toch niet moet wel ff rustig opgebouwt worden

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hahaha,.. jij liever dan ik Syboena! Ik ben hartsikke bang van alle beesten! Vooral katten maken me panish! Brrr... Bezoekjes aan de kinderboerderij worden daarom ook niet mijn hobby. Ik ga me in elk geval niet tussen de geiten begeven, ... dat mag papa doen ;)

9. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier ook een dieren lief hebber! en dat is bij ons thuis ook wel te zien. ik slaap alleen goed met een kat op mn hoofdkussen. hahaha

maar ik heb 2 opleidingen, ben begonnen met SPW3 kinderdagverblijf en heb daar een tijd in gewerkt maar thuis opvang vind ik veel leuker dus heb nu 3 geweldige kids van rijke lui en neem alle taken van hun over, 3 dagen in de week met wisselende uren. soms 6 uurtjes soms 12 uurtjes. net wat ze nodig hebben en vind het heerlijk.
    en ik heb daar bij een opleiding voor dierenartsassistente gedaan en wil daar over een jaar in gaan werken. dan ben ik hier klaar omdat de jongste dan naar school gaat.
    en ik doe nog regelmatige curcussen.. vooral over kinderen momenteel wat natuurlijk weer helemaal ten goede van onze eigen donder komt.
    oh en mn ventje is electromonteur in een 9 t/m 5 baan. (ik heb zn kerel die meestal met een bouwvakkers spleet loopt hahaha)

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Leuk om te lezen wat iedereen doet in het dagelijks leven.
    En Syboena, klinkt echt heel erg leuk dat werk!
    Vind het ook zalig om met dieren bezig te zijn....

Ik werk parttime als verzorgster in de thuiszorg, hiervoor werkte ik een verzorgingshuis.
    Inmiddels werk ik al weer 10 jaar in de zorg!

Mijn man werkt momenteel als magazijnbeheerder.
    Daarnaast voetbalt hij en is hiervoor veel van huis.
    Buiten dit alles is ie bezig een webshop op te zetten in reptielenbenodigdheden...bezig baasje dus hahaha.

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ libelle hahahahaha hier lopen 3 katten rond :oops: en een hamster en visjes
    mamma is helemaal gek van beestjes
    vind eht erg jammer dat we geen boerderij hebben anders had ik al lang veeeeeeeeeel meer beestjes gehad

@ wendelaa ja hier slapen de katten ook op bed :oops:
    ze hebben nu alle 3 een tik dat ze zo dicht mogelijk bij mij buik willen lichen
    en daarom wordt er soms ook wel is gevochten in bed :(
    maar ja ze hebben over een maandje toch echt dikke pech dan komen ze niet meer bij ons in de slaapkamer
    want wil straks de kleine bij ons op de kamer
    en als je ze dan ineens niet meer op de slaapkamer laat als de kleine er is krijg je jalozie :(

hier trouwens vandaag druk bezig geweest met de geboorthe kaartjes :D
    zijn nu al 11 af klinkt heel wijnig maar is best veel werk :(
    en dan doen we het nog met zijn tweetjes schoonmams en ik
    ze zou het eerst alleen doen maar aangezien ik me erg verveel help ik haar

12. @ Syboena.. Dat klinkt heel leuk hoor dat werk, lekker ff met dieren bezig zijn.. Lekker afwisselend ook! Fijn hoor!!

@ Marieken.. Hmmmm lekker aantrekkelijk toch zo'n bouwvakkers decolleté :D , hihi!

Van iedereen hier is zijn de kerels 's nachts wel thuis zo te lezen, lekker hoor!
    Ik duik straks weer alleen in dat grote koude bed.
    Ach ben het wel gewend hoor, daar niet van.. Maarja.. De ene x is het allemaal makkelijker als anders..

Ik heb vandaag echt een hele goeie dag.. Op school, met rijles en gewoon alles!
    Voel me toppie, energie voor 100.. Lekker alle kasten uitgeruimd, veel weggegooid. En net heerlijk zitten genieten van de kleine! Het is echt een drukkerd hoor.
    Ook ff bezig geweest met de uitzet, heb vandaag en gister wat dingetjes gekocht, dus wat dingetjes kunnen afvinken. Al moet ik nog genoeg hoor.
    Maar ga morgen met mn moeder naar n babyzaak ff voor een kamertje kijken.. Poging 2 haha!
    Hopelijk nu wel wat..

X

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ Eerised hier ook een mannetje die neit altijd thuis is s`nachts
    hij werkt in 3 ploegen dus vorige week was hij de hele week s`nachts niet thuis
    voor dat ik zwanger was vond ik het de eerste 2 dagen heerlijk lekker het hele bed voor me alleen :oops: nou ja delen met de katten
    en daarna vond ik het maar niks om de 5 min wakker en noem maar op
    maar sins ik zwanger ben vind ik het geen ramp meer hij gaat om half 11 weg en dan kruip ik me bed in
    en ik slaap en wordt niet meer wakker :oops:

zal vanacht hier een zware nacht worden :(
    heb zoon last van mijn onder rug het trekt helemaal door naar de billen en benen :(
    kan me niet eens omdraaien in bed en als ik moet plassen kom ik me bed neit eens meer uit
    hoop dat het zo over gaat anders over een uurtje mar ff de verloskamers bellen :(
    want dit is niet uit te houden en helemaal niet tot morgen vroeg kan wel janken van de pijn

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ojee Syboena, dat klinkt niet echt goed!
    Zou idd snel bellen hoor.....
    Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

@Eerised, nou hier is manlief voor zijn voetbal vaak van huis hoor.
    Dit jaar is t rustig, maar over 3 weken is ie weer een week van huis en dan nog een oaar keer een weekje dit jaar.
    Maar vorig jaar is ie zelfs een maand naar Peking geweest!

15. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    nou ik zou het niet kunnen hoor, ik kan gewoon niet slapen als hij er niet naast ligt. is ook een kwestie van wennen natuurlijk maar kan slecht tegen alleen thuis zijn savonds en snachts. altijd al gehad.

@syboena, onze katten hebben dat ook. tegenwoordig ligt er 1 op mn hoofdkussen (echt in mn hoofd heen gekrult met 1 poot in mn oog), 1 in mn oksel en 1 op mn buik of rug. vind het heel gezellig maar soms wel irritant als ik probeer te draaien, en ben een echte draaikont.

ben trouwens uitgeput! mn baas is op zakenreis dus moet ik extra werken voor mn bazin aangezien zij ook altijd van vroeg tot laat weg is. dinsdag zelfs tot half 11 gewerkt en de volgende dag moest ik er weer om half 8 zijn.. ben kapot!! morgen gelukkig weer uitslapen, en dan een weekje vrij.. krijgen vandaag ook nog controle van het gastouderburo dus heeft ze me ff gevraagd om overal op te ruimen en schoon te maken.. ik heb het niet vaak maar dan denk ik k*twijf! doe het lekker zelf, maar ja zo ben ik niet.. dus zo ff poetsen!! grrr!

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Klinkt inderdaad niet best Syboena,... zou voor de zekerheid toch even bellen. Want als je het niet kan uithouden van de pijn moet je er toch even naar laten kijken lijkt me.

@ Wendelaa... voor de voetbal vaak van huis? Waar voetbalt hij dan?

@ Marieken: succes met de poets vandaag! Beetje jammer wel, want het is prachtig weer. Tenminste hier flinke zon dus geen weer om veel te poesten vind ik... :)

17. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hahaha libelle, het is hier grauw en lelijk buiten dus dat is een schrale troost. ook erg koud nog, al lijkt de zon al iets door te breken.. maar denk niet dat we de 19 graden gaan halen hier. heb het grootste gedeelte nu gedaan.. na de lunch de keuken poetsen en dan zijn we er klaar voor!

@ syboena, laat je ons weten wat de dokter zegt?? ben er wel benieuwt naar, word bij mij ook steeds erger.. hele gemene pijn dus ik heb medelijden met je!!

voor wie er wel mooi weer heeft en er van kan genieten: genietse!!

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Dank je wel! :) :) Gek hoe verschillend het weer dus kan zijn hier in Nederland. Nog steeds een strak blauwe lucht en veel zon,...

Het is eigenlijk weer om op terras te zitten,... maar helaas ga ik daar niet geraken vandaag.

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST

Eerised90, 19 jaar - 1e kindje - 15 september
    syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september
    Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september
    marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken
    wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober
    kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober
    Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober
    Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober
    Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober
    Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 november
    Vrouwtje81, 27 jaar - 1e kindje - 12 november
    debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 12 oktober
    zjafa, 22 jaar - 1e kindje - 10 november.... miskraam met 11 weken en 6 dagen
    lara1, 29 jaar - 1e kindje - 13 november

AGENDA

Eerised 16 april VK
    Eerised 20 april 20 weken echo
    Libelle 21april vk
    Wendelaa 23 april vk
    Ikke 29 april VK
    syboena 1 mei 20 weken echo
    lara1 5 mei vk april VK
    Libelle 11 mei 20 weken echo
    Wendelaa 19 mei 20 weken echo
    marieken 20 mei 3d echo
    Ikke 25 mei 20 weken echo

GEVOEL JONGEN/MEISJE

wendelaa jongen
    syboena jongen is een meid
    Ikke1984 ??
    Libelle82 ??
    kenzogirl ??
    Eerised90 jongen
    Ceren 2 jongens
    debozoe ??
    Marieken jongen
    Vrouwtje81 ??
    lara1 ??

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey dames

hoe gaat die met jullie
    hier gaat eht al weer wat beter
    vanacht wel een goede nacht gehad na een paar pijnstillers :(
    en nu gaat het ook wel weer goed
    alleen weet ik hoe verder je op de dag komt dat je meer pijn krijgt
    heb er vanacht neit meer na laten kijkken want mijn gyneceloog dacht al dat ik BI zou hebben :(
    dus ja ik probeer het vol te houden tot volgende week dan meot ik toch op controlle
    en als me dat neit lukt bel ik gewoon eerder

ow ja trouwens zjafa is vandaag naar het ziekenhuis om de zwangerschap af te breken :(
    maar ik heb bij haar naam gezet dat ze een miskraam heeft gehad
    anders als we dan nieuwe lingen in het groepje krijgen krijgt ze steeds weer die vraag waarom heb je dat gedaan bla bla bla
    lijkt me voor haar ook erg vervelend
    ik weet neit of jullie nog ee ander idee hebben hoe we het er anders neer kunnen zetten
    ik heb het eerst maar ff zo gedaan

Deel Deze Pagina