Helaas pindakaas Syboena... wilde je buikfoto bekijken, maar helaas is ie veranderd in een kruisje... kan 'm dus niet bekijken.
snik snik snik ben ik een half uur bezig geweest met die foto hij staat er weer in maar voor hoelang dat zou ik niet weten
@Syboena, jaja gezien hoor!!! Prachtige buik heb je! @Aphrodite, WELKOM!! Gefeliciteerd en geniet ervan
welkom!! heb je nog wat meer info voor ons zodat we je erbij op de lijst kunnen zetten?? de lijst staat iets hoger op deze blz. geniet ervan!
Dank jullie wel ..even zien: vanaf donderdag 26 jaar 2e kindje uitgerekend op 2 januari 2010 ik denk meisje Verder nog geen afspraken gemaakt dus die zullen wel snel volgen.
BEVALLINGSLIJST Eerised90, 19 jaar - 1e kindje - 15 september syboena, 21 jaar - 1e kindje - 21 september Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september marleentje26, 27 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken wendelaa, 28 jaar - 2e kindje - 3 oktober kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 november Vrouwtje81, 27 jaar - 1e kindje - 12 november debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 12 oktober zjafa, 22 jaar - 1e kindje - 10 november.... miskraam met 11 weken en 6 dagen lara1, 29 jaar - 1e kindje - 13 november Aphrodite , 26 jaar - 2e kindje - 2 jan AGENDA Ikke 29 april VK syboena 1 mei 20 weken echo lara1 5 mei vk april VK Libelle 11 mei 20 weken echo Wendelaa 19 mei 20 weken echo marieken 20 mei 3d echo Ikke 25 mei 20 weken echo GEVOEL JONGEN/MEISJE wendelaa jongen syboena jongen is een meid Ikke1984 ?? Libelle82 ?? kenzogirl ?? Eerised90 jongen Ceren 2 jongens debozoe ?? Marieken jongen Vrouwtje81 ?? lara1 ?? Aphrodite meisje
@ Aphrodite welkom en nog een keer gefeli heb je bij de lijst er op gezet en heb je gelijk op 26 jaar gezet anders moet het donderdag weer aangepast worden niet dat dat echt veel moeite is maar dacht doe het gelijk zo @ alle dames hier vanacht echt een k*t nacht gehad ik had gister ons slaapkamer raam open gezet omdat het zo warm was maar een van de poesjes heeft de slaapkamer duer open gemaakt of wij hebben de duer niet goed dicht gedaan ja nu raad je het vast al een van me katjes is naar beneden gesprongen/gevallen dus wij gelijk kijkken want ze is nog vrij jong (donderdag 1 jaar) of ze nog ergens bij de buren in de tuin was/is en ja hoor daar lag ze ze lag zo raar dat ik dacht ow nee he die is hartstikke dood dus ik roepen poema poema geen reactie dus mannetje bij de buurman aan gebelt (kwart over 12) want daar brande nog licht of hij via die tuin in die andere buren (die net vorige week zijn verhuist dus dat huis staat leeg) hun tuin mocht klimmen om haar te pakken nou dat was wel goed ik dus via boven met een lamp er licht bij houden zo dat hij wat kon zien hij komt bij haar nog geen beweging en hij wil haar pakken rent ze heel hardt weg en nu is ze nergens meer te vinden dus vanacht de hele tijd haar zusje aan het miauwen/gillen van waar is ze nu dat is best zielig want ze is nu nog steeds aan het zoeken naar haar zusje vandaag hele buurt afgezocht naar die muts is ze echt nergens te vinden dus ben bang dat ze weg is en neit meer terug komt
Aphrodite welkom en gefeliciteerd.. @syboena: wat erg van die kleine zeg.. kan me helemaal voorstellen hoe dat is.. ik heb er hier ook nog een van 10 maanden en zou gek worden als die uit het raam zou vallen en later weg rent en niet meer te vinden is.. pff zou echt geen rust hebben.. hoop dat ze snel weer thuis komt.. o en trouwens.. mooie buik hoor.. @wendelaa: ook al een mooie buik hoor.. gaat ook allemaal erg snel.. hier vandaag naar de bedrijfsarts geweest.. mag voorlopig nog niet gaan werken.. zegt al genoeg.. ga maar ff lekker genieten en lekker veel rusten.. woensdag weer een echo. kan niet wachten.. Hoe is het hier verder met de dames? nog nieuwtjes?
@Syboena, och wat erg dat dat poesje nu weg is....zou me ook erg zorgen maken hoor. Heb je al naar een Asiel ofzo gebeld? of dierenambulance... @Ikke, nou gelukkig staat de bedrijfarts er volledig achter. Dan kunnen ze op je werk niet zeggen dat je je aanstelt! Geniet van de rust en van de echo morgen! Hier gaat alles zijn gangetje, al loop ik sinds gisteren met een stijve nek en fikse hoofdpijn. Geen idee hoe ik dit nu weer voor elkar heb gekregen haha. Nog 3 weken en dan hebben we de 20 weken echo...nog even geduld hebben dus
Hier weer een nieuwtje! Ik denk ( 80 % zeker ) dat ik gister avond de beeb voor het eerst echt duidelijk gevoeld heb. het gevoel hield ongeveer 5 minuten aan... voelde inderdaad als bellen die stuk knapten... in mijn onderbuik en maakten geen geluid zoals het rommelen van darmen. Als dit de beeb echt is heb ik het de voorgaande dagen ook wel al eens gevoeld, maar jah... kan ik ook niet weten,.. haha. Nu wachten op de flinke schoppen die ik met de hand kan voelen Wat zijn jullie plannen voor Koninginnedag?
oh heerlijk libelle, geniet er van zeg. kan ook niet wachten!! en ik ga met mn ouders het dorp in morgen, niks bijzonders. hopelijk wat oude bekenden tegen komen om mn buikje te showen. ze hebben daar braderie en rommelmarkt dus altijd leuk. helaas geen feesten meer he, maar heb daar ook helemaal geen zin in hahaha
@ libelle geweldig is gaaf he al die schopjes @ marieken leuk man de rommelmarkt en zo op gaan wij ook doen morgen als het lukt hier @ alle dames ff nieuws van deze kant begin met het goede nieuws poema is terug alles af gezocht hier in de buurt maar konden haar neit vinden dus posters gemaakt met haar foto (voor niks) smiddags kom ik in de schuur (fiets pakken) waren de katte brokjes op die ik er neer had gelegt dus gelijk ventje geroepen hebben we muizen of is ze hier geweest nergens muize poep dus gingen we er van uit dat poema er geweest was (was er nu niet meer) dus weer nieuwe brokjes neer gelegt en gister avond toen eht donder was nog maar een keer kijkken ventje roept poema komt er een heel zielig miauwtje uit de schuur dus die is weer terug alleen zo ff met haar naar de dierenarts ff na laten kijkken nou nu het slechte nieuws dan maar gister avond had ik zoon last van de buik had me meisie de hele dag al neit voelen bewegen dus ik maar de verloskamers gebelt maarkte me toch zorgen en had veel pijn waren ze bang voor een te hoge bloeddruk of zwangerschaps vergiftiging gelukkig geen een van twee alles was goed met ons meisie (gister weer voor 80% een meisje) alleen in mijn bloed zat wel een ontsteking maar ze weten neit wat voor een en ik heb voledige rust gekregen mag dus niet veel meer niet meer poetsen hoe kan dat met kinderen moet ik ze vast binden op een stoel
nou wij zijn weer terug van de dierenarts was toch wel iets erger dan we hadden gedacht ze heeft 40 graden koorts en dat wontje op haar lip/mond wij en de dierenarts dachten dat het een pus bultje was dus ze wou het korstje er af halen om de wond schoon te maken kwam haar tandje te voorschijn die was dus afgebroken en zat vast in haar lip dus ze heeft nu 3 spuiten gehad 1 voor de koorts 1 voor het overgeven en 1 voor de pijn en ze heeft een kuurtje gekregen daar moeten we vrijdag mee beginnen en dan voor 5 dagen en ze heeft nu speciale brokjes wat licht verteerbaar is dus nu hopen dat ze haar voeding binnen kan houden en heel mis is haar staartje gebroken maar ja ze kan hem nu ook alten hangen door dat ze zo veel pijn heeft dus ja dat is ff afwachten hoe dat afloopt maar verder was ze helemaal gezond
whow dat is even schrikken dan, een van onze katten is ooit van de 3de verdieping gevallen, ook gezocht en alles en later met gebroken poot en in shock terug gevonden dus begrijp hoe je je voelt.. heel veel sterkte een verwen der maar extra, je mag nu toch niks doen, dus lekker samen op de bank liggen knuffelen!! hier gaat het nog uitstekend, eindelijk wat positie kleding gevonden en dat zit zoo lekker he! en toen ik gister met de angelsound de baby zocht voelde en hoorde ik wel plopjes dus denk dat ik het schoppen ook al een beetje voel!! heb zin in vanmiddag, gezellig met mn ouders de hort op, het is ook al heerlijk weer hier! iedereen veel plezier vandaag!
Hier druk geweest in ieder geval Gisteren is mijn schoonvader hier de hele dag geweest om de tuin verder te betegelen. En savonds heb ik gewerkt. @Syboena, hoe is het nu met je? Moet je echt volledig op bed blijven? En idd hoe dat je dat met de kids..... Gelukkig is Poema weer terug en knap ze snel op!