Hier ook druk geweest. Gisteren zowieso een hele dag weg. 's Morgens over de rommelmarkt gelopen, 's middags even langs mijn ouders, daarna de festiviteiten op het dorp bijgewoond. En afgesloten in het zonnetje op het terras. Vandaag hebben we wat in de tuin gewerkt. Was weer heel erg nodig, ons grasveld weer grasvrij gemaakt, was echt vreslijk hoog. Tuinset afgesopt en met de onkruidverdelger aan de slag geweest. Nu met een dikke voet van het vocht ff tot rust komen.
wij ook rommelmarkt geweest in de middag, erg gezellig en leuke dingen voor de kleine gekocht. was wel heel vermoeiend in de volle zon. heb zowiezo totaal geen energie meer deze dagen en loop echt te hijgen met pijn in mn benen als ik alleen de trap op loop! toch mag ik nog steeds niet klagen want verder gaat alles heel goed.
@ wendelaa als ik na hun moet luisteren moet ik bijna de hele dag plat @ alle dames hier vandaag een gezellig (niet dus) dagje in het ziekenhuis beleeft begon vanmorgen om half 9 met de 20 weken echo alles helemaal goed met ons meisje loopt goed op schema enz. toen om kwart over 9 naar de gyneceloog voor controlle nou daar begon de elende al zze vroeg hoe het met de buikpijn was/ging dus ik zeg ook heel eerlijk ja is niks beter geworden zecht ze ow nou dan gaan we ff kijkken hoe het met het bloed zit en of die ontsteking weg is dacht bij me zelf nee he niet weer bloed prikken vind dat maar niks nou bloed geprikt kwam er uit dat het 14 was en het hoort onder de 10 te zitten en dinsdag/woensdag nacht was hij 12 dus die ontsteking was dus weer gestegen in eht bloed nou toen dacht ze dat de buikpijn van me darmen kwam nou dat was dus niet zo (wat ik al wist) nou toen emt spoed naar de E.H.B.O POST dacht nou daar gaan we dan nou zit je daar eerst een paar uur voor jan l*l omdat er vandaag heel veel mensen een ongeluk moesten maken dus die gingen allemaal voor (wat wel logies is) nou dan ben je eindelijk om half 3 aan de buurt (he he denk je dan) en dan zit je daar tot 6 uur toen waren ze klaar met alle onderzoekjes zeggen ze heel dood leuk het is een blaasontsteking nou ik weet echt 100 nou ja 1000% zeker dat het geen blaasontsteking is nou nu heb ik een kuurtje voor 5 dagen en dan 4 pillen per dag en dan moet ik maandag weer terug voor controlle bij de E.H.B.O POST en dan gaan ze kijkken of die kuur aan is geslagen en of ik dan nog zo veel pijn heb gaan ze weer verder onderzoeken waar die pijn vandaan komt snap er niks meer van maar weet wel dat ik van die hevige pijn af wil zo sorry dames maar moest ff klagen
Het gets Syboena,... zit ook niet mee! Hoop dat de pijn en de ontsteking snel weg zijn. Ik nog steeds een dikke voet, wil ook maar niet slinken. Dus zal morgen ook weinig tot niks doen betekenen.
@Ten eerste; proficiat meid, je bent op de helft! Super dat alles goed gaat me je meisje! Maar t is echt niet klagen wat je doet hoor.... Gewoon ruk dat je steeds zo tobt. Hoe weet je trouwens zeker dat het geen blaasontsteking is? Ik heb vandaag ook weer veel last van mijn onderbuik....heb soieso steeds last van krampjes, de ene dag meer als de andere. Vandaag was t niet alleen dat t kramperige voelde, maar meer een gespannen gevoel. Was vandaag overdag ook wat meer misselijk. Vannacht werd ik ook wakker door onwijs pijn in mijn bil en been..... Bel denk ik maandag toch maar eens de vk op om te vragen of t normaal is. Herken t nl helemaal niet van de vorige keer
jakkes dames, wat vervelend dat het hier niet zo lekker gaat met iedereen! behalve de moeheid gaat het wel super met ons! en ben eigelijk best happy, mn vriend doet heeel erg zn best en dat bevalt me heel goed. word eindelijk een beetje verwend! hoop dat die dat de hele zwangerschap vol houd. ik ga morgen ff weer opzoek met de dopler, duurt me nog veel te lang die 20 dagen!
@ libelle das ook niet fijn dat het niet slinkt @ wendelaa dankje wel voel echt fijn eindelijk de 20 weken echo gehad en alles was goed en ze is groot hihihihihihi en hoe ik zeker weet dat ik geen blaasontsteking heb/is omdat ik dat zo vaak heb gehad dat ik het al weet voor dat ik naar de dokter ga ga ook bijna nooit heen voor een blaasontsteking dan bel ik gewoon op en zeg ik mag ik die en die kuur heb blaasontsteking en dan kan ik het s`middags ophalen bij de apotheek @ marieken fijn dat het daar wel allemaal op rolletjes loopt
Hier mijn voet inmiddels weer bijna het oude formaat,... maar heb dan ook nog niks gedaan vandaag. Eén wasje gedraaid en verder maar relaxen op het bankje. Nog gefeli met de goede 20 weken echo Syboena, gisteren helemaal vergeten!
heb mn foto boek weer bij gewerkt, de 9 wk echo er eindelijk in gezet en mn buik foto van vandaag. hahaha als je die vergelijkt met de laatste bij 7 weken dan schrik ik wel, ben echt flink gegroeid hahha dat belooft nog wat straks.
Goed buikje Marieken.... je doet al aardig mee! Ik straks weer naar de fysio, begin er langzamerhand de balen van te krijgen.... lag nl nog zoooo lekker. En helemaal geen zin om me weeral in het zweet te werken. Hms.. beetje verwend aan het worden van al dat thuiszitten. Hebben jullie trouwens ook al last van vocht vasthouden? Ik moest gisteren mijn ring al uit doen omdat deze helemaal straks stond... als dat nu al begint houd ik mijn hart vast...
Hallo dames, Ik ben ook weer terug van een weekje vakantie.. Ik zie dat er ook nieuwe zwangere dames bijzijn, wat leuk gefeliciteerd!! Libelle: Wat super dat je je kindje gevoeld hebt ik zit ook met smart te wachten.. Syboena: Wat een gedoe allemaal bij jou zeg!! Wel fijn dat je 20 weken echo goed was!.. Hier heb ik morgenavond de pret echo, hoop zo dat we dan het geslacht al weten, ben echt nieuwsgierig nu.. Anders komt het waarschijnlijk wel 25 mei bij de 20 weken echo. Echt spannend weer... Heb afgelopen vrijdag een kinderwagen gekregen van mijn ouders, de mutsy slider in het paars, ben er zo blij mee!! We hebben zaterdag ook de babykamer leeg gehaald, als we weten wat het wordt gaan we er echt aan beginnen. Moeten nog wel het nodige behang afstomen en kozijn schuren enzo, maar ik kan niet wachten!! x
Gaaf zo'n pretecho.. is ie in 3D? En heb ook net effe gegoogled naar je kinderwagen... ziet er ook erg leuk uit,... leuke kleur ook! Wij gaan eind van de maand voor een kinderwagen kijken,...
He meiden.. Ben ik weer, was met mn vriend mee op de vrachtwagen en toen kwam ik terug en deed de laptop het niet meer! Maar nu weer wel gelukkig. Alles goed hier gelukkig.. Lees vanaf hier weer mee! Met mij alles wel prima en de kleine ook, alleen kan soms van de pijn niet zitten/liggen/lopen.. Mn onderrug en bekken doen zo zeer! Morgen ff de vk bellen, weet echt niet wat ik er mee aan moet. Dus vanaf nu ben ik er weer . Liefs
@ marieken echt al een gaaf buikje @ debozoe idd hier een groot gedoe maar ja wat kunnen we er aan doen niks als ze geboren is zal het allemaal wel weer over zijn hihihihihihihihi wij hadden de pret echo (3d echo) met 16 weken en 6 dagen en toen kon ze ook al goed zien dat het een meisje is alleen voelde het bij mij nog een beetje vreemd en raar omdat ik al die tijd heb gedacht dat het een jongen was maar nu heb ik van 3 verschillende mensen gehoordt dat het een meisje is dus nu geloof ik het wel dat het een meisie is maar ik denk dat ze het wel kunnen zien atans als jullie kindje met de beentjes open licht en neit de benen bij elkaar heeft en wij moeten ook nog alles doen aan de kinderkamers logeer kamer leeg pakken (dat wordt de baby kamer) de hobby kamer leeg pakken (dat wordt de logeer/rook kamer) en dan nog behangen in de baby kamer en dan een nieuw vloertje er in en dan de meubels er in en dan is het voor eht grootste gedeelte klaar ventje heeft volgende week een hele week vrij en dan gaat hij flink aan de gang helaas kan ik niet helpen maar ga wel mee behang en vloer uit zoeken
@Marieken; wat een prachtig buikje al! @Libelle, hier ook veel vocht al hoor. De ene dag meer als de andere, maar mijn trouwring knelt soms ook flink. Laarzen begin ook weer strakker te zitten, dus dat wordt weer wat haha @Debozoe, welkom terug! Waar ben je geweest? En nog belangrijker; hoe was de echo gisteren!! @Eerised, jij ook weer welkom! Begon het al rustig hier te vinden zonder jullie hahaha Heb je de vk al gebeld? Ik heb er ook wel last van hoor, heupen etc...van de week zelfs een dag dat ik een slapende been had, erg irri @Syboena, hoe is t met de pijn enzo? En jij zult weinig kunnen doen nu natuurlijk, nu je rust moet houden. Ben je nog gecontroleerd op de ontsteking? Ik ga dadelijk denk ik ook maar eens de VK bellen, twijfel er nog steeds over! Heb regelmatig last van mijn buik....veel krampjes onderin en af en toe lijkt t of ik een harde buik heb. Dat beneemt me dan echt ff de adem.... Maar ik wil dan weer geen aansteller of zeur zijn.... Merk t nl vooral als ik gewerkt heb, dan is t erger. En afgelopen zaterdag had ik een verjaardag en de hele tijd gestaan, nou dan is t feest hoor. Kon de volgende dag mijn bed onderhand niet meer uit, alles deed pijn zeg
Hey.. Wij zijn een weekje in een huisje van Landal Greenparcs geweest in Duitsland in de buurt van Trier. Samen met mijn ouders, mijn moeder wordt deze week geoppereerd dus was ook een beetje afleiding voor haar.. Over de echo kan ik nog niet zoveel zeggen Wendelaa hihi, die heb ik vanavond pas!! haha Ik zou gewoon bellen hoor Wendelaa, daar zijn ze toch voor, gewoon bellen als je je zorgen maakt.. Ik laat jullie zo gauw mogelijk weten hoe de echo was! x
precies wendelaa, gewoon bellen!! je hebt er niks aan als je je zorgen gaat zitten maken. en wat is iedereen lief en bescheidden tegen mij zeg: buikje?? zeg maar BUIK hoor hahaha nee ben er trots op!! en heb net een super mooie spijker positie broek binnen gekregen en die past perfect dus ben weer ff helemaal blij. werd zo chaggie dat nergens mijn maat werd verkocht. iedereen fijne bevrijdingsdag gewenst, gaat iemand nog wat leuks doen?? en over die kinder kamer, ons halve huis moet nog afgemaakt worden en daarna pas kunnen we aan de kinderkamer beginnen, hoop wel dat mn vriend beetje opschiet. het is makkelijk te redden in 5 mnd maar dan moet die wel weer ff gaan beginnen hahaha
Hai allemaal, Opeens weer vollop drukte in het topic! @ Debozo,... veel plezier vanavond! @ Eerised & Wendelaa hoe waren jullie telefonische consulten bij de VK? @ Syboena, jullie dus ook direct twee kamertjes om te veranderen, net als wij. Wij ook van computerkamer naar babykamer, logeerkamer wordt computerkamer. @ Marieken, nog druk in de verbouwing, bah, bah... haha. Wij hebben voor we hier kwamen wonen precies 1 jaar en 1 maand verbouwd,.. voor mij nooit weer, ... Heb je trouwens je positiekleding gewoon besteld? ( tenminste dat denk ik er uit op te maken,... en zoja waar? Hier in de buurt namelijk geen kledingzaken met positiekleding, moet ik gelijk een eind voor rijden ) Hier verder alles rustig, ... vanmorgen wat steken aan de zijkant van mijn onderbuik... weer tijd voor bandenpijn,... groei, groei, groei! Ook vandaag de officiele bevestiging gehad van de verzekering,... alles rond nu. En ik krijg over een tijdje het volledige kraampakket. Toch weer een meevaller, had verwacht dat ik hem zelf moest aanschaffen... en weer de premie voor jan l*l had betaald. ( altijd die stomme eigen bijdrage ) Wie van jullie, als je het al weet, gaat er eigenlijk borstvoeding ( proberen ) te geven? Ik heb de vorige keer bij de verloskundige aangegeven dat ik het wel wil proberen... was er toen nog niet zo zeker van, maar hoe verder we weer zijn hoe meer ik aan het idee ga wennen en ik er steeds positiever over wordt.
@ wendelaa idd hij zal het alleen moeten doen helaas want ik wil heel graag helpen maar ja dat zit er nu niet in en ja de pijn is nog het zelfde helaas en op die ontsteking hebben ze weer bloed geprikt en is weer gestegen en ze snappen nu niet meer waar die ontsteking weg komt en idd gewoon bellen moet je kijkken hoe vaak ik nu ondertussen wel niet op de verloskamers heb gezeten en die mensen vinden mij ook geen zeur (alleen voelt dat wel zo) maar ja ze zeggen toch ook altijd beter 100x te vaak bellen dan 1x te wijnig dus hup pak die telefoon en bel ze op @ libelle nou mij neit gezien ik geef lekker de FLES kunnen ze wel zeggen dat ik een slechte moeder ben bla bla bla maar ik wil dat gedoe niet me kindje aan de borst je mag tegen woordig in geen een kroegje cafetje meer je kind aan de borst leggen dan meot je op de wc zitten met je kind nou vind dat ook niet echt een fijne gedachten om op de wc bril te zitten je kindje te voeden en dan kun je wel kolven maar ja ik ben geen koe die aan de kolf aperaat licht dus hier gewoon heel makelijk de fles voeding is tegen woordig ook heel goed en je kan en mag overal een flesje warm maken en anders neem je zelf die potjes mee waar je voeding in kan doen en een termos fles met warm water en klaar is je fles hier is madam aardig aan het trappen gister lag ik op de bank en madam schopte zo hardt dat het aan de buiten kant te zien was dus ik ventje roepen was in de keuken bezig koffie pakken voor hem zelf en hij was bij me is ze weer stil hihihihihihi hij loopt weer naar de keuken en ze begint weer dus ik gelijk kom dan wel opschieten he hij is weer bij ons en ze stopt weer hahahahahaha
Hahahahaha, een koe aan een melkapparaat, ... Ik veroordeel niemand, vind dat het ieder zijn eigen keuze is. Wat ik al zei; moet nog aan het idee wennen, maar lukt gelukkig steeds beter. Gaaf dat je ze zo lekker aan het schoppen is, zelfs al te zien aan de buitenkant,.. sjee. Dat gaat nog wel ff duren hier denk ik. Wel pokke dat je nog steeds zoveel last hebt Syboena.