nee weet dat je niemand veroordeelt maar dacht ik zet mijn mening er ff neer wat ik er zelf van vind mijn schoonvader zecht wel is tegen me dat ik een slechte moeder ben omdat ik flesvoeding ga geven en bla bla bla dus vandaar die reactie was neit op jou gericht ag ja het is wel kloten maar ja heb vanacht met haar afgesproken dat ze op 22 augustus moet komen dus dan komt ze 5 weken eerder of zo iets dus dat scheelt mij weer 5 weken exstra lopen met dat geplaag en ge knungel hoop alleen dat ze nu luistert hihihihihihhi
Huh? 22 augustus? Hoe kom je daar dan opeens weer bij? Hahaha. Zou toch maar met 'r afspreken nog wat langer te blijven zitten hoor.. of dat ze gewoon netjes haar gemak houdt.
Nou 5 weken te vroeg zou ik niet aan beginnen hoor! doe dan een weekje ofzo Maar ik heb vandaag niet gebeld, nergens last van gehad, maar heb dan ook totaal niets gedaan! Alleen maar op de bank gehangen..... Wij moeten hier ook meerdere kamers opknappen, wij gaan zelf naar zolder, Eva naar onze kamer en haar kamer blijft babykamer...gelukkig hoeft er niet veel gedaan te worden. Alleen wat opruimen en schilderen O en ik geef dit keer geen BV. Bij Eva wel gedaan, maar zie t nu totaal niet zitten om met een kleuter om mee heen een uur bezig te zijn met voeden! Dus ga lekker de fles geven... En ik vind niemand een betere of mindere moeder op basis van welke voeding ze gaat geven wat een onzin!
hahahahaha 22 augustus komt ook meer om papa te plagen want zijn oudste dochter seffira is op de verjaardag van haar moeder geboren en de tweeling ja die zijn ook samen jarig dus hij heeft egzecht dit keer wil ik dat onze dochter een eigen verjaardag krijgt die ze neit hoeft te delen met een ander en aangezien ik zelf op 22 augustus jarig ben heb ik dat gezehct om pappa te plagen en dan zit pappa gelijk nee hoor ..... je blijft zitten tot 09-09-09 lol
Hallo dames. Ben ik weer, de echo was echt super gisteren. We krijgen een meisje!! Ik vind het helemaal super! Ze heeft een aantal keren gekeken en durfde voor 90 procent zeker te zeggen dat het een meisje is. Ik wacht natuurlijk voor alle zekerheid nog even de 20 weken af op 25 mei, maar wat een geweldig gevoel. Heb vannacht amper geslapen, het bleef maar door mijn hoofd gaan.. xx
Debozo helemaal super dat de echo in orde was,... en dat ze hebben kunnen zien wat het wordt. Hoewel de meeste hier dachten jongens te krijgen staat de teller nu al op twee meisjes, haha.
Meiden ik heb de foto's van de geslachtsbepaling van de echo in mijn album gezet, misschien kunnen jullie er ook eens een blik op werpen... xx
@ debozoe gaaf man dat alles goed was en een meisje wat leuk @ libelle ja idd we dachten allemaal een jongen te krijgen maar de teller staat idd al op 2 meiden dalijk krijgen we allemaal een meid hihihihi @ debozoe ik heb ff naar je echo gekeken maar die lijk echt heel veel op mijn geslachtsbepaling echo en bij mij hebben ze nu al 3x over (verschillende mensen) gezecht dat het een meid is maar heb je ook goed opgelet waar de handjes zaten toen ze gingen kijkken naar het geslacht ?????? maar ik heb ook eerst de 20 weken af gewacht hoor voelde zo vreemd toen ik een roze pakje kocht en dact toen echt van nu stop ik met kopen wacht eerst de 20 weken echo af
Ik heb ook eens naar je echo zitten kijken Debozoe, maar ik kan er niks bijzonders op zien. Komt wsl ook omdat ik er geen verstand van heb, en zelf nog geen geslachtsbepaling gehad heb.
@ libelle, ik heb deze broek op marktplaats besteld, 2de hands maar in hele goede staat en dan niet zo duur he. heb ook nog wat bij neckermann besteld, die komen over 2 weken. maar als je het op google invult heb je heel wat positiekleding hoor, als je tenminste een normale maat hebt. ik heb maat 50 en dan is er bijna niks te vinden of je betaalt gewoon bijna 100 euro per broek. en dat doe ik dus echt niet! miss etam en de grote c&a's hebben ook positie. oh en wij zijn al bijna 2 jaar aan het verbouwen hahaha maar ja, zodra je er eenmaal in zit dan word er nog heel weinig geklust. en ik had allemaal mooie plannen afgelopen vakantie maar is totaal niks van gekomen. geen energie en geen zin hahaha @ syboena, ik wil wel heel graag borstvoeding geven. hoewel het gevoel me heel raar lijkt, vind ik het wel een heel mooi idee. en is heel wat goedkoper dan flesvoeding, en altijd paraat hahaha. en daarnaast heb ik al een kolf apparaat en neem voor de zekerheid altijd flesvoeding mee. eerst maar eens afwachten of het lukt. maar vind je zeker geen slechte moeder dan hoor. vraag me dan af of je kan besluiten om geen borstvoeding te geven en niet te kolven.. knappen ze dan niet bijna uit elkaar??
hihihihihi ik zou het niet weten of ze dan uit elkaar knappen maar het lijkt mij als je er een kindje aan legt of een kolf aperaat dat het steeds weer op nieuw aangemaakt wordt en als je het er in laat zitten zeg maar dan stopt het van zelf met aanmaken denk ik zou het ook niet weten hoor maar ja dat krijg ik van zelf wel te horen als ik bevallen ben
Nou er ontploft niets hoor Al voelt zo wel zo nu en dan als je BV geeft haha. Maar idd, als je t niet wil geven, dan moet je er ook niets aan doen. Juist als je er iets uit gaat halen, dan wordt er meer aangemaakkt.
Hoi dames.. Hier ben ik dan ook weer.. ff een paar dagen geen internet gehad omdat mn mannetje alles aan het verleggen was.. balen!!! moet nog aardig wat bijlezen zeg.. pff.. @debozoe: wat leuk een meisje.. wij hebben morgen de geslachtsbepaling.. kan niet wachten.. zal ik dan misschien de eerste zijn met een jongen?? of misschien toch een meisje?? nog ff 1 dag wachten.. hihi Zag dat jullie het ook hadden over wie er borstvoeding gaat geven.. tja.. ik heb er lang over na moeten denken maar ik ga proberen om borstvoeding te geven.. lukt het me niet of vind ik het idd te veel geplaar dan ben ik er ook zo klaar mee.. dan gaan we gewoon aan de fles.. ben daar ook helemaal niet moeilijk in.. Vandaag heeft mn maantje ook al de meubeltjes gehaald.. zo leuk.. kan niet wachten om ze in het kamertje te zetten.. maar dat zal hier ook nog ff duren.. we moeten eerst nog de inloopkast op onze kamer maken zodat de kledingkasten op de babykamer weg kunnen.(kan me niet snel genoeg gaan) Hebben jullie al meubeltjes uitgezocht?
Meubeltjes staan hier nog op t kamertje van Eva hahaha. Alleen het ledikantje moet weer opgezet worden. Ben jaloers op degene die al weten wat ze krijgen! Wij moeten nog 13 dagen wachten!!!!!
De meubeltjes hebben wij al besteld. http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =109&m=109 Dan alleen niet dat smalle kastje. Ben benieuwd hoe de broeken zijn die je bij Neckerman besteld. Dan is het voor mij ook een optie. ( mt 44/46 )
Wendelaa: kan me voorstellen dat je het ook wilt weten. Ik was gewoon te nieuwsgierig om de 20 weken echo af te wachten en natturlijk ook om mijn moeder een hart onder de riem te steken. Ze wordt morgen opgenomen en vrijdag geopereerd.. Ben bij jou ook heel benieuwd, ik denk een jongetje bij jou, gewoon voorgevoel hoor. Borstvoeding:Ik wil het wel proberen, gewoon ook om eens te ervaren hoe dat voelt. Maar ik ga het ook niet te lang doen, zie mezelf echt niet met het kolfapparaat op mijn werk staan. Misschien gewoon een paar weekjes, ik zie wel. Ikke: spannend morgen ben benieuwd!! Wel grappig dat wij op dezelfde dag de 20 weken echo hebben.. Kamertje: Bij ons staat het kamertje in dozen op zolder, wij hadden 'm al vrij vroeg maar was ook zo'n goedkope aanbieding, konden we gewoon niet laten staan.
Libelle, wat een mooi kamertje!!!!! Daar zal de kleine vast heerlijk kunnen slapen. Debozoe, nou idd we willen t gewoon weten! Grappig, bij eva wistten we t niet en was geen probleem. Maar nu we besloten hebben dat we t willen weten en we weten wanneer....kan ik bijna niet wachten. Manlief vroeg vanmorgen wederom; hoe lang nog?! haha
Thanx Wendelaa. We zijn er ook enorm blij mee. Beetje jammer alleen dat ons kamertje niet zo groot is als op het plaatje... Hier nog 4 nachtjes slapen!!!!!!!
@ libelle echt een mooi kamertje wij hebben ook zo iets maar dan alles in die lichte kleur hout (weet zo ff neit meer hoe het heet ) en over d positie broeken he kun je niet is kijkken bij prenatal ik heb daar ook een broek maar 44 gehaalt (normaal mijn maat) en nu ben ik flink gegroeit en is hij me nog te groot ik vind dat de broeken van prenatal vrij groot uit vallen maar ja ik dacht ik groei nog wel een stukje (met 14/15 weken gekocht) en hij is me echt nog te ruim en ik had zo iets van ja ik ga nu ook geen maten kleiner meer kopen ze zijn al prijzig genoeg
kan je die bij prenatal ook bestellen dan, want geloof dat libelle amper winkels in de buurt heeft. en libel, ik laat het je weten als ze binnen zijn! ik wil ook zo graag aan een slaapkamertje beginnen!! en de kamer is opzich goed genoeg maar de oude spullen moeten naar de kleinste kamer en die moet eerst nog afgemaakt worden en van de baby kamer willen we wel 1 muur nog met een kleurtje doen. ook kopen we alles via marktplaats, we krijgen het dan wel van mn ouders maar hoeven niks duurs.kleine merkt er toch niks van. en we gaan voor licht hout met appeltjes groen.. oooh zo zin in!! ik ga zelf nog een extra echo aanvragen tussen die van 20 mei en onze 20 weken echo. eht duurt me gewoon te lang hahaha en ik wil heeel graag het geslacht weten. alleen mn ventje niet.. hoe kan ik hem overtuigen want ben echt niet van plan om hem zn zin te geven.