Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Hallo dames..

Nou vanmiddag de geslachtbepaling gehad.. en het viel nog niet mee.. heb ff wat moeten duren maar..... ook wij krijgen een meisje!! haha kan het nog niet geloven.. ze lag de hele tijd met een beentje tegen haar billen maar op de foto's is het toch vrij duidelijk te zien.. (staan in mn album) nu maar hopen dat ze met de 20 weken echo ook zeggen dat het een meisje is!! ooo heb nu al zin om het kamertje te gaan doen.. lekker veel roze hihi

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Klopt dat er hier geen Prenatal in de buurt zit,... helaas. Maar als ze er die maten verkopen is het misschien wel eens de moeite om er naar toe te rijden. Tenzij die van Neckerman ook top zijn ;)

Ik weet nog niet welke kleur ik erbij gaan combineren, licht er ook een beetje aan wat het wordt. Denk dat ik het nu toch wel wil weten, haha. Ik kan het dan alleen via pb vertellen i.v.m mogelijk meelezende collega. ;) Dus blauw of roze,... appeltjes groen ook leuk, maar daar hebben wij al een wand in de woonkamer mee!

3. linde90

linde90 Niet meer actief

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Ikke: het wordt hier echt een meisjes-gebeuren geloof ik.. :) Super dat het er verder ook allemaal goed uitzag.

@ Lara: Dat kamertje vonden wij ook erg leuk, maar uiteindelijk toch voor de andere gegaan.

Ik zo op verjaardag, heb er geen zin.. zit hier met een kop vol snot. Bah! Lijk net Pipo de Clown van al dat gesnuit. Grrr.

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ ikke gaaf dat alles goed was
    en het worden volgends mij allemaal dames hier hahahahahahaha

@ lara leuk dat kamertje

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik wil dan ook een meisje! ze zullen het bij 15 weken echo nog niet kunnen zien. maar ga 3 weken daarna een pretecho bestellen, lijkt me echt zo mooi.
    alleen zie ik met mn leken oog heel weinig op jou foto's ikke..
    ben wel heel blij voor jullie, zou echt wel humor zijn als we allemaal een meid kregen! alleen wendelaa moet een kereltje krijgen, anders voor haar lief gek met 3 vrouwen in huis hahaha.

onze tinten beneden zijn donker bruin met aqua blauw dus wil juist een frisse kamer met appeltjes groen. zo word de kinderkamer (mijn oudere kamer) bij mn ouders ook. die ga ik ook opnieuw doen.
    en lara mooie kamer hoor1 en vind het niet te vroeg kun je er extra lang van genieten.

iemand nog leuke plannen dit weekend (ja ik heb al weekend!)
    wij gaan morgen avond naar mijn opa en oma want die weten het nieuws nog niet. ik zie ze niet heel vaak en de vorige x was het te vroeg om al te melden. vind het wel beetje spannend maar ze zullen het heel leuk vinden dat weet ik zeker. en dan weet alleen mn oudste stiefbroer het nog niet, die komt 22 mei terug van aruba en ga hem dan er mee verrassen. ben ook op zijn verjaardag uitgerekend.

7. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    begin het nu ook aardig te geloven dat het hier een meisjes bende begint te worden haha..

heb trouwens even een nieuwe foto met uitleg in mn map gezet.. kan me voorstellen dat niet iedereen ziet waar je moet kijken.. maar denk dat het nu wel aardig duidelijk moet zijn..

Jullie hebben ook al leuke kamertjes uitgezocht zeg.. ik kan helaas geen foto meer vinden van mijn kamertje.. maar zodra de meubeltjes staan komen er natuurlijk zeker foto's van in mijn map.. Kan echt niet wachten om te beginnen.. heb al zo ontzettend veel leuke dingen gezien.. maar goed we hebben nog tijd zat... eerst maar zorgen dat onze kast klaar komt..

Hier verder niet echt plannen voor het weekend.. ff rustig aan.. aangezien mn mannetje nog altijd geen inkomsten heeft moeten we rustig aan doen met ons geld.. wel balen zou nu zo graag willen shoppen voor de kleine!!

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo al 3 meiden!
    Kijken of wij dat over 11 dagen kunnen doorbreken;)
    Anders krijgt manlief t idd erg zwaar met al dat vrouwvolk hahahahaha

Ikke, duidelijke foto hoor!
    Geen twijfel over mogelijk hihi

Lara, mooi kamertje ook!
    Ach en vroeg, zit nog levertijd op neem ik aan.
    En je kunt t maar hebben toch!

Onze meubeltjes zijn van onbehandeld hout.
    Wat lichter hout en ziet er een beetje oud uit.
    De kleuren op de muur zijn een soort bruin (officieel is t grijs, maar lijkt bruin) en ecru op de andere 3 muren.
    Assecoires neem ik denk ik mint groen...wil t toch wel nutraal houden.
    De kamer van
    Eva zal een echte meiden kamer worden! Lekker veel roze dus haha

Plannen van t weekend, Rudi vertrekt morgen voor een week naar Zeist...dus dan doe ik niets. En zondag is t moederdag en ga ik smiddags naar mijn ouders toe

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Weer rustig aan het front hier, iedereen druk in de running? Behalve ik :) Voel me nog steeds niet toppie... moet wel al minder mijn neus snuiten, maar daar is dan ook alles mee gezegt. Mag ook wel, gisteren drie pakjes zakdoeken opgesnoten en 1,5 wc rol. Gevolg; een superkapotte huid nu. Gelukkig doet een beetje make-up wonderen voor als ik ff de deur uit moet, anders echt geen gezicht,.. ;) Ik hoop dat het morgen wat betert 's Avonds hebben we een etentje met familie, zondag moederdag, ... en maandag... het mooist van al; de echo! Joehoe,... ik kijk er al naar uit. En de beeb volgens mij ook, want als ik me niet vergis voel ik hem/haar nu, ... nog ff van genieten voor ik toch maar eens wat ga ondernemen.

10. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Wat is het hier stil zeg.. pfffff..

Libelle: wel balen dat je zo verkouden bent.. leuk is zeker anders.. en idd probeer nog maar even lekker te genieten.. ben benieuwd maandag naar je echo!

Wendela: heb je trouwens geen klachten meer gehad?
    Wij hebben nu ook meubeltjes van onbehandeld hout maar ik wil ze wit gaan verven.. en de rest van het kamertje natuurlijk roze! Lijkt me ook een erg mooie combi bruin/grijs met mint groen..

Wat betreft de positie broeken vond ik ook al dat ze erg groot uitvallen ook bij miss etam.. normaal heb ik 40 maar daar kan ik gewoon een 38 aan! vind ik ook niet erg hoor.. haha.. heb laatst een positie broek bij de H&M gekocht.. zat 30% korting op.. uiteindelijk heb ik er nog maar 15 euro voor hoeven betalen! ook niet verkeerd..

Ga hier maar eens ff wat in huis doen.. mannetje is bij zn moeder klussen.. dus kan lekker mn gangetje gaan... fij weekend allemaal en een fijne moederdag morgen..

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey heey dames

ik ben ook weer bijgekomen
    gister de hele dag een bruiloft gehad broertje van me ventje ging trouwen :D
    erg leuk feest alleen erg slopent :(
    begon om 2 uur in het gemeentehuis (zaai zaai zaai) kinderen vonden het ook erg zaai
    hele tijd was danique stil (zat bij mij op schoot) zecht ze ineens heel hard ow jee de baby schopt baby zusje wil er uit komen nu :oops: (alle mensen kijkken)
    hoor je mij heel zachtjes nee de baby moet nog wel ff een poosje blijven zitten
    nou toen gingen hun foto`s maken
    hebben wij ff gezeten bij me schoonouders
    toen om 5 uur met zijn allen uit eten :D
    daarna naar de feestzaal was echt erg gezellig
    was om 12 uur afgelopen kregen we nog broodjes met kaas en ham en weet ik veel allemaal
    de meesten waren zo dronken als wat dus die hadden echt geen zin meer in broodjes hahahahaha
    nou toen maar om 1 uur de kindjes op gepakt en naar huis gegaan die waren echt dood en dood op (ikke ook)
    daarna nog ff lekker op de bank gezeten en daarna naar bed
    maar toen ik naar bed wou voelde ik wel dat het te veel was geweest moest echt kruipen naar bed me rug en buik deden zoon pijn :(
    maar ja is gelukkig nu over :D

trouwens dames hebben jullie dat ook dat er doorzichtig spul uit jullie borsten komt :oops:
    daar kwam ik net achter dat mijn shirt nat was dus dacht hoe komt dat dus ik kneep beetje in de tepel :oops:
    en kwam allemaal doorzichtig spul uit

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Leuk een feestje, maar inderdaad alles kan nu soms zo teveel zijn, haha. Altijd een paar dagen nodig om te bekomen. :)

Bij mij komt er geen doorzichtig spul uit Syboena, .. hahahaha... geloof dat je met heel veel dingen toch op ons voorloopt hoor. Want als Danique al kan voelen dat de baby schopt,... echt super, maar hier voel ik het alleen nog maar zelf, en dat pas sinds een week. Dus die natte plekken zullen vast nog wel komen... over een aantal weken ;)

---- nog twee nachtjes slapen ------ en dan is het 11 mei! :) :)

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ libelle gaaf he dan heb je ook de echo :D:D:D:D

ja begin het nu ook wel een beetje te geloven dat ik met veel voor loop :oops:
    maar wel erg iri soms want met al je vragen ga je ook neti de gyn bellen
    en hier op het forum vind ik het ook maar raar om te vragen
    behalve aan jullie we kennen elkaar dan wel neit maar toch heb ik het gevoel dat we elkaar al jaren kennen echt heel raar :oops:
    ik ga nu gewoon heel hardt om wendelaa gillen die heeft al een dochter dus zal het vast wel weten :D

WENDELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HELPPPPPPPPPPPPPPPPP
    wat is dat doorzichtige spul :(:(:(:(:

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hahahaha, moest wel ff lachen hoor Syboena.
    Dat doorzichtig spul is gewoon de voorloper van borstvoeding!
    Je melkklieren zijn gewoon al erg hard aan t werk.

Heb t nu ook, maar alleen als ik er druk op uitoefen.
    Dus nog geen gelek gelukkig;)

15. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    dan weet ik dat ook vast voor straks, wel genant als je straks bij de kassa staat met 2 natte vlekken hahaha

maar goed, heb nu zelf vooral veel last van een zweetlucht.. word erg gek van.
    hebben jullie dat ook?? ben steeds druk met mn deo's. jakkes!
    oh en ben al 2 dagen vreselijk chagerijnig!! kan er gewoon nik saan doen, loopt de hele tijd te snauwen en in mn hoofd mensen helemaal af te maken. soms moet ik me echt in houden anders flip ik nog.. en schik er zelf van, zo ben ik helemaal niet.. zielig vriendje heb ik nu..

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa ja dacht als een het moet weten ben jij het wel :oops:
    wel iri als ik zo ver voor loop maar ja dan ga ik gewoon heel hardt om jou gillen
    jij hebt alles al mee gemaakt dus het meeste zul jij wel weten :D

@ marieken ja lijkt me ook erg schaamend als je daar staat voor de kassa of zo :oops:
    nee heb ik geen last van zo zweten (gelukkig)

gaan jullie morgen nog wat doen emt moederdag :D:D
    ikke niet lekker uitslapen

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, nou heb echt niet overal verstand van hoor hahaha.
    Maar wel fijn als ik iemand weer gerust kan stellen......

@Marieken, ik zweet ook meer als normaal.
    En heb ook t idee dat ik mezelf meer ruik, maar dan met name ''down under''.
    Volgens mij lijgt t er ook aan dat je als je zwanger bent, beter ruikt.
    En bij mij begon die chagerijnigheid ook rond die tijd hoor, ben toen echt een week 0f 2 echt flink geheumeerd geweest. Nu kan ik nog steeds flink uit mijn slof schieten!

Zo het is weer moederdag, maar ik merk er weinig van!
    Rudi is er niet, dus geen ontbijtje op bed en gewoon om 7.30 eruit voor Eva.
    Ach, ze heeft wel iets heeeeeeel moois gemaakt op het KDV!
    Volgend jaar voor jullie allemaal ook de 1e moederdag!
    Nouja, Syboena wordt ookal verwend natuurlijk;)

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa nou eigelijk dit jaar niet :oops:
    wij zouden op vakantie gaan zaterdag maar omdat het neit zo goed ging meot ik dus volgende week gewoon weer lekker 3x naar het ziekenhuis :(
    dus wweg vakantie en daar baalde ik flink van
    dus de kindjes hebben afgelopen nacht bij opa en oma geslapen en wij zijn lekker de stad in gegaan
    ben nu wel helemaal gesloopt naar 2 van die dagen bruiloft en uit gaan
    maar toch heeft eht me wel ff goed gedaan :D
    en dat vind ik ook wel erg belangrijk
    dus ben nog maar net wakker ventje licht nog ff (is wel wakker) en dan ga ik ff wat doen in het huis houden en dan straks ff naar opa en oma
    ventje moet natuurlijk ook naar zijn mamma en dan kunnen die 3 monstertjes gelijk weer mee :D
    en dan morgen gaan ze lekker naar school inplaats vakantie vieren
    en dan kan ik lekker een weekje rustig aan doen emt het ventje :D

19. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ik ben vanmiddag gezellig bij mn ouders, mn vriend was even mee en is nu naar voetbal en daarna gaan we naar zijn ouders toe. vind het wel lekker zo een middagje bij papa thuis, lekker lopen klagen en verwend worden.
    hebben ook de uitkering bij het UWV aangevraagd voor als ik straks met zwangerschapsverlof moet. als zelfstandige heb je anders heel lang geen inkomen.
    ben blij dat dat nu vastgeregeld is en mn ouders hebben ook belooft dat ze binnekort komen klussen omdat ze ook willen dat het klaar is als de kleine komt. vind dat ook heel fijn, echt een opluchting.

trouwens de natte plekken bedoelde ik van de lekkende borsten hoor hahaha niet van het zweet.

@wendelaa: ik was me nu 3x per dag extra down under omdat het allemaal meer ruikt. dus ben gelukkig niet de enige.

20. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Dames,

Hier ben ik weer. Ik kom weer gezellig meekletsen. Het is een droom die uitkomt!
    Wat denk ik ben ZWANGER!! Ongelofelijk. Ik kan het nog nauwelijks bevatten. Eerst zijn we ruim 1,5 jaar bezig om zwanger te worden. En nu 10 maart curretage gehad en vanmorgen een super positieve test in handen! Dit had ik nooit verwacht. (helemaal niet omdat we donderdag de bijeenkomst hadden voor de ICSI behandelingen en nu dan alweer zwanger op de naturlijke weg) Moet er nog erg aan wennen. Maar hoop dat die onzekerheid snel verdwijnt. Want vind het ook erg eng!

Liefs Marleen

ps ik ga morgen even een stuk van dit topic terug lezen

Deel Deze Pagina