't Is voor jullie allemaal inderdaad een zeer wijze les! En wat je zegt die oefeningen zijn prut! Whahahaha.. gewoon zwaar irritant en vooral niet leuk om te doen. Sporten was toch al niet mijn hobby, laat staan van die saaie beenspieroefeningen... Maar let wel; ik heb straks een lekker afgetraind onderlichaam... whoehoe... * ik droom verder * Ik zou liever maar terug naar de sportschool gaan, abonnement loopt nog steeds, om terug te gaan spinnen. Maar dat is te hoog gegrepen helaas. En met een zwangere buik is het ook niet aan te raden. Tot die tijd maar rekken en strekken...
he meiden, wat een gedoe telkens, mn pc is overleden. en heb weer internet op mn tel. Heb alles terug gelezen, goed nieuws en wat minder.. maar met ons ukkies gaat alles goed gelukkig! met mij ook wel, en de kleine toppie. alleen dinsdag gezakt voor mn rijexamen, en kan waarschijnlijk niet meer op voor dat mn theorie verloopt. en mn school is onzeker, heb cijfers terug gekregen en miss moet ik 1 jaar over gaan doen. pfff! Klets weer mee hoor. X
Balen van je rijbewijs Eerised,... was het de eerste keer dat je opging? Ik weet nog wel in mijn tijd dat ik ook bijna de 'sjaak' was met mijn theorie,... ben dan wel 4 x opgeweest, ... maar alleh... toch binnen 35 lessen. ( dure grapjes ) En wanneer loopt 't precies af dan? Zou gewoon mijn liefste gezicht nog eens opzetten als ik jouw was! En school, sja... das ook behoorlijk irritant als dat niet loopt zoals je zou willen. Valt ook dat niet meer op te halen dan? Ik me weer gaan installeren voor de fysio . Vanavond naar trouwreceptie aan zee,... hoop alleen dat het weer er dan beter uitziet als nu... wat een dag... benauwd, warm, regen en vooral GRIJS. Ik wil zon... en snel!
@ Eerised das ook balen dat nu net alles tegen zit hier gister weer een druk dagje gehad eerste ff lekker wezen shoppen daarna naar de gamma verf gehaalt voor de kinderkamer wordt dus plamuurverf in het zacht roze ja wij wouden eerste wat lichter kleurtje cream of zo maar seffira was mee en die wou perse roze ze zehct is toch een baby MEISJES zusje dus dan mag ze een roze kamertje krijgen en niet geel (cream dus) dus ja dan maar gekozen voor zacht roze dus wit emt een tintje roze nou ik dus mijn vriendin gebelt die zou zondag komen verven maar die heeft gister een auto ongeluk gehad niet haar schult en gelukig heeft ze ook neit veel aan over gehouden alleen een paar blauwe plekken gelukkig :d dus ventje maar schoonzusje opgebelt vragen of die komt verven nou en die doet het zondag ventje kan eht niet is alergies voor verf lucht en het liefst doe ik het zelf maar ja dat wil ventje helemaal niet hebben hij zecht dan lig jij weer een paar dagen plat van de pijn trouwens gister nog een hamster gekocht had er al een en heb nu de zelfde er bij gehaalt in het wit (andere is cream) en rode ogen en daar wil ik mee gaan fokken maar omdat ik ze los van elkaar heb gekocht dachten ze dat het neit goed zou gaan maar de hamsters vinden elkaar wel heel erg lief hahahahahaha vanacht was het vrouwtje de hele tijd aan het piepen dacht wat is dat nu weer zat de kat ze op te jagen maar ja dat heeft ze ook wel weer overleefd
@ Eerised.. ook vervelend zeg.. probeer maar posi te blijven.. @ Syboena.. leuk dat jullie al gaan verven.. ik wil ook maar moet echt nog ff wachten.. pfffff Wel vervelend van je vriendin.. gelukkig dat ze verder niets heeft.. en nog een hamster erbij? haha leuk man.. heb er ook een gehad.. toen ik die had gekocht bleek ze al zwanger te zijn.. 2 weken later hadden we er 9 kleintjes bij.. haha vond het toen zo leuk toen ze met zn allen in dat wieltje zaten.. er gingen er regelmatig een paar over de kop.. echt super.. wel een nadeel.. omdat ze zo klein waren konden ze makkelijk ontsnappen uit de kooi.. tja ik had toen een hond en die vond dat natuurlijk maar al te leuk.. met als gevolg dat er 1 het niet heeft overleeft! kijk jij dan ook maar uit met je katten. haha die vinden het natuurlijk helemaal geweldig.. Hier gisteren ook even gaan shoppen.. heb er weer wat leuke kleertjes bij voor de kleine.. hoop dat volgende week onze kast klaar is dan kunnen we ook eindelijk verder.. Heb mn mannetje net helemaal gek zitten maken.. heb zo ontzettend veel zin om naar de griek te gaan! ooooooo tja en als ik ergens zin in heb dan blijf ik er over bezig.. krijg het niet uit mn hoofd.. dus zo eerst ff mn mannetje knippen en dan lekker naar de griek... wat al ik genieten zeg.. hihi
Trouwens @ Eerised ik zat net ff naar je echo foto's te kijken en zag je achternaam! heb je toevallig fam in Gouda wonen? gewoon even nieuwsgierig.. haha
Trouwens @ Eerised ik zat net ff naar je echo foto's te kijken en zag je achternaam! heb je toevallig fam in Gouda wonen? gewoon even nieuwsgierig.. haha
@ ikke idd dat word op passen met de katten een van de katten zit ook veel bij de kooi (als we niet kijkken) en dan veraad de hamster (vrouwtje) haar want die begint zo hardt te piepen en te krijzen dat ik al weet dat poema bij de kooi zit hahahahaha en met mijn vriendin is het aardig goed alleen ze heeft veel pijn in haar borst maar ze zijn wel lekker daar in het ziekenhuis in zwolle zeg waren ze daar bijna klaar met foto`s maken enzo vraagt die vent pas aan haar ow mevrouw u bent toevallig toch neit zwanger he ik zeg tegen haar ik daar zijn ze ook lekker op tijd mee zeg ik zeg wat nu als je wel zwanger was geweest dan had je kind nu wel al die runtgon (of hoe je het schrijft ) stralen gehad hier trouwens mannetje gister ook gek lopen maken had zoon zin in de mac en hij vind dat dus echt niet lekker dat ik net zo lang ben door blijven zueren tot dat ik eten mocht halen van de mac als het goed is komt zo mijn schoonzusje hier de kamer verven gister trouwens nog bij de ection een knutsel bakje gekocht voor op de kinderkamer al die knutsel troep er uit gehaalt en bij de knutsel spullen gedaan van de kinderen en dan komt in dat bakje allemaal kleine spulletjes voor de kleine borstel,nagelknipper,speentjes enz ow trouwens nog een leuke tip ection heeft op het moment hele leuke speentjes knal roze,geel,groen,blauw en oranje 2 stuks voor nog geen euro dus daar heb ik gister maar ff 2 van meegenomen natuurlijk in het roze maar ik dacht dat er wel aardig wat bij te lezen was had hier van af vrijdag geen internet en foon was storing maar jullie zullen ook allemaal wel druk zijn met van alles want echt veel was er niet bij te lezen hahahaha
Leuk Syboena! ga ook maar eens kijken voor die speentjes hihi.. hier ook druk bezig.. de kast is bijna klaar.. dan kan eindelijk de babykamer leeg.. Heb net super lieve schoentjes gezien! alleen beetje duur! maar ben bang dat ik ze toch moet hebben! haha Ga maar eens verder hier.. heb nog genoeg te doen pffff
Vanmiddag aan het behangen geweest, thans schoonvader. Van de eerste kamer zit er nu 1,5 wand op. Nu nog 1,5 en dan kunnen we het behang verven en hij de volgende kamer doen. Nu nog even snel naar de Jumbo voor ie sluit om 17.00 uur. Verder ben ik druk bezig met opruimen en soppen... herken mezelf echt niet meer terug. Nu lijkt het wel een dwangneurose,
haha ja ik ben ook helemaal verliefd.. heb even de link van de site geplaatst daar staan ook adressen van winkels waar ze ze verkopen! http://www.kiddypads.com/shop/model/9
@ libelle dat schiet ook al op hier zit de kamer er ook bijna in atans op de randen na die moeten morgen want de kwast heeft ineens pootjes gekregen hier @ ikke ventje vond ze ook erg leuk maar toen hij de prijs zag zecht hij je kan op je kop gaan staan maar die krijgt ze mooi niet maar ik blijf wel ff zueren
haha ja ik vond ze ook best duur.. maar ja ze zijn wel super leuk haha.. ach bijna vakantiegeld! dan kunnen die 50 er best van af! hihi
ja dat had ik dus ook gezecht maar helaas krijg ik hier het andwoordt ja schatje er zijn hier nog 3 dames en dan willen die ook dure schoentjes dus dan blijft het niet bij 50,- maar dan wordt het 4x50,- dus ja dat is dan wel ff in een keer 200,- voor een paar schoentjes
Dat is dan zeker ff minder.. goedkoop zijn ze ook niet.. heb ze helaas nog nergens goedkoper kunnen vinden.. maar als ik ze nog ergens tegen kom laat ik het zeker ff weten..
Nu snap ik 'm.... zijn schoentjes voor kinderen,.. hahaha. Ik maar denken dat de schoenen voor jullie zelf waren. Inderdaad wel erg duur grapje als alle vier de dames met die roze poezelige schoentjes rond gaan lopen, Syboena! Ikke, weet jij dan ook al of het een meisje wordt? Misschien dat ik het even over het hoofd gezien heb,... Ik straks weer fysio en dan mezelf een hele dag rustig houden, hms. Manlief is een uurtje geleden ook thuis gekomen. Zat in de nachtdiens. Nog één nachtje slapen.. morgen weer een echo.. Hoop dat hij/zij dan wel beter te bekijken is. ( Wendelaa,.. jij ook morgen... )
Idd Libelle, en we vinden t zooooo spannend. Slapen er allebei slecht van snachts hahaha. Gelukkig hebben we m al om 9.30! T zijn trouwens echt geweldig schoentjes om te zien Ikke! Zal ze maar niet aan Eva laten zien Trouwens, ging vanmorgen op de weegschaal staan... ppff....dat gaat lekker zeg! Inmiddels al een kg of 8 aangekomen! Ringen zitten dan ook weer strak, sokken staan savonds in mijn benen. Dat beloofd weer wat!
Hahahahaha.. mijn ring is ook al een week uit, en sokken draag ik zo min mogelijk. Hms. 9.30 uur is wel heerlijk op tijd zeg. Ik moet bellen rond 12.00 uur, om hoelaat we terecht kunnen. Beetje afhankelijk van de hoeveelheid bevallingen. Verloskundige die echo's maakt heeft op dat moment dienst nl. Dus kan zijn dat ze zegt kom om 12.30 uur maar, of pas om 16.00 uur,.. of misschien wel helemaal niet,.. enfin.. we zullen zien... heb er zin in. Is deze site bij jullie ook zo traag? Duurt soms een eeuwigheid ( lees; enkele seconden ) voor ik weer eens op een andere pagina ben. Erg irritant. Alleh. ben er vandoor... mezelf in het zweet werken.