Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    o dat is irri, dat t misschien niet eens doorgaat!

Wij moeten naar t Diagnostisch Centrum, dus de afspraak staat al 8 weken.
    Daarna moet ik gelijk door naar de VK.

Woensdagochtend ga ik even naar de h.a toe, eens kijken wat zij zegt over de vermoeidheid etc

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    inderdaad erg leuke schoentjes maar zou er ook geen 50 euro voor over hebben..

@ de dames die morgen een echo hebben: veel plezier!
    wij hebben woensdag en heb er ook vet zin in! mn schoonmoeder staat al helemaal te popelen.

en hier hele weekend te druk geweest, zaterdag hebben we van sochtends vroeg tot half 1 snachts geklust, verplaatst, opgeruimt, schoon gemaakt... en ik wil me nog niet laten kennen vooral niet als hij wel druk bezig is dus heb allemaal netjes mee gedaan maar had er savonds wel spijt van. kon niet meer lopen van de pijn in mn rug/heup/voeten en was eigelijk weer klaar wakker.. beide hebben we amper geslapen die nacht. sochtends er weer vroeg uit om de laatste schoonmaak werkzaamheden te doen voor de pokerclub komt. en dan heb je 8 mensen om te bedienen. zelf ben ik na 5 euro te hebben verspeeld gestopt. het ging echt niet, geen concentratie. maar was wel gezellig. hebben ook weer 4 leuke box speeltjes gehad. maar gisteravond was ik echt dood.. en voel me nog steeds wat ziekjes.. vandaag lekker weinig doen en vanavond bij mn pa eten.

@ wendelaa, misschien moet je meer ijzer of zink nemen. dat was toen bij mn stiefmoeder zo en die knapte toen gelijk op. zegt ze bij mij ook steeds.
    wel jammer dta het niet beter word nu je eigelijk wat meer rust hebt..

3. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Hallo dames.. begint weer een beetje leven te komen hier! haha tja die schoentjes.. heel leuk maar idd ook erg duur.. ik ken mezelf al heel lang en weet dat als ik iets leuk vind ik ze ook echt moet hebben.. maar probeer mezelf nog ff niet zo gek te maken..

@libelle wij weten idd ook al dat we een meid krijgen.. heb een geslachtsbep laten doen.. en op de echo is echt duidelijk te zien dat we een kleine dame krijgen.. dus alles is hier roze haha.. ook hier is de site erg langzaam hoor.. maar denk soms ook dat het misschien aan de internet verb moet liggen..

@wendelaa hier nog een die zo ontzettend moe is.. kan echt verschrikkelijk goed slapen en lang ook.. is gewoon niet leuk meer.. ik ga straks ff ijzer tabletten halen.. kan het altijd proberen natuurlijk.. ben erg benieuwd naar jullie echo morgen.. ik heb volgende week de 20 weken echo en vind het ook al erg spannen.. nog 1 week wachten.. pff.. maar de weken vliegen voorbij.. voor we het weten hebben we de kleine al in onze armen..

Iedereen ook al druk aan het klussen.. haha ik begin nu een beetje gek te worden hier hoor.. de kast schiet al aardig op maar omdat ik onze kledingkasten al leeg heb gehaald is het overal een rotzooi.. kan er niet meer tegen.. grrrrrrr

4. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ ikke ja doe maar als ze ergens goedkoper zijn :D
    want de meiden willen ineens alles wat hun zusje ook krijgt :(
    zaterdag die spenen gekocht en ineens willen hun ook weer een speen :(
    ik zeg mooi niet jullie zijn geen baby`s meer

@ libelle ja idd een duur grapje :(
    je hebt vandaag de echo :D

@ wendelaa 8 kilo :D wou dat ik 8 kilo aan gekomen was :(
    ik heb er al 12 bij aan zitten :( en hier passen de ringen en zo ook neit meer

@ alle dames gister ging ik dus best wel vroeg naar bed en toen lag er een klein meidje heel erg te trappen en te doen (jullie kennen het wel :D )
    dus ik ventje roepen maar nee hoor die was weer te laat
    ik zeg leg je hand maar op me buik neer hij zecht ik voel niks :(
    ik zeg wacht nou nog maar ff je moet gedult hebben
    dus hij wachten en wachten en hij wil zijn hand weg halen en bam daar schopte ze :D
    hij kijkt mij aan huh voelde je dat ze schopte hahahahaha
    hij was helemaal blij had tranen in zijn ogen echt heel schattig om te zien
    maar dat komt ook wel omdat hij bij die andere 3 meiden dat nog nooit heeft gevoelt
    want als seffira aan eht schoppen was en hij legde zijn hand op de buik was ze gelijk stil
    en ging ze slapen :(
    en bij de tweeling mocht hij niet aan de buik komen van zijn exs
    dus ja hij had het nog nooit gevoelt :D
    toen hij het een maal gevoelt had bleef hij met haar spelen
    van de ene kan naar de ander kant van de buik gaan met zijn hand en ze bleef hem volgen
    alleen op een gegeven moment was ze wel slim ze zal wel gedacht hebben hee ik kan ook blijven liggen die hand komt toch van zelf wel terug :D

@ libelle en wendelaa weten jullie al meer

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    @ wendelaa en libelle, veel plezier vandaag! en breng ons goed nieuws.

@ syboena, ik kan niet wachten tot ik de kleine kan voelen. voel nu echt nog helemaal niks, zelfs amper krampjes ofzo. en het lijkt me inderdaad geweldig als de kerel het ook kan voelen.

@iedereen werkse of relaxse vandaag. ik hoef deze wk maar 1,5 dag. donderdag lekker vrij en morgen middag de echo.

6. hallo!

Alles gaat goed hier met iedereen :) ..
    Gelukkig!

Wat een schattige schoentjes zeg, hihi.

@ Syboena.. Leuk is dat he als je vriend het voor het eerst vvoelt, mijn vriend was ook echt helemaal happy en in de wolken.

Onze kleine is ook echt heeeel druk, je ziet ook heel mn buik heen en weer gaan dan. dat is echt een raar gezicht!

Mn zus moet morgen om 08.00 in het ziekenhuis zijn, dan word ze ingeleid.. Kan niet wachten tot mn nichtje er is! Ben zo benieuwd..
    Mn zus is al heel zenuwachtig nu. Gek idee lijkt me om te weten, binnen nu en dan is ze er gewoon.
    Ben ook wel benieuwd wat mn neefje er van vind, grote broer.

Xx

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Benieuwd hoe het met jou is Wendelaa.. je zal nu ondertussen wel buiten staan.. Nu snel naar huis en ons op de hoogte houden. Ik kan pas tussen de middag bellen 11.30 uur - 13.00 uur om te vragen hoelaat we kunnen komen. Vk die echo's maakt heeft dienst vandaag,.. dus hoop niet op al te veel bevallingen! ;) Hier overigens vrij slecht geslapen. Steeds van die idiote dromen... grrr. Vandaag was kind kwijtraken de titel!

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Razendsnel de telefoon gepakt natuurlijk. Het liep er allemaal wat in het honderd zei ze aan de telefoon... maar! We mogen om 13.00 uur komen. Yes... begin van de middag dus en niet meer zolang wachten....

Wendelaa vast direct flink op shop naar blauw of roze :)

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nee hoor, was gewoon druk vanmorgen hahahaha.

Eerst om 9.30 naar het Diagnostisch Centrum.
    Mens wat waren we zenuwachtig vanmorgen.
    Rudi zei van te voren nog, heb gewoon last van mijn maag!
    Maar goed....de echo was super!
    Wat prachtig hoe goed je alles ziet zeg..maagje, hartje, niertjes etc.
    Alles zag er perfect uit. Dus dat is een hele geruststelling.
    En toen het moment! Wat zat er tussen de beentjes verstopt.

EEN PIEMELTJE!!!

Jaja, wij zijn de eerste die hier kunnen zeggen dat er een jochie opkomst is!
    Manlief liep dus stralend naar buiten whaha..
    En ik mag dus gaan; SHOPPEN!!!
    Wat Eva en ik dus vanmiddag ook eens lekker gaan doen.
    Ben zaterdag jarig geweest, dus kan mooi mijn verjaardagsgeld opmaken!

Maar goed, daarna moest ik om 10.30 bij de VK zijn.
    Bloeddruk goed....gewicht vond ze wel wat veel al.
    MAar ja, ik eet niet meer als anders....
    Dus wat doe je eraan....ze zei wel dat ik wel al een enorme buik heb.
    Mijn baarmoeder groeit echt hard.
    Ze vroeg nog of de kleine niet te groot was, maar dat is niet...gewoon volgens schema.

Ach ja, over een jaar zal t meeste er wel weer af zijn;)

@Libelle, nu is het wachten op jou!

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    En jawel de eerst jongen is een feit! Super dat alles goed was! Misschien dat ik wel eerst nog wat ga shoppen hoor alvorens hier terug te zijn. Maar laat in elk geval eind de middag of begin avond wat horen!

Wendelaa... de gezelligheid he vanmiddag, laat je lekker gaan! ;)

11. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Ben zo benieuwd naar jullie nieuws libelle en wendelaa.. wacht in spanning af!

12. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    ooo wendelaa.. wat leuk.. en fijn dat alles goed is.. laat je maar lekker gaan vanmiddag.. geniet er lekker van...

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    BEVALLINGSLIJST

Eerised90, 19 jaar - 1e kindje - 15 september
    syboena, 21 jaar - 1e kindje - 18 september
    Libelle82, 26 jaar - 1e kindje - 24 september
    marleentje26, 28 jaar - 1e kindje - 28 september....miskraam met 8 weken
    wendelaa, 29 jaar - 2e kindje - 3 oktober
    kenzogirl, 31 jaar - 2e kindje - 3 oktober
    Wallie78, 30 jaar - 3e kindje -3 oktober
    Ikke198, 25 jaar - 1e kindje - 8 oktober
    Ceren, ? jaar - 2e kindje - 9 oktober
    Marieken , 22 jaar - 1e kindje - 10 november
    Vrouwtje81, 27 jaar - 1e kindje - 12 november
    debozoe , 26 jaar - 1e kindje - 12 oktober
    zjafa, 22 jaar - 1e kindje - 10 november.... miskraam met 11 weken en 6 dagen
    lara1, 29 jaar - 1e kindje - 13 november
    Aphrodite , 26 jaar - 2e kindje - 2 jan
    marleentje26, 28 jaar - 1e kindje - 18 jan

AGENDA

Libelle 11 mei 20 weken echo
    marieken 20 mei 3d echo
    Ikke 25 mei 20 weken echo
    marleentje26 2 juni eerste echo
    Wendelaa16 juni VK

GEVOEL JONGEN/MEISJE

wendelaa jongen is een jongen
    syboena jongen is een meid
    Ikke1984 ??
    Libelle82 ??
    kenzogirl ??
    Eerised90 jongen
    Ceren 2 jongens
    debozoe ??
    Marieken jongen
    Vrouwtje81 ??
    lara1 ??
    Aphrodite meisje
    marleentje26 meisje

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo even de lijst opgedoken en aangepast;)

Mijn leeftijd veranderd, afspraak erbij gezet en het geslacht erbij gezet.
    Nu moet ik wel stiekem bekennen dat ik de laatste tijd echt t gevoel begon te krijgen dat het een meid was, was dus ook wel stiekem een beetje verbaasd dat zij een piemeltje zag haha.

@Libelle, je laat ons wel lekker in spanning zo!

@Marleentje, hoe is het met jou meid?
    Alles goed met de zwangerschap?

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa wat gaaf een jongen :D
    wat zal jou mannetje blij zijn :D
    en ook heel fijn dat alles goed was en dat jullie alles goed konden zien :D

@ libelle alles goed ???
    we hebben nog niks van jou gehoordt :(

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hey,

Ben er weer hoor. Net klaar met eten. Met de baby alles helemaal top! Alles was goed. Geslacht helaas nog niet met volle zekerheid vast kunnen stellen, aargh! ;) Baby gewoon lekker dwars, en voortdurend aan het draaien en keren,.. en jawel, niet in de goede kant van de camera :) Als we het persé willen weten kunnen we met 30 weken alsnog een extra 3D echo nemen in het ziekenhuis ( geen idee wat de kosten dan zijn ) om te zien of het dan wel lukt. Daarna eerst naar het gemeentehuis om de baby te erkennen. ( hadden we nog niet gedaan ) Daarna nog wat geshopt bij de Hema. Een luieremmer, badcape, kruik + zak.

Ow... wat genieten we hier toch weer!

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha, lekker dwars beebje dus bij jullie.
    En nu weet je t nog niet! Wat dachten ze te zien?

Ik zou helemaal gek worden en gelijk ergens een D3 echo plannen haha.

Jij ook lekker geshopt dus.
    Ik heb ook 2 pakjes gekocht en Eva heeft 2 mooie blauwe flessen uitgezocht voor haar broertje. En bakjes om melkpoeder in te bewaren als je op pad gaat.

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ivm met mogelijk meelezende collega ga ik het hier niet neerzetten, maar dan nog moest ik vooral geen typisch jongens- of meisjeskleding e.d. kopen.

19. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    oo Libelle ik zou er knetter van worden als ik het na 2 echo's nog niet zou weten.. maar ja aan de andere kant ook wel weer een verassing..
    Dus we zijn allemaal lekker gaan shoppen? hihi hier ook.. heb nog wat rompertjes gehaald.. lekker fleurig roze natuurllijk.. ik zou nu wel gek worden als ze me de volgende week gaan vertellen dat het toch een jongen is.. haha maar als ik dan weer naar mn echo kijk kan het eigenlijk niet anders dan een meid zijn..

en idd marleentje.. hebben al weer een tijdje niks gehoord.. hoe is het met je?? ben erg benieuwd..

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ libelle wat een dwars baby`tje hebben jullie :p
    ik zou een romper truitje laten maken ik ben nu al lekker dwars hahahahaha
    3d echo kost wel gauw rond de 100 euro
    wij waren 100 euro kwijt voor 5 zwart wit foto`s 2 kleren foto`s alles op dvd opgenomen en een foto boekje voor de echo foto`s en dat duurt dan een half uur

@ ikke je hebt toch een d3 echo laten maken ???
    ik had min 3d echo met 16 weken en 6 dagen en toen werdt er gezecht het is een meid
    twijfelde toen nog wel heel erg en heb toen maar 1 pakje gekocht in het roze en dat voelde gewoon neit goed :oops:
    dus niks meer gekocht en toen met 19 weken een spoed echo gehad en toen zij die man het is een meisje
    en met de 20 weken echo was het ook nog een meisje dus nu geloof ik het wel
    maar ik heb ook eerst heel erg getwijfelt of het wel echt een meid was/is

volgens mij gaat eht wel goed met marleentje (hoop ik) heb van de week of vorige week nog een berichtje van haar in ons oude clubje gelezen

Deel Deze Pagina