Hallo meiden,, Wendelaa: Wat een leuk een jongetje!! gefeliciteerd meid!! Ik voel de kleine sinds een paar dagen ook bewegen, zo speciaal!! Nog even tot maandag wachten dan heb ik ook de 20 weken echo gehad en krijgt mijn moeder de uitslag. Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb, ben veel bij mijn moeder nog steeds, dus druk druk druk. xx
Zo hallo! Al onze berichten sinds 22 mei verdwenen! Dit is echt niet te filmen zeg, dacht dat alleen de berichten na de back up van afgelopen week weg zouden zijn! Hier krijg je toch de schijt van. Krijg mijn eigenlijke banner er ook niet meer op, mijn avatar kwijt.....ZUCHT
Wat een gedoe weer,.. alle berichten weg... gesodemieter met mijn wachtwoord... duurde ook weer even voor ik 'n nieuw had. En dan nu weet ik weer niet hoe het hier werkt... schiet lekker op. Hoe verzorg ik zwangeren stress???? Vooral steeds de dingen wijzigen en wissen.. grrr.
je haalt me de woorden uit mn mond!! hier deed mn wachtwoord het ook niet meer, maar kan niet eens vinden hoe ik hem in iets normaals moet terug wijzigen. dit is echt niet slim hoor, 2 keer achter elkaar helemaal om gooien. was er net aan gewend. en wat is hier nu beter aan? de eerste vond ik nog het beste denk ik.. maar van alles wat er is gewist.. wat heb ik gemist???
meid, zou niet weten wat je gemist hebt! Heb dat allemaal niet opgeslagen moet ik zeggen. Weet ook zeker dat ze wel aangekondigd hebben dat na een bepaalde datum de berichten niet mee gingen, maar dat was volgens mij later als 22 mei! Eerder 1 juni ofzo! Ik krijg er ook de schijt van!!!! Echt, hoop dat dit de laatste keer is. Herkende iedereen ook gelijk aan de avatar enzo, tja die zijn nu weg. En je kunt geen eigen avatar meer gebruiken volgens mij
mijn avatar is wel geuplaud maar komt er niet bij te staan.. grrrr update: oh de avatar doet het al, maar kan ook de banner plek niet vinden.. en al mn datums zijn nu ook weg.. moet ik weer hard na gaan denken..
he marieken, hoe krijg je je avatar erop! Banner moet je doen bij; handtekening wijzigen....dan staat er boven het schermpje een tekentje voor afbeelding invoegen en daar moet dat gaat niet makkelijk hoor!
je hebt schermafbeelding wijzigen, en dan onder het rijtje met de standaard die je kunt kiezen kun je ook weer uplauden van je eigen pc.. kun je het vinden?? ik heb mn handtekening gewijzigt maar komt niet onder de tekst.. irritant zeg!
jeetje wat is dit nu allemaal weer alle berichten weg gedonder met je wachtwoord ik vind het maar niks zo is zo toch neit leuk meer als je steeds alles opnieuw moet doen en steeds alles moet uitvogelen hoe het nieuwe forum nu weer werkt het begint een beetje iri te worden nou ja ik ga maar weer is op onderzoek uit hoe ik alles weer terug krijg ow kom er nu ook net achter dat je nog maar 1 smiley mag gebruiken per bericht
nou ik dacht dat mijn banner en zo er ook al weer onder stond maar neit dus dit is zo toch neti leuk meer grrrrrrrrrrrrrrr hoe krijg je een zwangere vrouw op de kast verander 100x het forum
Zo weer genoeg gemopperd hier vanmorgen. Eindelijk staat er weer een banner onder. Hij is wel wat kleiner uitgevallen als voorheen... maar ik blijf er nu maar af! Eergisteren heeft manlief de kleine trouwens voor het eerst gevoeld. Hij was helemaal trots! Verder doe ik niets anders als doorlopend plassen... om de drie kwartier kan ik toch wel weer een ritje doen... erg vervelend. Ga toch maar proberen hier wat in te trainen, wat langer ophouden... want anders kan ik straks helemaal de deur niet meer uit... haha. Oja.. en verder droom ik me suf. Pff... het lijkt allemaal zo echt. Nu was ik bevallen.. echt op snel tempo, had er zelf niks van gemerkt. Maar goed... appeltje-eitje riep ik nog. Probleem kwam later... alle kleertjes die we gekocht hadden waren foetsie! Wat moest ons kindje nu aan? Aargh.. kon het niet verdragen dat niemand ze wist te liggen, dus ben ik zelf heel het huis gaan doorzoeken..echt op de raarste plekken. Overigens niet gevonden,... want toen werd ik wakker. Gelukkig!
Nou idd een gedoe zeg op het forum, weer alles aanpassen!! Maar ja. Dat soort dromen heb ik idd ook Libelle, van die stomme dingen he haha. Leuk dat je man de baby ook gevoeld heeft, hier heeft mijn mannetje de baby ook gevoeld heel speciaal. Wij zijn druk met de babykamer, ik zal binnenkort eens wat foto's plaatsen.. x
die dromen heb ik ook libelle, bijna het zelfde gehad trouwens... opeens was de baby er, dus easy bevalling en geen kleertjes. want we waren niet thuis en niemand die ze even op kon halen en ik kon mn vriend ook niet vinden want die had de kleine nog niet eens gezien. gestoord he.. hahaha vind die dromen wel humor hoor, kan er zeker om lachen als ik wakker word.
Hoi Dames, Wat wennen zeg. Mijn banner werkt niet balen he kan ook weinig meer terug vinden. Ik heb inderdaad medicijnen maar het helpt maar minimaal. De misselijkheid is iets minder maar niet veel. Al met al ben ik nog 24 uur per dag misselijk en ben geef regelmatig over. Ik had vanmorgen helaas weer wat bloedverlies. Ben gewoon gaan werken vanmorgen en toen ik thuiskwam heb ik toch maar even de verloskundige gebeld. Ik maakte me toch wat zorgen. Ik mochten meteen komen voor een echo en alles was goed!! Dus we zijn weer gerustgesteld. De afspraak voor 16 juni blijft gewoon staan en krijg dan dus weer een echo. Liefs Marleen
Dat is weer even schrikken Marleen,... gelukkig een begripvolle verloskundige. Kon ze op de echo niet zien wat het bloedverlies veroorzaakt? Je hoort er vaker van,... maar blijf het altijd gek vinden.
Ze dacht iets van de baarmoedermond. ze zei dat het er allemaal goed uitzag en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Dus we wachten af. Wel fijn dat de echo van 16 juni gewoon doorgaat.
Fijn dat je idd gelijk kon komen Marleen, maar met jullie achtergrond zullen ze daar ook niet zo moeilijk over doen. hihi, ze nu net dat je inmiddels in Beuningen woont. Daar heb ik de hele middag weer vertoefd, was op visite bij mijn ouders. Bevalt het goed daar?
Het bevalt prima in beuningen. En inderdaad een super verloskundige ja is bijna mijn buurvrouw dus het was bellen en binnen 10 minuten de echo dus dat is prima. Ik denk dat het gewoon bij mijn zwangerschap hoort bloedverlies. Zolang de kleine het maar goed doet vind ik het niet zo erg. Maar was wel weer even erg onzeker vanmiddag! Maar nu weer helemaal gerustgesteld.
Marleen, als ze zeggen dat er niks aan de hand is, heb je dat ook maar aan te nemen. En hoort het er bij jou inderdaad misschien gewoon bij. Op naar de 16e dan maar!