O en dames, ik heb net even 2 buikfoto's geplaatst! Trouwens, het eerste vreemde ding qua eten is ook al geariveerd: Picalilly...nog nooit eerder op. Zat van de week in de auto te luisteren naar Q music en werd het broodje Gijs opgenoemd: Broodje Fricandeau met picalilly..moest ik ineens hebben! En dat smeer ik nu dus iedere middag op mijn boterham
ja ik heb ook al een klein bol buikje terwijl ik normaal echt een platte buik heb.. komt denk door mn darmen ofzo, ik weet niet hihi! Nou ik vind echt zoveel dingen die ik eerst lekker vond, nu heel vies. Leverpastei, Smeerkaas, Nutella, Pindakaas, Kaas & ham. Vind ik echt vies, als ik het alleen al ruik.. Als ik een sigaret ruik word ik ook zó misselijk en bepaalde parfum, njaa echt raar, lijk wel of ik ook 10x beter ruik! Ben nu aan het zoeken naar iets wat ik wél lekker vind voor op brood, ben wel ineens echt gek op fruit, lekkerr. Vandaag 3 stuks fruit op! Anders met moeite 1. Wendelaa, bij jou ook ineens je eetlust zo veranderd? En bij de rest?
hoi meiden,mag ik hier ook meedoen? ceren 32 jr zwanger v 2de uitgerekend 9 okt? echo 16 febr doe al een tijdje mee bij vorige forum maar vind dit ook wel zo prettig....
Ik nog niet heel gekke dingen die ik niet meer lust,.. kan er nu dan ook maar twee opnoemen... Koffie en Erwtensoep. Voorheen dronk ik liters koffie en mochten ze me zogezegt wakker maken voor Erwtensoep... Wel heb ik een erge voorkeur gekregen voor groenten... maar is alleen maar beter!
ja, lekker & gezond! Heb dat nu met fruit, yammie. Voel me ook schuldig als ik een zak chips leeg eet, heel stom, dus doe ik maar niet meer. Lekker n appel ofzo, dan denk ik tenminste wat anders, dat ik goed bezig ben..
Welkom Ceren! Gezellig dat je er hier ook bij komt! Mijn eeitgewoonte zijn nog niet dramatisch veranderd. Ja, ontbijten wil dus niet meer lukken. Normaal doe ik dat gelijk, nu moet ik echt een uur tot 1,5 uur wachten tot ik t weg krijg. Ben normaal een echte zoetekauw, pasta, hagelslag op brood. Maar nu snak ik echt naar hartig. Dus lekker beleg erop zoals rookvlees etc. Ook wil ik t liefste iedere avond groente eten. Ook snoep geef ik niet zoveel meer om, liever chips. Maar ook ik snaai veel minder tussen door!
pfff hele dag op en neer gelopen, onze dochter aan het overgeven en an de diarree,weinig geslapen,blijft niks in bij dr,zo sneu....
@ wendelaa hier wordt meer gesnoept normaal snoep ik nooit en loop ik regelmatig met een mentos in me mond @ ceren das echt zielig als kleintjes ziek zijn hier trouwens wel leuk nieuwes heb straks een echo nou ja vanmiddag kan niet wachten hihihihihihihihihihihi wil het liefst nu naar het ziekenhuis rennen en een echo maken maar ja kwart voor 2 duurt ook niet zo lang meer
Hoi Dames, Zojuist is moeders voor moeders geweest. En ik sta helemaal perplex weet je wat ze zegt jij hebt een mega duidleijke Positieve test. Het zou zomaar kunnen dat je een twweling krijgt. Want zo'n dikke testen zie je niet vaak met 5,5 week. Dat zou nog een wonder zijn! Het vreemde is dat we eind vorig jaar jaar bij een medium zijn geweest en die zei ook al dat we een tweeling zouden krijgen. (ze heeft meer dingen gezegd en die zijn allemaal uitgekomen bij ons) Daarnaast heb ik van de week al 3 keer gedroomd dat we een 2 baby's krijgen. En mijn man die heeft ook al een paar gezegd van volgens mij krijgen we er 2 dat zegt zijn gevoel. En het zit bij beide helemaal niet in de familie. Ik vind het zo typisch dat de mevrouw van moeders voor moeders dit nu ook zegt. Wat ben ik nu beneiuwd naar de echo op 11 februari kan bijna niet meer wachten. Ik heb de test van moeders voor moeders in mijn album staan.
@Syboena, hoe was je echo?!? @Marleen, wat een mooie test! Even een geruststelling of niet, dat je lichaam nog lekker hcg aanmaakt. En dat kan toch haast geen toeval zijn, dat die vrouw dat ook zegt. Nu wordt het extra spannend! Ben echt super benieuwd Zo wij hebben t achter de rug. Eva is vanmorgen geholpen. Het ging echt super goed! Ze heeft haast niet gehuild. Wel moeilijk hoor, om je kindje zo te zien...pppffff... Oja, mocht iemand Grad Damen kennen.... We zaten met hem en zijn zoontje op 1 kamer. Aardig stel!
Hoi Wendela, Ik ben er nog van onder de indruk. Wat een gebeuren. Eerst konden we niet zwanger worden en dan nu misschien 2 haha wat een fijn gevoel. Gelukkig dat het goed gegaan is met Eva. Kan me indenken dat dat als ouder heel moeilijk is om je kind zo te zien. Leuk zeg grad damen. Ik ken hem wel van zien dan he. Heb je geen cd gescoord vanmorgen haha
Idd....zo krijg je te horen dat t toch nooit natuurlijk zal lukken. En zo zou je ineens zelf voor 2 kindjes hebben gezorgd En t duurde even voor ik door had wie t was hoor. Dacht steeds; waar ken ik m van! En ineens viel t kwartje....maar zijn muziek, nee dank je!
Ik houd het er ook helemaal niet van hoor van die muziek. We wachten de echo wel af daar zullen we het wel op zien.
heey heey dames ben net thuis was ff bij schoonouders geweest MAAR WE HEBBEN EEN KLOPPENT HARTJE ben echt helemaal blij heb nog niet bij gelezen maar dat doe ik straks wel ga zo eerst ff lekker met een paar vriendinnen de stad in lekker shoppen en de oudste van me mannetje gaat mee die is morgen vrij van school dus vond wel dat ze mee mocht voor haar is het ook een beetje feest ook al weet ze nog neit waarom hihihihihihihihi
@ Marleen. Wat leuk joh, ben benieuwd .. Kan geen toeval zijn he?! @ Syboena. Helemaal top meid, wat een gerust stelling hé, vind het leuk voor je!