weet je wat het is wendelaa, ik heb dan al best vaak geprobeerd, maar ik heb er meer mezelf mee dan hem!! ik kan er niet tegen als het niet is opgeruimd dus dan doe ik het automatisch. en dan probeer ik het te laten liggen maar dat lukt me dan 1 dag en dan kan ik gewoon niet meer slapen hahaha dom he. en hij moet tegen woordig al heel vaak zelf koken alleen de moeilijke dingen doe ik dan.. koken is het enige dat ik niet erg vind om te doen. even een vraagje aan marleentje: ik moet minstens 5 dagen in het ziekenhuis blijven, en de kans is groot dat ik helemaal geen thuis kraamzorg nodig heb. moet ik dan nog wel voor de zekerheid het bed op stelten zetten? want dat vind ik dood eng! we hebben best een oud bed en zijn beide zwaarlijvig..
Marieken: Ik weet niet hoe hoog je bed is van zichzelf? Maar het moet voor de kraamzorg minimaal 70 cm hoog zijn dit ivm de controles en bed verschonen enz. Ik zou wel rekenen dat je kraamzorg krijgt want vaak krijg je na een ziekenhuisopname verlenging van dat betekend dat je een 9e en 10e dag kunt ipv 8 dagen. Ik zou het even navragen bij je kraamzorginstelling maar bij on s zijn ouders toch wel verplicht om het bed minimaal 70 cm hoog te hebben.
Marieken, anders huur je ze toch en laat je ze eronderuit. Maar als t dan echt nodig is, dan heb je ze er zo onder gezet. Tenminste bij ons staan ze er zo onder
@ marieken ja idd gewoon die klossen halen en als ze neit nodig zijn laat je ze liggen en anders als ze er wel onder moeten zet je ze er onder ons bed is al 70 cm hoog dus daar hoeven geen klossen onder gelukkig. ik zou het ook erg eng vinden als ze er onder zouden zitten gewoon het idee dat ze er onder uit schieten of zo iets @ alle dames hier weer een kloten nacht gehad met veel pijn in de rug en onder buik wordt er echt knetter gek van morgen ff de gyn bellen en dan kijkken wat we er aan kunnen doen want dit is niks maar trouwens he ik krijg nog steeds neit mijn banner er onder en de avventar lukt ook niet en jullie hebben hem allemaal wel dat is neit eerlijk hahahahahaha wie oh wie wil me helpen
banner is gelukt mannetje heeft ff geholpen want had het wel bij handtekeningen aan gemaakt maar je moest ook dat blokje aanvinken ja zo slim was ik dus weer niet hahahaha
Heb net eens gegoogled maar volgens mij passen er niet eens klossen onder mijn bed. En dit moet echt wel omhoog,... heel laag bed hebben wij. De poten zijn een soort winkelhaak. Dus volgens mij kunnen daar geen klossen onder,.. zal aan de kratten bier moeten vrees ik... En laat ik dat nu helemaal niet zien zitten. Al veel verhalen over gelezen van mensen die met bed en al doorzakken! Aargh... straks nog stenen nodig.. whahahaha.. Enfin voorlopig is het nog niet zo ver...
Bierkratjes kun je vaak zo lenen bij de supermarkt om je bed te verhogen. Misschien kun je het anders verhogen met houten blokken?
hoe duur zijn die klossen dan? vind het zo zonde als ik ze dan niet gebruik. zal zo ons bed even op meten. ben bang dat we net iets onder de 70cm zitten. koop nog liever een nieuw bed hahaha 3 juli komt de vrouw van de kraamvogel langs, dan overleg ik het wel met haar even. hoop eigelijk dat ik ze neit nodig heb. want ze hebben me wel gezegt bij de verzekering dat ik geen verlenging krijg na ziekenhuis. maar zal die vrouw wel alles over weten.
hey dames.. weer flink wat gekletst lees ik.. Nou hier gaat het ook een ramp worden met die klossen hoor.. ons bed is 55cm hoog.. kun je je al voor stellen als daar nog klossen onder moeten? haha dan lig ik bijna met mn hoofd tegen het plafond! haha Vanmiddag naar de Arbo geweest bij UWV conclusie ik blijf in de ziektewet tot aan mijn verlof! hij zag het totaal niet zitten dat ik voor een paar uurtjes moest gaan werken en ook nog moest reizen.. dus ik ga nu echt proberen om lekker te genieten en flink te rusten! Hier ook erg veel last van mn rug ook BI maar omdat mijn boobs behoorlijk gegroeid zijn (van D naar F) heb ik nu ook flinke last boven in mn rug.. kan gewoon niet eens meer lang zitten.. en als ik ga liggen dan moet ik nog eens een kussen onder mn rug doen.. niet om vol te houden gewoon.. Moet wel zeggen dat ik de fysio heerlijk vind.. vanmorgen een heerlijke massage gehad maar helpen doet het nog niet.. ach we geven het maar even tijd.. maar voor de meiden hier met rugklachten is het wel aan te raden om naar de fysio te gaan.. en ja een keer lekker zwemmen is ook helemaal niet verkeerd! Waar is Eerised eigenlijk gebleven? hebben we al weer een tijd niet meer gezien dacht ik!?
Waarschijnlijk kun je de klossen zo lenen en zijn ze gratis. Tenminste bij ons kun je ze so lenen zonder te betalen! Waar is eerised? Ja dat heb ik vorige week ofzo hier ook al eens gevraagd maar daar kreeg ik geen reactie op. Hoop dat het wel goed met haar gaat.
Fijn dat de Arbo t ook in zag Ikke, dat geeft je toch t gevoel dat je je niet aanstelt he. En ik zal volgende week toch ook mijn arts eens bellen, of fysio aan te raden is. Moest vandaag op de fiets ff een boodschap halen, 1 km verder, en als ik trap dan kraakt t ergens ter hoogte van mijn heup....misselijk gevoel. Gisteren ben ik naar cursus geweest op t werk, 3 uur zitten zeg. En van te voren moest ik Eva naar mijn moeder rijden...dus buiten die 3 uur, ook nog 100 km auto gereden. Mens, heel de boel voelde beurs en stijf! Hier zijn de klossen ook gratis, hier gaan ze er ook weer onder. Ik vond het wel fijn. Maar ja ben zelf 1.75 en mijn man 1.90, dus geen trapje nodig haha En ja, Eerised mis ik ook. En Ceren...geloof dat ze ook al heel lang niet meer online zijn geweest, dat kun je in hun profiel zien
Hoi Dames, Ik heb sinds vanmiddag een soort pijn in mijn onderrug en dat straalt uit naar mijn linkerbil en bovenbeen. Weet iemand wat dat zou kunnen zijn? Wendelaa: ja klopt ceren die heb ik heir volgens mij al niet meer gezien sinds ik weer mee klets in deze zwangerschap.
Misschien is Eerised wel weer mee op de vrachtwagen,... doet ze volgens mij wel vaker toch? De klossen hier ook gratis en af te halen bij het uitleencentrum van de thuiszorg. Hier nog steeds dikke voeten na een drukke dag. Manlief geeft ze in elk geval wel dagelijks een massage! Heerlijk, doet ie toch goed. Nu is hij even het dorp in... eind van de straat. Het is drie dagen dorpsfeest,... en begint dus vanavond. Feestje in de tent. Ik ga pas morgen mee, kan ik toch in elk geval één dagje. En zaterdag is het rommelmarkt en 's avonds verjaardag bij vrienden. Wel gezellig sfeertje. Ik had de vraag een paar dagen geleden al eens gesteld maar nog geen antwoord op gehad... of misschien weten jullie het ook niet. Iedere dag last van een soort brok in mijn keel. Zeer irritant,... verergerd als ik buk en op mijn rug lig...... het is geen maagzuur,... ( denk ik, want het lijkt me dat dat zuur moet zijn ) Het gaat vanzelf weer over... maar duurt best een tijd. Nu weer verder kijken naar we love the 90's!
@Marleen, die klachten die je beschrijft heb ik ook. Hier is het een teken van bekkeninstabiliteit. @Libelle, dat kan toch wel maagzuur zijn. Zeker omdat je zegt dat het niet is as je op je li-zij ligt. Bij Eva had ik t ook heel erg en lag ik maandenlang op dezelfde zij. Ook hier niet altijd echt zuur zuur
Gek... haha. Maar goed, het heeft dan een naam. Nu hopen dat ik er niet de verdere zwangerschap last van ga houden, al vrees ik dat dit wel het geval zal zijn. Maag komt natuurlijk steeds vaker in de verdrukking. Ook pijn in de liezen.. morgen bij de fysio eens informeren of dit bekkenklachten zijn of bandenpijn is.. Nu mijn bed opzoeken.. ben moe.
ik hoor over maagzuur altijd dat het helpt om yoghurt of melk te drinken/eten. kun je alllicht proberen.
Yoghurt beter niet, zure dingen moet je vermijden. Melk hielp hier altijd goed, t liefste lauw/warm. Vanille vla geeft ook verlichting. Maar t beste helpt rennies ofzo hahahaha. Ben blij dat ik er dit keer haast geen last van heb. Bij Eva was t al vanaf 8 weken ofzo. Je kunt het door 2 oorzaken krijgen.....doordat je maag in de verdrukking zit, daar hebben de meeste uiteindelijk wel last van. En door de hormonen...tadaa...dat had ik dus. Er zijn wat flesjes Rennie doorheen gegaan hier.
Ik zou zo niet weten wat je tegen maagzuur kunt doen. Wendelaa: wat een mooie buik zeg ben jaloers haha
@ wendelaa nu moet ik wel ff weer wennen aan je aventar hoor maar idd je hebt een super mooie buik nou hier net de gyn gebelt en gevraagt hoe ik aan die pijn kom heb er nu echt op gelet wat het is het is bij het stuitje en trekt naar voren in een rechte lijn en het komt gewoon wanneer het wil soms is het uren weg en dan komt het 2 of 3x achter elkaar en je kunt het een beetje vergelijken met kramp in de kuiten maar die vrouw wist ook niet wat het kon zijn dus nu meot ik wachten tot de 25ste tot ik naar de gyn moet voor controlle want de afspraak kon niet vroeger geplant worden dus ja nu zit ik nog 2 weken met pijn waar ik niet snap waar het vandaag komt of wat het is mannetje denkt dat het mis voorweeen zijn want zijn exs had dat ook maar dat lijkt mij weer sterk omdat ik nog maar 26 weken ben wendelaa jij mis een idee wat eht kan zijn ??
Als je echt geen 2 weken kunt wachten, misschien de h.a bellen? Wat het kan wezen, meid al sla je me dood! Heb zelf nooit echt voorweeen gehad, dus weet niet hoe dat voelt. Tja wat betreft heb je aan mijn ervaring niets hihi. Het kan wel zijn dat je ze hebt, zat van de week n.l te lezen op internet dat dat kan vanaf de 26 weken. Maar lijkt me toch niet echt de bedoeling dat je dit nu dagelijks gaat voelen.....Is het zo dat het erger is als je dingen gedaan hebt, of maakt dat niet uit? Ik zelf heb nu heel af en toe weleens een harde buik, maar dat is meestal als ik me ingespannen heb. Wat ik nu zit te bedenken, kan het niet zo zijn dat de kleine ergens op licht te duwen of trappen? Ik meen soms de kleine ook ergens aan de achterkant tegen aan te voelen schoppen...vreemde gewaarwording haha Marleen, jou buik wordt vanzelf wel groter. Ik hab w.s over een aantal weken een kruiwagen nodig haha.