hum ja dan zou ik het ook neit weten wat het zou zijn nee als ik een dagje niks heb gedaan of heel veel heb gedaan is het gewoon de zelfde pijn daar heb ik ook al op zitten letten hahahaha ik dacht ik let is op wanneer die pijn komt mis kom ik er zo achter wat het is maar nee dus en nee het is ook neit dat ze ergens tegen aan trapt/licht/slaat of zo nou ja dan nog maar ff aan kijkken en als het echt neit meer gaat bel ik gewoon de huisarts en anders in de avond uurtjes de verloskamers maar toch dankje wel voor het mee denken hahahahaha een kruiwagen ja het is maar wat je leuk vind
Als ik het zo lees denk ik toch echt dat het bekkenpijn is. Moet er maar eens op los googlen... stuitje wordt al snel geassocieerd met bi. Vanmorgen mijn fysio nog eens gevraagd naar oefeningen om bekkenpijn te verlichten en erger te voorkomen. Ik af en toe wat last in mijn liezen en stuitje... maar nog niet ondraaglijk. Enfin.. vooral oppassen met ADL activiteiten. Dus niet zwaar tillen, bukken door door je knieën te gaan. Niet met de benen over elkaar zitten, niet onderuit hangen op de bank of half op je zij gaan liggen... etc. etc.... Wel voldoende bewegen... fietsen is erg goed,.. uiteraard met mate.
Dames misschien een hele stomme vraag.. was net mn mail aan het nakijken en zag dat ik een mail heb om de blije doos bij de prenatal op te halen! ik dacht dat je deze namelijk pas met 7 mnd kon gaan halen?
nou dan ben ik iig niet de enige haha.. stond er echt van te kijken.. maar niet erg hoor haha ga zo lekker met mn mannetje de stad in.. gelijk maar halen die doos!!
Dan ben ik benieuwd wat er allemaal in zit Ikke. De Prenatal is hier niet in de buurt, dus moet er een exra rit voor maken. Maar aangezien die zaak toch nog op mijn lijstje stond vind ik het uiteraard geen punt! Begreep dat er zowieso een pak luiers in zat,... altijd welkom... IK ben zeer nieuwsgierig! Ik lees 't wel zodra je het uitgepakt hebt. Ik daarnet de nieuwe Ouders van Nu in de bus,... alvast heerlijk door zitten bladeren.. niet alles tegelijk lezen.. hahaha. Anders is ie op een klein half uur al uit.
@ libelle ja dat ik bi had wisten we onder tussen al hahahaha nou ja over 2 weken zullen we wel zien wat me eigen gyn zecht heb haar trouwens voor het eerst in mijn zwangerschap dat ik met haar zelf een afspraak heb alleen het nadeel is ik mag haar niet hihihihihihi @ blije doos ik heb de mail nog niet binnen hahahahaha maar weet wel wat er vorig jaar in zat een pak luiers en een I LOVE MAMMA speen romper met 100% baby truitje met de tekst nutricia geloof ik 2 spenen voor op de fles en allemaal proef monstertjes een erg leuke box`s dus
'Hier nog geen bon gezien voor die doos. Maar wat ik ook niet begrijp, normaal als je de doos aanvraagt, krijg je het blad van wij jonge ouders, ook die komt hier niet binnen. Heb al 2x die doos aangevraagd omdat ik dacht dat er een fout gemaakt was, maar nog steeds niets Wel de bon allang binnen van de kruidvat, maar kan m pas de 11 julie ophalen. Ook van de week post over de doos van de Etos, maar die van de Prenatal is toch wel het mooiste! Even over de dames die BI hebben en een wat zwaardere buik, voelt jullie buik ook als zo'n zware last? Heb echt de neiging om mijn buik te ondersteunen als ik loop. En heeft er iemand zo'n ondersteunende buikband? Is dat wat?
@ Wendelaa: Hier nog geen overdreven last van mijn buik. Wel zit ie al in de weg als ik mijn schoenen aan wil doen (als ik sta) Ik draag sinds een paar dagen wel een buikband, maar dat is meer omdat ik nog geen fatsoenlijke, lange shirtjes in mijn garderobe heb Ik moet er wel op gaan letten dat ik niet naar achteren ga hellen... ik probeer nl zo rechtop mogelijk te lopen... maar sla dan soms weer te ver door, hahahahahaha. Nu zit ik je berichtje terug te lezen.. jij bedoeld zo'n speciale bekkenband? Heb ik geen ervaring mee en hoop hem ook niet nodig te gaan hebben. De doos van Etos heb ik al een hele tijd geleden op kunnen halen. Kruidvat twijfel ik nu aan,... of ik die wel besteld heb... hms. Misschien alsnog doen... dubbelop zal ook geen kwaad kunnen, kunnen hem maar één keer aan me uitreiken.
Zag toevallig net in mijn mailbox iets staan over buikbanden van Medela, niet zo duur en ondersteunend. Dus niet echt zo'n bekkenband, maar ook geen buikband voor over je kleren maar eronder Heb idd ook gewone buikbanden, draag veel van mijn oude shirts, zat rek, maar net te kort haha.
Zoek ik net naar zo'n invulformulier voor het Kruidvat.. weet ik opeens weer waarom ik het niet gedaan heb. Slechte reacties daarop... dat er niks in zit.. vooral veel rommel en folders. Syboena... jij weet het vast wel; is het echt zo slecht??
@ wendelaa bedoel je die band van prenatal van 40 euro ??? die met elastiek aan de achterkant ???? want die heb ik namelijk en ik moet eerlijk zeggen ik dacht eerst van pffffffff jeetje waar heb ik me geld aan weg gegooit maar naar een paar dagen geeft hij echt stevigheid aan de rug en buik ik merk het ook heel erg heb hem nu een week neit omgehad had hem prongeluk laten liggen bij vrienden maar nu ik hem weer om heb ben ik echt wel blij @ libelle ik vond die doos van de kruidvat neit echt veel aan maar alles wat gratis is is weer mooi mee genomen ff denken wat er vorig jaar in zat 2 luiers pak voeding nummer 2 en een blikje redbull voor pappa nou en dat was het dus ik vond er niet zo veel aan
Hallo dames.. pff mn schoonpa stond opeens voor de duur.. dus helaas nog geen doos kunnen halen.. morgen weer een nieuwe dag.. ben erg benieuwd wat er in zit.. ik heb gewoon alle dozen verder besteld.. idd alles wat je gratis kunt krijgen is meegenomen! ga nu lekker mn bedje in.. ben er weer helemaal klaar mee voor vandaag!..
@Syboena, nee waren niet die van de Prenatal. Maar van het merk Medela...die banden kostten vanaf 8,99, maar hebben wel meer stevigheid...zal ff een linkje zoeken. Dus misshien dat ik er toch maar eentje bestel Buikbanden • L10, Baby-Kids, Lifestyle & Gezondheid Hier een druk program vandaag. Zo Eva aankleden en dan de boodschappen doen. Dan even op de fiets naar de stad met Eva om schoentjes te halen. Vervolgens thuis weer even de auto halen en naar de Prenatal om autostoelen te passen met Eva
wendelaa dat zijn de zelfde die ik heb maar helaas heb ik er veel meer voor uit gegeven dan dat nodig is hum nu baal ik wel een beetje hahahaha voor het bedrag wat ik er voor neer heb gelegt had ik bij hun 4 kunnen halen maar ja maakt niet uit maar ze zijn echt fijn atans ik vind ze echt fijn als ik hem neit om heb merk je het gelijk hier vandaag een gave spiegel gehaalt van pooh en zijn vriendjes bij de action voor 5,99 erg leuk die gaan we straks boven de comode hangen ow ja hier trouwens vandaag ook alle meubels gekregen badje,comode,bedje en nog heeeeeeeel veel kleertjes heb nu me hele box`s vol met kleren liggen hahahahahaha moet toch maar is ff de boel uit gaan zoeken en maatje bij maatje leggen want dit is niks hoor dat alles door elkaar ligt je raakt het hele over zicht kwijt wat je nu allemaal hebt en neit hebt
dat zelfde heb ik ook syboena, alles zit in dozen en tassen en heb geen idee wat ik in welke maten allemaal heb. zit nu ook met smart op de meubels te wachten, dan kan ik lekker de kleertjes wassen en in de kast sorteren. lijkt me een heerlijk dagje werk. gister wat zwangerschaps onderbroeken bij hema gehaalt, en wonder boven wonder, ze passen nog ook!! zitten eigelijk best lekker hahaha meestal heb ik toch wel een 3xl kont maar hier pas ik in gewone xl. dus weer tevreden. had ook leuke platte pumps gekocht maar na het boodschappen doen had ik al 3 blaren.. snik. over die cadeau dozen, ik heb me ook bij verschillende ingeschreven en ook nog nergens iets van gehoord, ook geen zwanger enzo bladen ontvangen.. wel raar ja.. er zijn hier nog 3 dingen die ik na de geboorte kan halen in ruil voor een geboorte kaartje, bij 2 supermarkten krijg je dan een doos baby voeding enz en bij de bakker een taart met foto of naam er op. altijd leuk dus.
Hai allemaal! Hier drukte van belang.. laatste dagje van de dorpsfeesten. Gisteren gezellige drukte in de feesttent. Wel met nog een zwangere vriendin wat apart gezeten... baby vond dat gedreun 80's en 90's muziek niet zo leuk.. of juist wel. Enfin ging lekker te keer en slaapt nu dus volgens mij een hele dag. Voel hem/haar nu niet zo veel.. grms. Vanmorgen met schoonmoeder over de rommelmarkt. Doos Duplo gescoord voor 7,50 euro en nog wat klein boxspeelgoed voor 0,50 euro p.stuk. Even goed schoonmaken en het is weer als nieuw Weet in elk geval dat je best wat kunt vinden als je goed zoekt... fijne gedachte voor de volgende jaren. Deze middag even rust genomen... languit op het bankje.. straks nog even terug de laatste bonnen opmaken... manlief is net terug thuis van het werk. Vanvond bij vrienden op verjaardag.. en morgen dan maar weer een dagje met de benen omhoog! @ Wendelaa.. jij ook druk dagje... hoop dat je bent geslaagd voor de schoenen! @ Marieken: die onderbroeken heb ik ook.. zitten echt super! En Syboena... zoveel kleertjes al... heb je in elk geval genoeg keuze! Succes met het uitzoeken.. maar dat zal wel lukken!
Hallo dames.. vandaag dan de doos gehaals bij de Prenatal.. moet zeggen erg leuk.. inhoud: doos luiers van pampers (16 stuks) met een bewaardoosje voor de billendoekjes en een pakje billendoekjes daar zitten ook nog kortingsbonnen in twv €25 doosje van Nutricia met zakjes voeding (vanaf 6 mnd) en een slabber een I love mama speen een rompertje klein potje sudocrem en een drinkspeen van bibi verder nog wat folders en een boekje geboorte zeker een leuke doos.. @ wendelaa hier ook het idee dat ik mn buik wil ondersteunen door mn hand eronder te houden.. maar heb totaal geen ervaring met die buikband.. misschien niet eens een slecht idee.. ga nu ff lekker op de bank liggen.. morgen weer een verjaardag.. en nog wat klussen in huis.. fijn weekend allemaal..
@Marieken, je kunt hem gewoon via de site van de Prenatal zelf aanvragen. @Libelle, ik ga gewoon zon band bestellen. Tocht niet duur, dus dan is het wel het proberen waard. @Syboena, das dan ook balen als die van jou zo duur is!! En is van t zelfde merk? Want anders zou ik ff gaan klagen bij de Prenatal