Hier wederom dikke voeten.. echt niet normaal meer. Lijkt wel steeds gekker te worden. Wie van jullie heeft hier ook last van...? Ik heb het idee dat het echt heel erg vroeg is.. dat ik dit al heb. Vaak hoor je het pas vanaf de 30 weken..
@ marieken ja die dozen kunnen wij ook halen met het geboorte kaartje maar die taart is ook erg leuk dat doen ze hier neit @ ikke ja idd is een erg leuke box`s die van de prenatal @ wendelaa nee van een ander merk maar ja dat zal wel weer zo iets zijn als de nep nike`s en de echte gewoon het merk tekentje waar je voor betaald maar ja we kunnen er nu toch niks meer aan veranderen @ libelle ik heb er ook last van hoor maar neit in de voeten ja heel soms als het zo warm is maar heb meer last van zo veel vocht in me knieen en dat is ook erg vervelend hier gister verjaardag geviert van het ventje was erg gezellig tot in de vroege uurtjes is het feest nog door gegaan hahahaha denk dat hij vanmorgen tegen een uur of 9 in bed is gegaan of zo
ik heb nu al een maat grotere schoenen hoor libelle, sommige van mn oude pas ik nog en mn slippers natuurlijk maar mn nike's niet meer en toen ik nieuwe schoenen ging halen moest ik gewoon een maat groter dan normaal. de kleine begint te schoppen!! vooral als ik op mn buik lig zoals nu of de angelsound gebruik dan schopt die echt. dus heb de plopjes en kriebels overgeslagen of niet gemerkt. dit zijn echte schopjes. nog niet heel hard ofzo maar onmiskenbaar. dus ikke blij!!
@ Marieken: Oké, ben dus niet de enige... Gefeliciteerd met de eerste schopjes! Bij mij was dat ook rond de 19 weken! Geniet er lekker van! Bij ons is ondertussen één kamertje klaar. Namelijk de studeerkamer. Vanmorgen alles schoongemaakt en op zijn plaats gezet! Ben blij. Morgen wordt de babykamer voor de eerste keer in de verf gezet. Thans, de muren en plafond. Dinsdag voor de 2e keer,... kozijnen etc lakken doen we volgende week ofzo een keer. Woensdagmiddag als ik klaar met werken ben grondig schoonmaken van de vloer etc en dan komen ze donderdagmorgen met de meubeltjes! Joehoe!
@ marieken gefeli met de eerste schopjes gaaf he @ libelle dat schiet al mooi op hier staan de meubels al alleen de 25ste ff ziel kopen en gordijntjes en dan is het de boel op de plek zetten en dingetjes ophangen en dan is de baby kamer hier ook klaar trouwens het is heir wel rustig
Ik vind het hier ook maar rustig Syboena,.. iedereen maar druk in de running geloof ik. Of gewoon niks te melden, dat kan natuurlijk ook. Nu gtst gaan kijken,...
@Syboena, ben erg benieuwd hoe jullie kamertje wordt! We gaan wel foto's plaatsen met z'n allen he! Kunnen we misschien nog ideetjes van elkaar opdoen @Libelle, wij hebben vandaag een bruiloft gehad. Dus de hele dag van huis geweest. En als je dan thuis komt moet er toch weer vanalles gedaan worden he hihi. Morgenvroeg weer naar de VK.
Ook gezellig, een trouwerij Wendelaa. Ben je eigenlijk nog snel thuis,... Lijkt me inderdaad leuk om foto's te plaatsen.. heb vorige week ook buikfoto's gemaakt, maar dit met de videocamera. Deze moet alleen nog geïnstalleerd worden op de computer, en laat ik dat nu niet snappen. Moet manlief effe doen, maar heeft het momenteel ook zo druk en nog niet de kans gezien uit te zoeken hoe dat werkt. En van onze fotocamera zijn we de acculader kwijt, grr. Dus die krijgen we niet meer aan de praat. Binnenkort maar eens langs de fotozaak om te vragen of ze die kunnen bestellen. Op internet gezocht, maar kon ze daar nergens vinden. Baal, baal,... Maar zodra het lukt zal ik foto's plaatsen!
@ wendelaa zeker gaan we foto`s plaatsen als de boel af is zal ik ze gelijk maken @ libelle dat is wel balen dat je de acculader kwijt bent maar heb je geen usb kabel waar je de foto`s mee op de pc kunt zetten van de camera ? want ik ben ook een dom blondje en ben ook de acculader kwijt maar als ik de usb kabel in de pc/laptop stop laad hij ook op dus als je een usb kabel hebt zou ik dat is proberen scheelt je weer een nieuwe kopen
De usb lader... in de computer steken?? Je bedoeld de kabel waarmee je foto's op de computer zet? Die kabel die hebben we nog wel... ( ergens, haha ) En laad die dan gewoon weer op? Kunstig! Ik kan het wellicht proberen... ga ik van de week eens doen... scheelt dan inderdaad weer een hoop.
oh wat moet dat heerlijk zijn libelle en syboena om zo het kamertje al klaar te hebben!! en zoals de studeer kamer geeft vast ook heel veel voldoening. ik vind het altijd heerlijk om een kamer flink aan te pakken. ik zit nu soms savonds op de grond tussen de baby spullen gewoon wat te snuffelen en knuffelen met de kleertjes.. hahaha wil ook zo graag de kamer klaar hebben hahaha maar heb nog alle tijd. en ben zeker heel benieuwd naar jullie resultaten straks! syboena, heeft iedereen bij jullie nog een eigen kamer of moeten ze delen? want 4 kids is niet niks natuurlijk. @ wendelaa: hoe hoog is de kinderbijslag eigelijk?? (denk dat wij ong. zelfde loon hoogte hebben) volgens mij is dat bijna niks toch?
@ libelle ja bij ons laad hij ook gewoon op @ marieken de 3 meiden slapen op 1 kamer 1 stapelbed en 1 gewoon bed en dan hebben ze een speelkamer waar ze dus kunnen spelen met vriendjes en vriendinnetjes of samen met de zusjes of alleen met tv en dvd spelen en speelgoed en de kleine krijgt een eigen kamer omdat dat anders tog neit goed gaat want dan houden ze steeds de baby wakker nou dat schiet ook niet echt op ik heet dan wel geen wendelaa hahahaha maar de eerste paar jaa is de kinderbijslag rond de 100 nog wat en daarna is het 200 nog wat als ik eht me nog goed kan herineren van de meiden hier maar denk dat wendelaa het wel beter weet dan ik hahahaha idd het is neit veel maar ja alle kleine beetjes helpen vooral als je er 4 hebt hahahahaha hier komt de kinderbijslag altijd op hun eigen rekening of op een ander van ons en dan halen we er sinterklaas kado`s van en wat dan weer over is komt op hun spaar rekening hier komt zo de kraamhulp zit zelf nog steeds te twijvelen hoeveel uur ik straks wil ik denk dat ik voor 4 of 5 uur ga denk dat dat wel genoeg is
Ik zal ook blij zijn als we aan de kinderkamers kunnen beginnen, zeker omdat ik voor Eva nu al t een en ander gekocht heb. Maar morgen komt eerst het grof vuil en dan hebben we hopelijk de ruimte op zolder om onze kamer vast in te richten. Wij krijgen aan kinderbijslag €197 per kwartaal. Weet niet of t echt inkomensafhankelijk is eigenlijk. We hebben wel weer net pech! De kleine komt begin oktober als t goed is, dus we beuren dan pas 1 januari. Wordt ie voor 1 oktober geboren, dan krijgen we t al in oktober. Bij Eva was dit dus ook, die is van 12 januari en we moestten wachten tot 1 april hahah O dit is t verslag van de vk: Nou hier weer goedgekeurd door de VK. Nou ja, goed hahaha. Bloeddruk was goed. Zitten praten over mijn bekkenklachten. Was een fijne vk, kende ze nog niet (zitten met 4en daar). En in eerste instantie vroeg ze of de klachten niet minder werden, omdat de beeb nu hoger moet gaan zitten als eerst.....tot ze op mijn kaart keek en ineens zei; ja, vacuumbevalling gehad! Niet gek dat je nu dan klachten hebt. Schijnt dus ook van invloed te zijn op een volgende zwangerschap. Plus het feit dat de kleine man in stuit ligt, waardoor er natuurlijk nog meer in die bekken geduwd wordt. Verder groeit mijn buik ook zo snel! Dus alles bij elkaar opgeteld is het niet zo vreemd. Nu weet ik ook wat die harde bol is die ik steeds voel boven mijn navel hahaha....zijn bolletje. Nu maar hopen dat ie ophoud met steeds om zijn as te draaien (misselijk gevoel!) en ff een salto gaat maken
De kraamhulp al op visite? Dat is snel,... of zou ze volgende week ook bij mij op de stoep staan dan? Hadden ze zelf gebeld voor een afspraak? Ben benieuwd! Succes! @ Wendelaa: Dat van die vacuumpomp dat heb ik nu je het zo schreef, al eens eerder gelezen... dat het van invloed heeft. Ben je mooi klaar mee dan. Nog goede tips gehad?
@ libelle ja ze belede 2 weken geleden al op ze wou eerst de 9 de komen vorige week dus maar ja toen was mannetje jarig (niet echt geviert hebben we het weekend gedaan) maar wel een leuk middagje gemaakt voor de meiden en had zo iets daar wil ik dat mens niet bij hebben hahahaha dus vandaar dat ze vandaag komt om half 3 en idd ik vond het ook erg vroeg maar ja dan heb ik het al wel gehad @ wendelaa nou daar ben je ook mooi klaar mee hoop idd dat ze je wat tips hebben gegeven waar je wat mee kunt zeg net tegen mannetje onze meid mag niet later komen ze meot in sept komen hahahaha anders moeten we nog 3 maanden wachten op de kinderbijslag hahahahaha
das best weinig zeg, zn 200 euro over 3 maanden.. alle beetjes helpen maar goed..daarmee vergoed je nog niet eens de luiers.. gelukkig weet ik dan al dat het geld pas laat komt, wij hebben een november baby. wat een pestkopje heb je in je buik dan wendelaa, nou nou. wel leuk dat je nu over zn kopje kan aaien natuurlijk maar snap dat het draaien niet echt fijn is. oh bij mij komt begin volgende mnd al de kraamzorg op gesprek dan ben ik pas 21 weken ofzo. dus dat is al helemaal vroeg. en hun belde mij zelf er over.
Tijdens een vacuumverlossing wordt een baby met zoveel geweld eruit getrokken, dat het dus een aanslag is op je bekken. Had niemand me dat eerder kunnen vertellen haha. En nu al de kraamzorg op gesprek!? Bij ons komen ze pas rond de 7/8 maanden geloof ik
Hoi dames, Ik wilde even laten weten dat ik vanmorgen bij de verloskundige ben geweest en dat alles goed is! De uk is goed gegroeid en houd de termijn dta ik zwanger ben goed aan. De bloeddruk was goed. En ze zijn tevreden krijg nu over 3 weken weer een echo! Dat is wel fijn. Liefs Marleen
O Marleen, wat een geweldig nieuws weer! Begin je er al in te geloven, dat het dit x echt goed zal gaan? En durf je al te genieten....over 3 weken weer een echo, spannend hoor. Dan zit je op die magische grens he. Meid, blijf duimen voor je!
@ marieken ja voor de kinderbijslag hoeven we geen kind meer te nemen maar ja ik denk maar zo ag alle kleine beetjes helpen en bij die andere 3 gebruiken wij het ook nooit ja soms als we ze een duer kado willen halen dan gebruiken we het maar anders komt het op hun spaar rekening voor later @ marleen wat geweldig dat alles weer goed is