syboena.. gelukkig viel het mee.. en idd als je het weer hebt gewoon meteen in de auto springen.. en libelle.. al lekker alles op zn plekje aan het zetten? ben erg benieuwd! wendelaa is ook weer lekker wezen shoppen?? ik gisteren gordijntje en klamboe besteld.. hmm niet goedkoop maar ben er super blij mee.. nu alleen ff wachten tot ze binnen zijn! vandaag gaan we verf halen.. kunnen dan eindelijk beginnen.. voel me alleen niet zo lekker.. was vanmorgen weer opeens misselijk.. snap er niks van.. nu gaat het wel weer maar super voel ik me niet.. ff in de gaten houden maar.. kom ook gewoon niet van die vermoeidheid af.. pff kan de hele dag wel slapen.. maar ja da doen we maar niet..
Libelle: hoe staat het met de kamer!! heerlijk aan het in elkaar zetten en heen en weer schuiven zeker! ben je in elk geval een paar dagen druk mee. en zo snel mogelijk foto's he!! ikke: pas maar op meid, als je moe ben kun je beter wel veel rust nemen. er zal wel een reden zijn dat je lichaam de slaap nodig heeft. wel gek dat je weer misselijk bent. misschien omdat je weet dat je zo druk gaat zijn dat daarom je lichaam alvast protesteerd.. ik slaap heel goed snachts maar heb het overdag niet nodig gelukkig. ik trouwens klagen over dat mn buik krimpt, kijk ik gister ff zijlinks in de spiegel, en ik leek wel een 2ling te dragen hahaha. verschilt dus gewoon per dag en tijdstip. oh syboena, ik weet nu welke pijnen jij hebt gehad toen je verstopt zat denk ik. ik gister in bed tv kijken en ineens een pijnlijke krampen in mn buik, dacht echt ff aan oefenweeen ofzo. en elke paar minuten kwam het terug. daarna moest ik naar de wc rennen en spoot het er uit. dus verstopt is het niet, maar pijn doen ze wel zeg! na het toilet bezoek was het zogoed als over. weet wel dat als de echte weeeen erger zijn, dan ga ik het nog best moeilijk krijgen hahaha
Kamertje is klaar! En zooooo cute! Die mannen van BabyDump hebben het ook gemonteerd,.. ideaal! Was voor mij enkel een kwestie van inrichten.... Ik reageer op een later tijdstip nog wel even... nu even geen tijd..
Ben ik weer. Ja goede service bij Babydump. Was er een beetje huiverig van geworden... ik moet ook niet teveel gaan lezen hier op het forum. Hele doemsenario's kwamen naar boven... ook van andere winkels, maar enfin. Zag het al gebeuren dat het allemaal in de soep zou lopen. Beschadigingen, foute orders ofzo.. haha. Maar alles zat erbij en is netjes. Kinderwagen, box, maxicosi, en het kamertje dus... Helemaal blij. Al de piepkleine spulletjes in de kastjes gehangen,... gelijk een heel ander beeld nu... haha. Inmiddels doet het internet het boven ook weer. Schoonbroer even gefixt, werkt in de ict, dus dat scheelt. Voorheen gebruikten we nog een kabel, terwijl we draadloos hebben.. Kregen het alleen niet aan de praat. Op de laptop kon ik niks installeren etc. Dus zal na het weekend de cd rom installeren van onze videocamera, waar je ook foto's mee kan maken. En dan maar hopen dat het lukt om ze jullie te laten zien. Ik kan nl veel maar met computers ben ik nu niet zo heel geweldig, als het niet gaat om word of exel... de standaard dingen dus. Wat zal ik heerlijk slapen zeg.. ongelooflijk.. genieten! Verder een druk programma voor de boeg. Morgenochtend fysio, daarna nog als een gek naar de winkel voor een cadeautje voor 1 jarige. 's Middags visite van vriendin met man en zoontje,... dan 's Avonds op verjaardag... Zaterdag hebben manlief en ik allebei een vrijgezellenfeestje... Ik ga alleen overdag maar mee... de dames gaan paaldansen! Hms nice... haha. Kan ik mooi de foto's maken. En daarna uit eten... en vervolgens naar huis. De rest gaat naar Gent op stap. Heb ik niets te zoeken. Van de fysio mag ik niet dansen. Van mezelf en de Vk uiteraard niks drinken... en ik kan met mijn varkenspootjes niet een hele avond staan in de kroeg,... dus voor mij 's avonds gewoon het bankje en televisie! @ Syboena: hoe is het nu met je? @ Ikke: Welke kleuren gaan jullie gebruiken voor op de babykamer? En wel balen dat je opeens misselijk bent... is het niet zoals een brok in je keel? Lijkt op misselijk, maar toch net anders. Heb ik nl ook last van... af en toe... momenteel gaat het wel weer. En moe.. hahahaha... ik zou ook het liefst niks anders doen, maar sta het mezelf ook niet toe. Relaxen mag,... maar niet in bed met de ogen dicht.. haha. Oja.... ook weer iets nieuws sinds vandaag. Heb al twee keer toen ik moest niezen een bloedneus gehad. Eerste keer spoot het er langs alle kanten uit... bah... en vanavond voelde ik het gelukkig aankomen.. niezen.. en de drup kwam er al weer aan. Dit keer op tijd om het met mijn hand tegen te houden en naar de rol wc papier te lopen. Is vanuit mijn kindertijd geleden dat ik een bloedneus had... gek is dat.
@ libelle gaaf he als je alles op kunt hangen in de kast daar verlang ik ook echt naar hahahahaha hier gaat het wel weer redelijk goed veel geslapen gister om 8 uur naar bed gegaan en kwam er vandaag pas weer rond 5 uur uit (schaam schaam schaam) had het echt nodig denk ik vandaag ook lekker met mannetje zijl en gordijntjes uit gezocht voor de kleine meid haar kamer gaan we de 25ste ophalen zal de links ff opzoeken deze gordijnen worden het Gordijn Vincent en dit zijl Vinyl Touche dus als het nu toch een jongetje is (waar ik steeds van droom) moet hij in een roze kamer liggen hahahahaha ag ja had ook al gedroomt dat hij dan een jurkje aan moest want had niks anders alleen maar roze jurkjes hahahaha heb zat andere kleertje maar ik droomde dat ik alleen maar jurkjes heb raar al die dromen
ow zie nu net dat hij het zijl in het blauw aan geeft maar ja dan kun je zo op de roze klikken die er onder staat
libelle.. ben echt heel erg benieuwd.. het is trouwens niet als een brok.. heb ook wel wat last van maagzuur.. maar heb gewoon die ochtend misselijkheid.. heel naar.. vanmiddag had ik weer nergens last van.. woensdag maar eens ff aan de vk vragen.. Wij gaan het kamertje hier roze verven.. maar ben bang dat de kleur toch iets donkerder is geworden dan gedacht.. hoop morgen te kunnen gaan verven.. is me vandaag niet meer gelukt.. te veel last van mn rug.. zodra ik het hier klaar heb (heb de meubeltjes al in huis) zal ik ook zeker foto's plaatsen.. ga nu lekker mn bedje in.. lekker slapen haha
Een prinsessenkamer Syboena! Das dan wel weer jullie voordeel... jullie kunnen al in de kleur roze of blauw ( Wendelaa ) denken.. hier is het nu nog steeds wit met antraciet en we gaan op zoek naar spulletjes in turquoise. Heb gisteren met mijn zusjes maar een datum geprikt om weer eens naar Ikea te gaan. Mijn favo winkel @ Syboena: Ik dacht dat je rust moest houden trouwens?? Lekker op shop geweest.. haha. Gelukkig wel je nachtrust gehad. Is ook heel wat waard. En valt toch op zich mee? Om 20u erin en om 5u eruit... ??? is hetzelfde als 23u - 8u hahaha...Of begrijp ik het nu verkeerd. @ Ikke: succes met verven!
Jeetje meiden wat zijn jullie druk allemaal zeg! En lekker roze idd Syboena hahaha....wilde ik eerst voor Eva ook, maar ben er toch maar vanaf gestapt. Natuurlijk krijgt ze wel een echte meiden kamer, maar dan niet alleen maar roze. En de babykamer krijgt helemaal niets blauws! Dus mocht ie zich bedenken en toch een meisje zijn, dan scheelt dat weer hahaha. Onze kleuren voor de babykamer zijn, muisgrijs en ecru op de muur. En (appel/lime)groene assecoires. Ben gisteren ook naar de Ikea geweest en heb een lamp voor Eva gehaald en wat hydrofiele luiers voor de kleine. Volgende week ga ik terug met mijn schoonmoeder en dan ga ik kasten voor onze slaapkamer halen. Dan kan ik eindelijk al mijn kleding weer fatsoenlijk kwijt. Dan hoeft alleen het bed nog maar naar boven en dan kan ik aan Eva dr kamer beginnen. Heb n.l nog maar 4,5 week tot aan de vakantie! Nu heeft manlief als t goed is eind juni nog een paar dagen vrij, dus dan kunnen we wat doen. Want bed naar boven lukt niet alleen
@ ikke dus ook al druk met de kamer @ libelle we zijn nog niet wezen shoppen hebben alles via internet bekeken omdat ik helaas neit naar de winkel mag maar ik wou toch instemming hebben in de kamer dus ja toen zijn we maar gaan shoppen op internet en donderdag haalt mannetje het op uit de winkel en idd dat begrijp je verkeerdt hahahaha ben er om 8 uur s`avonds in gegaan en ben er om 5 uur gister middag uit gekomen (schaam schaam schaam) @ wendelaa nou als die meid van haar ineens bedenkt en een jongen wil gaan worden ja dan gooi ik hem gewoon in een andere kamer en dan gooi ik de meiden in die roze kamer zullen ze vast neit erg vinden die willen graag in die kamer en ze willen op eht moment helemaal geen zusje ze hebben het er helemaal mee gehad en willen een broertje ja helaas ik heb het neit voor het zeggen ze zullen eht toch met een zusje meoten doen
Hahaha,.. oké Syboena.. is me duidelijk. Lekker geslapen dus! En shoppen via internet... ideaal! Had ik helemaal niet over nagedacht! Wij hier nog even de stad in geweest... o.a. het proefdrukje van het kaartje opgehaald. Kregen direct de enveloppen mee, kan ik daar volgende week eens mee startten om ze te schrijven. Doe ik er een paar per keer, zodat ik niet aan het eind van de rit een lamme hand krijg en het slordig wordt. De fysio schrok trouwens van mijn voeten... dat ze zo dik waren. Ben benieuwd wat de vk er komende dinsdag van zegt. Nu vlug een boterham eten en dan krijgen we visite.
whow wat is iedereen weer druk zeg, wel lekker druk geloof ik. hier ook flink druk maar vooral met schoonmaken.. grrr hoe kan het huis in 3 dagen toch weer zo smerig worden!! word er gewoon chaggie van. maar ben nu een heel end, vanochtend vroeg eerst naar de huisarts. heb doorgezakte voorvoeten dus ga door naar een podotherapeut en krijg dan speciale inlegzolen ofzo. daarna beneden opgeruimd, afstoffen, uitgebreid gestofzogen (banken aan de kant) en via de hal naar boven gezogen, boven afstoffen dan boven zuigen, bed verschonen, nog een keer zuigen, dweilen boven, badkamer, toilet en beneden. douche aankleden, eten, honden uit laten, afwas doen... mmm ogen vallen dicht hahaha zo nog de koelkast uit soppen, boodschappen doen en langs de reptielen winkel. allemaal op de scooter want ze hebben de straat afgesloten. mn vriend komt pas vanavond laat thuis, erg ongezellig maar heb wel de hele dag voor de klusjes. maar zou veel liever het kamertje doen, dat duurt helaas nog wel ff. ben heel benieuwd naar jullie resulaten! oh en morgen vroeg naar mn vader, daar mn was doen (hier wasmachine kapot) daarna naar een rommelmarkt met vriendin, dan naar haar nieuwe huisje, ze heeft net de sleutel gekregen, dan weer naar mn vader, daar ook nog BBQ voor vaderdag en zondag bij mn schoonouders. pffftt hopelijk maandag rust houden. wel gezellig druk. oh en libelle, die bloedneuzen horen er bij. heb in mn leven er 2 gehad, en was beide keren zwanger. pas ook in de auto, das pas lastig hahaha. mn vriend krijgt ze trouwens zonder reden, kijkt gewoon tv en dan begint het te druppen heel raar. had ik al gezegt dat ik 27 juli mn 4d echo heb besteld?? kan iemand die er bij zetten? en 24 juli gewone afspraak gyn.
@ libelle ja echt ideaal hoor als je via internet kunt shoppen vooral nu met sinterklaas doe ik dat ook altijd want ja de kids zijn net weer iets groter dat ze zien wat je koopt en je hebt neit altijd tijd om lang te shoppen dus via internet kijkken en dan ow ja dat ga ik halen en dan ben je ook zo weer thuis @ marieken ook lekker druk dus met poetsen
hihihi net een baby kamer via marktplaats gezien, en met een beetje geluk gaan we die kopen. ik had in een winkel ook een mooi set gezien, en aangezien we het van mn vader krijgen hoefde ik niet op de prijs te letten maar deze kamer is de helft zo goedkoop en misschien ook wel mooier. hoop echt zoooo erg dat we alles snel in huis hebben. word er helemaal vrolijk van. en ben bijna klaar met mn klusjes, alleen de koelkast nog als ik er zin in heb. maar nu eerst pizza eten.
Marieken.. blij te lezen dat je nog tijd maakt om te eten.. .pff... waar haal je de energie vandaan?! Hier de visite net weg,... was gezellig. Manlief heeft de kinderwagen in elkaar gezet,... kon het niet verdragen dat ie nog helemaal in de doos zat, haha. Ook helemaal leuk! En nu is ie terug naar de stad om een acculader te gaan kopen bij de fotozaak. Is de enige optie. Ben benieuwd of de prijs mee zal vallen. Maar goed, heb je ook geen nieuwe camera voor wsl. En ook goed nieuws voor jullie natuurlijk, want dan kan ik na mijn drukke weekend eindelijk foto's neerzetten!
we zijn heel benieuwd!! schiet op libelle's man, ik wil zien! oh en ik heb net een afspraak gemaakt om de babykamer van marktplaats te gaan bekijken dus denk dat het um word. heb wel gezegt dat ik de 20 weken echo volgende week nog even af wil wachten. en libelle, de energie heb ik niet maar als ik alleen thuis ben kan ik niet stil zitten. vooral niet als er nog zo veel is dat ik wil doen. dus de koelkast heeft net ook zn verdiende beurt gehad. heb wel speciaal iets lekker gekocht als beloning zo meteen. pppffftt ben nu wel op hoor hahaha.
Nog ff snel een berichtje van mij, haha. Net terug van verjaardag,.... maar staan weer op het punt nog langs schoonouders te gaan. Ze gaan op vakantie, en dus nog ff snel binnen springen voor vaderdag. Acculader is gekocht. Kostte wel nog 60 euro... vonden we behoorlijk aan de prijs... maar goed,... willen toch ook echt wel foto's maken... zowel nu, nu hij/zij er nog in zit als strakjes. Morgen heb ik eerst vrijgezellenfeestje... maar zondag zal ik foto's maken en online zetten!
@ libelle dat is idd wel erg prijzig maar ja dan heb je wel weer een nieuwe lader hebben jullie neit zoon turks winkeltje die telefoon laders en zo verkoopt want die wij hier hebben (staat ook op de markt) verkoopt ook camera laders en die zijn over het algemeen rond de 20/25 euro maar ja je hebt er nu een en nu niet meer kwijt raken he hahahaha