Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    onze camera is iets te vaak gevallen, en je wilt niet weten hoe veel een nieuwe lens kost! :( nou ik ga opschieten, amper geslapen vanacht (te druk geweest denk ik, want kon gewoon niet in slaap komen) maar leuke drukke dag voor de boeg en voel me best goed.
    iedereen fijn weekend!

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ppff..wat een geld zeg voor een acculader. Maar ja, daar heb je geen nieuwe camera voor he. En nu nooooooit meer kwijtraken haha.
    Veel plezier vandaag met vrijgezellenfeestje! Zal wel vermoeiend zijn voor je.

Marieken, spannend hoor om naar t kamertje te gaan kijken.
    Reserveren ze m tot volgende week dan? Niet dat ze m ineens verkocht hebben, want dat zou echt ruk zijn!

Gisteren voor het eerst naar de Fysio geweest.
    Ging met meer pijn naar buiten als naar binnen haha.
    Ze heeft me grondig onderzocht, was meer als een uur binnen!

We hebben trouwens besloten om de kleine man de eerste tijd in een wiegje bij ons op de kamer te leggen. Aangezien we anders steeds een trap af moeten.
    Dit vertelde ik gisteren tegen mijn moeder en die zei; nou dan krijg je die van ons! Zo lief......

3. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    zeker duus zo'n lader pff..

wendelaa wel een goed idee om dat te doen ja.. en zeker lief..

mn mannetje was gisteren de hele dag weg.. dus ik dacht dan ga ik het kamertje maar verven.. hij vind dat namelijk verschrikkelijk om te doen.. ben de hele middag bezig geweest.. niet echt slim van mij met mn BI! kon daarna niet eens meer lopen.. heb een warme douche genomen en ben lekker op de bank gaan zitten.. vandaag ff wat rustig aan doen.. ga alleen ff de rommel opruimen die ik heb gemaakt haha..

marieken.. wij hebben ons kamertje ook 2e hands.. die man die koopt zelf kamertjes op en verkoopt ze dan weer.. wij hebben een aanbetaling gedaan en zijn m toen 1 week later gaan halen.. ben er super blij mee en er is helemaal niets mis mee! kan niet wachten om de meubeltjes in het kamertje te zetten!

4. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa dat is zeker lief
    wou dat ik zoon mamma had hahahaha
    en dat je met meer pijn weg kwam bij de fysio dat is vaak zo he

@ ikke idd vandaag ff lekker rustig aan doen :D

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Oke hier terug van het vrijgezellenfeest. Was erg leuk. Wel vermoeiend. Dacht nog snel even wat foto's in album plaatsen ,maar het lukt me niet. Krijg telkens een foutmelding. Kan iemand me uitleggen hoe het wel moet?

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ikke, idd geen strakke actie, maar daar heb ik dus ook geregeld last van. Dan denk ik; ach doe ik ff snel. En daarna zit je ermee te kijken he.

@Syboena, ja dat zij de therapeute zelf ook al hoor.
    Door al t geduw en gedraai stimuleerde ze natuurlijk net de punten die pijnlijk zijn.
    Eigenlijk moet ik morgenvroeg om 9.30 weer, maar ik zei al; dan moet ik wel oppas hebben. En die heb ik dus niet!!!!
    Hoop dus niet dat ze t me toch in rekening brengen, omdat je eigenlijk 24 uur van te voren af moet bellen.
    Maar ja, als je daar pas vrijdag om 16.00 buitenstaat en smaandags al vroeg moet komen, dan gaat dat niet he!!!!!!!

@Libelle, ik zal zelf eens kijken hoe het moet;)
    Misschien volgt er uitleg hahahaha

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Begin hier ondertussen ook tintelingen te krijgen in handen en voeten.. Bah, bah,.... zal blij zijn als het dinsdag is,... dan terug naar de verloskundige.

Ik hoor 't graag van jullie dames... hoe het moet met die foto's ... vindt het maar raar dat het uploaden niet lukt. Er staat zelfs nog onder dat ze de foto's automatisch verkleinen.

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ libelle ik heb dat ook wou van de week ook nieuwe buikfoto plaatsen maar ik krijg ook steeds een fout melding dacht zal wel aan mij liggen hahahahaha

@ wendelaa nee idd dan heb je niet echt tijd om oppas te regelen
    hier bij ons kunnen ze gewoon mee niet dat ik dat fijn vind maar is hele speel hoek in de kamer waar de kleintjes kunnen spelen :D

allemaal trouwens een leuk weekend gehad
    hier niet veel gedaan lekker met mannetje bank gehangen :p

libelle heb jij trouwens al een oplossing voor de maagzuur ?
    ik heb er op het moment ook heel erg veel last van sins dit weekend
    krijg van alles maagzuur zelfs van kraan water
    nou rennies werken neit daar ga ik gelijk van overgeven :(
    enigste wat ik nu als oplossing heb is koude melk,chocomelk of jogo jogo hahahaha dat is het enigste waar ik geen maagzuur van krijg echt heel iri

en wordt gek van die stomme dromen op het moment wordt het hele weekend al huilend wakker omdat ik weer wat engs/raars heb gedroomt

heb een stomme droom gehad :(
    ik ging plassen en de kleine floepte er uit maar ze was vies dus heb ik haar eerst maar in de wc schoon gemaakt :(
    en toen mee genomen naar de kamer en een dekentje over gedaan
    toen gaan kijkken of ze wel leefde nou ze leefde dus niet
    toen dacht ik na een half uur zitten met de kleine vergeet ik niet iets ???? ow ja volgens mij moet ik maar ff een ambu bellen
    toen weer een half uur verder ik vergeet nog wat maar wat vergeet ik dan ???
    ow ja zal ik neit eens ff me vent bellen die is nog werken
    nou die kwam gelijk aan met de ambu en kijkt naar haar en ze begint spontaan te huilen dus ze leefde weer
    echt heel vaag

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, jakkes dat zijn geen leuke dromen om te hebben.
    Daar heb je dan gelijk de hele dag zo nnaar gevoel van he.
    En had wel tijd om oppas te regelen, maar niemand kan haha
    Heb je trouwens de tabletten van Rennie of het drankje?
    Want bij mijn helpt het drankje beter...momenteel heb ik gaviscon en ik vind het ook allemaal vies. Maar dat is echt het enige wat voor langere tijd helpt hoor, vla melk etc dat is echt maar even is mijn ervaring.

Bij mij lukt het wel met de fotos, heb ff om te proberen een oude van ons 3tjes erin gezet haha.
    Maar als ik naar foto uploaden ga, dan kan ik gewoon bladeren op de pc en dan pakt ie automatisch iedere foto.

Wij zijn vandaag vooral in huis bezig geweest en dan met onze Baardagamen. Rudi had weer een nieuwe bak gemaakt, dus die staat nu ook in huis op de andere.
    Staan er nu 6!
    Maar goed, de bedoeling is dat ze binnen nu en een jaar in de schuur staan, maar dan moet die eerst goed geisoleerd worden.
    En ja, eerst de slaapkamers he;)
    Ach we kunnen nog voldoende bewegen in huis hahaha.

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    idd voel me de hele dag ook al naar als ik een plas moet doen :(
    dan denk ik echt straks floept ze er echt uit :(

en ik heb de tabletten van rennie
    en het is eigelijk ook alleen maar als ik lig of half lig/zit op de bank
    als ik rechtop zit heb ik nergens last van
    en idd melk enz is een tijdelijk oplossing vaak is het net lang genoeg zodat ik rustig in slaap kan vallen :p

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou heb nog ff je uitleg gelezen over de foto`s
    ik deed precies het zelfde maar het lukt niet
    maar heb het dus nog maar een keer gedaan
    en als het goed is staat me buikje er nu in :p

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem

ik heb ook ff een foto laten maken vanochtend.
    dus this is me!
    super druk weekend gehad, maar ben er nu klaar mee. morgen ook proberen wat rustig te doen en uit slapen.
    zal zo eens proberen de foto ook in mn album te zetten.

oh we zijn op de helft!!

(grrr ze hebben alle codes uit staan, dus kan de foto niet gewoon in het bericht zetten alleen via link..)

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, hij staat erin hoor!
    Mooie buik ookal!

@Marieken, tjeetje jou buik heeft ook een spurt gemaakt is t niet? Gaaf tuniekje ook!!!

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hai dames, ...

Net terug van mijn ouders... daar vanmiddag naar toegeweest voor vaderdag, blijven eten.. en nu dus weer thuis. Knap dat jullie toch die foto's erin krijgen. Ik ga het straks nog eens proberen. Boven op de computer. Want zit nu op de laptop, maar daar staan ze niet op. Op hoop van zegen dan maar weer.

@ Syboena: bij mij helpt er ook vrij weinig. Vanillevla werkt wel... maar wat jullie ook al hadden gezegt; 't is maar even. Verder zo min mogelijk met je hoofd naar beneden... en op mijn linker zijde gaan liggen. Verder zullen we het ermee moeten doen. Een droog broodkorstje bijv. zou ook moeten helpen, vertelde mijn moeder toevallig,... Heb 't nog niet geprobeerd.

@ Marieken: Grappig, om zo een foto van jou te zien. Had me je heel anders voorgesteld! Om maar een klein voorbeeld te geven. Had iemand met donker haar voor me! ;) :)

Zodra het me gelukt is dan laat ik het hier ff weten! ( van die foto )

15. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ja grappig he, hoe je een beeld kunt vormen van iemand waar je bijna dagelijk mee praat maar die kan dan helemaal anders zijn.
    vond het daarom wel leuk om eens een hele foto neer te zetten.

ik heb mn foto album gewoon kunnen vullen.. geen probleem.. had hem niet meer sinds de laatste verandering en nu met 5 min alles weer op zn plek.

het is ook een heeeel fijn tuniekje, zit heerlijk en kleed mooi.

trouwens syboena, ook lekker buikje!!
    mijn omvang nu 130 cm.

16. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ontdekking gedaan, foto moet je als bijlage uploaden:

17. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik had al een nieuw onderwerp geplaatst.. omdat het nog steeds niet lukt. Misschien eens proberen als bijlage...

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ook dat lukt niet, kan niet vinden waar dat moet, van die bijlage. Marieken, hoe heb jij dat voor elkaar gekregen? Moet ik ze misschien in een ander bestandje zetten? Ooit wel eens zoiets gehoord nl.

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marieken jij hebt ook al een mooi rond buikje :D
    en gefeli met de 20 weken nog 20 weekjes te gaan en dan heb je dat kleine monstertje in je armen :D

mijn buik staat echt naar voren
    soms denk ik pffffffffff jeetje het is nu al zoon groot rond geval
    en dan zeggen ze de laatste 10 weken groeit je buik het hartst :(
    nou hoe groot wil die buik nog gaan worden dan hahahahaha

wou nog wat typpen maar toen kwam er een op msn tussen door en nu weet ik het niet meer :(

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha, zwangerschapsdementie he;)

Deel Deze Pagina