Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    als je klikt op reageer dan moet je iets verder naar onder scrollen naar het stukje overige optie's. daar staat een balkknopje met beheer bijlage, als je daar op klikt kun je een bestand uploaden en dan komt de foto in je bericht te staan.
    en als je dat hebt opgeload moet je reactie versturen van onder overige optie's doen.

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Boosdoener gevonden. Foto's waren veel te groot! Verkleinen doet blijkbaar wonderen! :D

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Rode rolgordijn moet nog vervangen worden door een antraciet, turquoise of wit verduisterend rolgordijn.

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Kijkje in de kast! ;)

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Marieken, bedankt voor de uitleg van de bijlage. Ik reageerde altijd via snel.... vandaar dat ik het niet vinden kon!

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    nou ben blij dat het gelukt is want wat een prachtige foto's!!!
    niet alleen een heel mooi buikje maar ben helemaal jaloers op je kamertje!!!! leuk joh! zo zie je maar dat je van een kleine ruimte echt een leuk baby kamertje kan maken. vooral de kastfoto pest mij, ik wil ook mn kleertjes ophangen en sorteren! hahaha moet wel een heerlijk gevoel geven als je elke avond even die kamer in loopt.
    gaan jullie verder niks met kleur doen?

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Marieken:

Inderdaad het past er gewoon allemaal perfect in. We hebben een wandje antraciet geverfd, maar kun je op de foto's niet zien. Is aan de kant van de commode.

Verder de muren wit gehouden als ook de meubeltjes omdat het maar een heel kleine ruimte is.

We gaan wel met kleur werken in de accesoires. Dus ik heb bijv. een turquoise overtrek voor het aankleedkussen, gekleurd dekbedovertrekje.. en willen dan in elk geval ook nog turquoise mandjes voor de badspulletjes of e.d. kopen.

De ruimte leent zich er gewoon niet voor om een fel gekleurde wand te nemen. Of het had het stukje moeten zijn wat nu antraciet is... maar goed, vonden die kleur er beter bij passen omdat de letters op de meubels ook die kleur zijn.

:D:D:D

8. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    leuk hoor! ons kamertje is wel wat groter maar staat ook mijn kleding kast nog in en een grote 1zits bank. dus weinig ruimte over. wij gaan wel een gekleurde wand doen en verder ook met spullen.

oke wie heeft er nog meer een kamertje te showen? syboena al klaar??

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa denk het ook hahahahaha
    maar is soms best iri dat je zo ineens wat vergeet

@ libelle mooi buikje :D
    en een super kamertje wel mooi alles in eht wit :D

@ marieken helaas is ons kamertje nog niet zo ver
    maar het is bijna donderdag :D dan gaat mannetje (als het loon binnen is wil hier nog wel is VAAK laat zijn) zijl en gordijntjes kopen en dan gaat hij ook gelijk het zijl leggen en de gordijntjes ophangen :D
    en dan kan ik de meubels goed zetten want kan nu niet eens me baby kamer meer in :(
    omdat ze het er zo neer hebben gezet (zou ik ook doen moet er toch weer uit) staat de comode vlak bij de duer dus als ik nu de duer open heb kan in niet meer tussen de duer en comode door ja of ik meot me buik helemaal pletten
    maar ja dat heb ik al geprobeert maar dat doet pijn hahahahaha

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @libelle, meid wat een mooi en bescheiden buikje!
    Prachtig hoor..
    En t kamertje...zucht...ben jaloerssss.....
    Wil ook alles zo mooi neer kunnen zetten hihihi.
    Het is echt een heel mooi kamertje geworden en ben helemaal benieuwd naar het echte einde resultaat.
    En net wat Marieken zegt, zou ook graag de kleertjes op zijn plek willen hangen. Nu staat hier de kast al wel, maar daar hangen de kleren van dochterlief in hahaha.

We hebben afgesproken dat we volgende week naar zolder gaan verhuizen. Zodat we aan de kamer van Eva kunnen beginnen en daarna de babykamer.
    Gelukkig hoeft er niets geverfd te worden!
    Ik wil het n.l voor onze vakantie af hebben en dat is al over 4,5 week

11. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    libelle wat een leuk kamertje.. ook in ben jaloers.. bij jou staat alles al lekker op zn plek.. kleertjes in de kast.. hmm ik wil ook haha

ik ga vandaag of morgen het gordijntje en de klamboe halen.. kreeg net een mail dat ze binnen zijn.. om even een idee te geven hieronder de foto van de klamboe

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    De foto is wel gelukt hoor;)
    Maar wat een geweldige klamboe!
    Zal vast niet goedkoop zijn hahaha

13. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Thanx voor de complimenten...:) En een bescheiden buikje... ja vindt ik eigenlijk ook wel. Als ik soms die van anderen zie....

Binnenkort zal ik eens een foto van mijn voeten neerzetten.. hahahaha.... kijken of jullie dat ook nog bescheiden vinden. :$

Best zenuwachtig voor morgen, hoop maar dat mijn bloeddruk nog steeds goed is.... en ik geen vergiftiging aan het creeëren ben.

@ Ikke: Super die klamboe... das dus het voordeel van weten wat het wordt.... :(

---- nu aan de spaghetti beginnen... ----
    Toedeloe!

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ ikke wat gaaf die klamboe en de gordijntjes vind ik ook geweldig :D
    wordt echt een princessen kamertje :D
    wij hebben een witte klamboe 2 persoons mannetje vind baby klamboe erg krap voor als je bij het bedje moet dan krijg je een kier er tussen en dan heb je nog gauw dat er mugjes enzo bij kunnen :(
    maar ja volgens mij is dat onzin :p
    maar ja hij heeft het eerder mee gemaakt en praat het dan maar weer is uit zijn hoofd nou dat lukt je dus mooi niet hahahahaha

trouwens mannetje lag gister met zijn hoofd op mijn buik
    schopt de kleine meid heb hahahahaha
    ik zeg ja ze zecht pappa ga weg dat is mijn bed :p

15. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    o de link is trouwens van het gordijntje.. en nee zowel de klamboe en et gordijntje waren niet goedkoop.. maar aangezien we niet op vakantie gaan dit jaar vond ik dat ik me wel mag verwennen hihi.. de klamboe die wij hebben is trouwens ook groter.. deze kan ook nog boven een normaal bedje..
    kan niet wachten tot ik ze op kan hangen.. maar ja nog eerst de plintjes en ik wil graag een ombouw voor de verwarming! dus nog ff klussen en dan lekker alles inrichten..

hier ook last van mn voeten haha.. moet echt nieuwe schoenen hebben maar ik kom nergens meer in! behalve sportschoenen! ramp ramp...

wel lachen syboena.. die heb er nog ff geen zin in dat pappa komt luisteren haha.. ze zal het vast wel goedmaken als ze zometeen geboren is.. hahaha

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Gordijnen ook mooi ikke! Ben benieuwd naar het resultaat straks.
    En Ikke, trouwens welkom bij de club van dikke voeten! ;)

17. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    dat word vast heel mooi ikke! heb je dan ook witte meubels?
    wij gaan ook voor de klamboe, alleen dan oranje zonder tierelantijntjes. unisex. geloof dat het ook een grote is maar weet niet zeker. nog niet uit gepakt, vind het zonde als ik hem al verpest heb voor we hem ophangen.

de kleine is de laatste 2 dagen wel minder en zachter aan het schoppen.. vind het een beetje eng maar zolang er nog geschopt word zal het wel goed zijn.

en we hebben een naam!! die voor een meid tenminste, en aangezien ik en bijna iedereen er zeker van is dat het een meid word.. (had eerst een jongen gevoel maar nu veel duidelijker meid gevoel) maar moeten toch voor de zekerheid er nog 1 bij bedenken, stel dat onze meid een pielie heeft hahaha ben wel helemaal dol op de naam en vanmiddag opgezocht en heeft een hele leuke betekenis en werd in de afgelopen 3 jaar maar 30 keer gegeven. dus best apart nog. zal ze niet gauw met meerdere in 1 klas zitten.

18. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    wij hebben grenen meubeltjes met rotan.. maar ben nog altijd aan het twijfelen om ze wit te verven.. wil eerst ff kijken hoe het zo zal staan.. dan kan ik ze nog altijd wil verven.. is alleen zo veel werk.. maar ja misschien is het niet nodig..

hier schopt de kleine ook niet iedere dag even hard! maar idd zolang je het kunt voelen is het goed.. zo denk ik dan ook weer..

19. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Leuk, rotan. Dat zie je niet veel.

Deel Deze Pagina