Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ja ben benieuwd, vind rotan ook erg mooi, zowel in wit als in grenen. en ja best veel werk om dat netjes wit te maken.. moet er niet aan denken. wij nemen ook lichte grenen meubels.

trouwens wel grappige, elke keer dat ik hier iets meld waar ik me zorgen over maak dan gebeurd er savonds weer iets waardoor ik denk.. oh oh te vroeg gepost. zoals gisteravond de kleine trapte in eens flink hard! voor haar/zijn doen dan. of te wel: maak je geen zorgen mama, ik ben er nog! heerlijk!!!!!

ik heb zin in vrijdag hahahaha
    iemand dit weekend nog wat leuks gedaan?

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hallo allemaal,

Weer terug van het werk én niet geheel onbelangrijk de verloskundige.

Alles was wederom picobello in orde! Woehoe! Zo blij :) :) :)

Bloeddruk was 120/ 65 dus gewoon pech dat vocht,... niks om me zorgen over te maken. Hartslag van beeb was 135 dus ook keurig. Hoort tussen 110 en 150 te zitten. Mooie middenmoter dus. En mijn buik was ook goed gegroeid. 7 cm groter ten opzichte van de vorige keer, 4 weken. De teller staat nu op 27 cm.

Dusss.... ik ben blij!

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    weer goed nieuws libelle! toppie!

ik zweet me rot en stink aan alle kantjes, jakkes!!

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Libelle: wat een mooi kamertje! ben jaloers haha dat jullie dat allemaal al hebben en ik nog even moet wachten om het uit te zoeken

Ikke: wauw wat een mooie gordijnen en klamboe super zeg!

Hier gaat het helaas wat minder ben zo ontzettend beroerd en voel me erg ellendig. Ik had van de huisarts al pilletjes tegen de misselijkheid al een keer andere gehda omdat die beter zouden helpen. Niet dus helpt voor geen meter. En dacht altijd dat het vanaf een week of 10 minder werd nou helaas bij mij word het alleen maar erger. Lig al 2 dagen in bed en zie alleen nog maar de wc pot haha. Wat kan een mesn zich ellendig voelen zeg. Gelukkig is het voor een goed doel wat ik me dan ook voor ogen houd maar ben het zo beu! En sinds vanmiddag heb ik er ook nog eens migraine bij om het nog prettiger te maken.
    Hoop wel dat het snel over want we hebben aanstaande vrijdag de bruiloft van mijn broer en zou toch erg zijn als ik dat zou moeten missen.
    Zo heb weer lekker even kunnen klagen haha sorry moest even mijn frustraties kwijt.

Liefs Marleen

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Klagen mag altijd Marleen. Wel behoorlijk vervelend dat je jezelf zo beroerd voelt. Ik kan er helaas niet over meepraten en je dus ook niet geruststellen dat het bijv. minder wordt na een bepaald aantal weken. Misschien dat de andere dames nog goede tips tegen misselijkheid hebben. Beterschap.

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @marleen helaas kun je er niet veel tegen doen
    ik ben de eerste 13 weken ook zo ziek geweest
    het hoort er helaas bij
    maar klagen mag altijd hahahahaha

@ wendelaa weet jij wat het is als je steken in de vagina/lies hebt
    heb op internet gezocht en gevonden dat dat indalings pijn kan zijn
    maar is dat neit een beetje erg vroeg om in te dalen ???

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    is het geen bandenpijn? Indalen lijkt me idd nog wat aan de vroege kant.. ( niet dat ik er verstand van heb )

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nee was het maar banden pijn
    dan wist ik teminste wat het is/was
    en omdat ik vorige week ook (voor)weeen heb gehad
    maak ik me nu toch wel sneller zorgen als ik wat voel wat voor mij nog vreemd is

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Bij zorgen moet je gewoon effe naar de gyn bellen. Beter te vaak dan te laat toch?

Hier straks nog een paar uurtjes werken en dan zit het er weer op voor van de week. Ik zou eerst vrijdag gaan, maar dan willen we naar Prenatal en zou het weer haasten en vliegen worden. Vandaar.

Verder is het hier behoorlijk ZOMER IN ZEELAND, hahaha. Heerlijk!

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb geen flauw idee!
    Maar zou niet te snel op internet kijken, wordt je ook niet vrolijk van hahaha
    Gewoon de gyn bellen zou ik zeggen, zeker omdat je idd vorige week met die weeen zat.
    Beter 100 x teveel als 1x te weinig bellen toch;)

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja dat is waar dames
    maar omdat ik morgen toch heen moet
    dacht ik vraag het hier ff en dan wacht ik nog ff tot morgen
    anders worden ze daar gek van mij hahahaha

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nog even een dagje afvragen dus;)

Hier is het ook lekker zomers.....vanmiddag het badje opgezet voor Eva, aangezien het de komende dagen warm weer zal zijn.
    En de stoelen en tafel uit de schuur gevist....en daarna zweette ik me rot haha.
    Voel me ook weer vollopen met vocht, ring zit weer muurvast.
    Denk dat we de komende dagen aan het bbqen slaan, manlief eet anders niet met dit weer...nou ja, bbqen, grillplaat naar buiten en daar bak ik wat vlees op en dan wat salade erbij.

Moet zometeen weer naar de bedrijfarts, kijken wat die er weer van vind. Heb vanmorgen mijn heup verdraaid, dus strompel weer door huis...vannacht ook al haast niet kunnen slapen van pijnlijke gewrichten en een schoppend kind...zucht...

13. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Succes Wendelaa.... ik moet 1 juli weer terug naar de arbo-arts.. Zijn wel een "gezellig" clubje bij elkaar he... hahaha... Mankeren allemaal vanalles... ;)

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hahahahaha idd libelle we zijn een leuk gezellig clubje :p

trouwens het mannetje hier kwam wel met een leuk idee :D
    als we allemaal bevallen zijn een meeting houden :D
    weet niet wat jullie er van vinden maar lijkt mij wel erg leuk
    nou ja dat hoor ik dan nog wel

15. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ik ook ik ook!!
    lijkt me heel gezellig om iedereen eens te zien, vooral met kind!
    als duurt het bij mij wat langer voor er 1 is.

@ marleen, jakkes jakkes jakkes! wat kan iedereen anders reageren op een zwangerschap he. ik heb alleen moeiheid en BI. kan gelukkig niet met je mee praten maar hoop wel dat je snel er van kan genieten want het is zn mooie tijd!

@ wendelaa, had je nog niet genoeg pijn zonder je heup te verdraaien?! dom dom dom hahaha
    wel lekker om nu buiten te kunnen zitten, en al helemaal met de bbq. eric was gister stik jaloers op de buren. hun bbqen en wij brood eten hahaha.

gister avond eindelijk mn eerste harde trap van binnen gekregen. fijn om te voelen dat de kleine zo levendig is maar snap nu wel hoe je wakker kunt liggen door het getrap. vandaag de kleine ook heel druk. heerlijk! heb elke keer de neiging om te roepen: oh het trapt!
    en kom ik een andere moeder tegen waar ik altijd veel mee praat op de scholen van mn oppas kids. en noem ik dat ik met de winter toch lekker thuis zit met zwangerschaps verlof. wist ze niet dat ik zwanger was! en ik maar denken dat de buik al duidelijk een zwangerschapsbuik was. :x snik snik

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ach Marieken, troost je.
    Toen bij Eva vroeg iemand 1 dag voor mijn zwangerschapsverlof of ik soms zoveel was aangekomen hahahaha.
    Sommige mensen zijn gewoon scheel;)

zit nu buiten aan een maaltijdsalade overigens en Eva aan een boterham met pasta hahaha.
    Manlief is voetballen en pas om een uur of 10 thuis.
    T is nu wel lekker weer om buiten te zitten, wel onder een luifel natuurlijk.

Marleen wat vervelend dat je je zo beroerd voelt zeg, alsof je nog niet genoeg ellende achter de rug hebt...pppff....

Mag trouwens van de bedrijfsarts officieel niet meer werken...worden dus nog lange weken haha.
    Is wel te merken aan de collectie kleertjes die ik inmiddels verzameld heb, zal dadelijk eens een foto maken van de kast.
    Heb Eva's halve kast in gebruik voor de kleertjes.
    En bij de kruidvat vanmiddag ook weer 6 rompertjes meegenomen, 3 pyama's en een aantal sokjes..*schaam*...

En wij zijn idd maar een kreupel zooitje bij elkaar!
    Ach, kunnen we elkaar steunen toch.
    En een meeting lijkt me echt super! mag van mij al voor de kids er zijn hoor hihi.

17. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Dacht effe kijken naar de kastinhoud van Wendelaa, maar staat nog niet in het album. Wel leuke gezinsfoto trouwens. Bij Marieken had ik een heel ander iemand voor ogen, mijn beeld bij jou klopte wel vrij aardig... grappig. :)

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou er staan foto's in het album hoor;)

19. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Syboena.. het is me wat.. ben benieuwd wat ze morgen zeggen.. ik zou ook echt niet weten wat het kan zijn.. komt vast goed!
    o en zeker een leuk idee om een keer wat af te spreken met zn allen! helemaal zo gek nog niet ;)

wendelaa.. BI en ook nog je heup verdraaien? pff zit ook allemaal niet mee.. moet wel zeggen dat ik mijn pijn behoorlijk kan verdragen nu ik al een paar keer naar de fysio ben geweest! weg gaat het niet maar ik hou het nu wel langer vol.. al moet ik natuurlijk wel opletten met wat ik doe! we kunnen trouwens ook wel een clubje beginnen voor de zwangere kneusjes! haha..
    leuke kleertjes zeg.. jij hebt er ook al genoeg.. ik was gisteren een beetje alles aan het uitzoeken.. haha denk dat ik al zo veel heb dat ze het straks niet eens allemaal aan kan! zal eens kijken of ik straks wat foto's kan plaatsen..

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ikke en Wendelaa... zoveel kleertjes al... En ikke wat pronkt je lamp prachtig in het kamertje!

Deel Deze Pagina