o syboena.. hoop echt voor je dat de kleine nog ff blijft zitten.. hoe langer hoe beter natuurlijk.. maar ja als ze al wil komen kun jij er ook niks meer aan doen.. ik kan trouwens ook niet al te lang lopen.. haha (kan wel maar met veel pauzes er tussen) maakt me trouwens niet heel veel uit om te reizen! wie wil er mee? en wat is de woonplaats ? syboena - oldenzaal - o.b.v marieken - arnhem wendelaa - Den Bosch-auto ikke - Venlo-auto marleen - nijmegen
dan gaan we toch wat anders verzinnen wat we allemaal kunnen want er zijn meer dames die niet de hele dag kunnen wandelen
wie wil er mee? en wat is de woonplaats ? syboena - oldenzaal - o.b.v marieken - arnhem wendelaa - Den Bosch-auto ikke - Venlo-auto marleen - nijmegen - auto
Heey dames hier is de partner van syboena... ik zou jullie toch willen vragen om te proberen jullie partners over te halen om mee te komen naar de meeting die jullie willen houden ik denk persoonlijk dat er dan wel een geslaagde dag kan georganiseerd worden voor zowel de heren als jullie dames groetjes en -XXX- Chris
hey chris.. hmm ik zal mijn best doen om mannetje mee te nemen haha ik kan alleen niks beloven ook ivm werk! maar ik zal hem eens extra lief aankijken haha
Hoi Chris, Helaas mijn mannetje gaat echt niet mee. Die geeft er niets om. Hij heeft zoiets van dat is jouw clubje en ik heb er niets mee. Dus ik kom echt aleen. Sorry
Hallo Chris, wat een eer een meelezende man hahaha. Moeten we voortaan wel oppassen wat we hier schrijven dames Maar ehm..ik kan smeken wat ik wil, die van mij gaat echt niet mee! Net wat Marleen zegt, hij heeft ook zoiets; jou ding, dus je mag lekker alleen! Tja, dat is de straf voor dat ik nooit mee ga naar t voetbal denk ik hahahaha
hier een poging gedaan.. maar nee geen succes.. net als bij marleentje en wendelaa! het is niet zijn ding.. misschien de volgende keer meer succes..
hahahahaha is mijn vent dan de enigste die dat niet erg vind om tussen allemaal zwangere vrouwen te zitten hahahahaha
hahaha die van mij vind het geen probleem om bij andere vrouwen te zitten maar die heeft er gewoon niets mee die heeft zoiets van dat is jou ding. Andersom zou ik met zoiets met hem ook niet mee gaan. Ik heb daar niets aan. Maar als jou man wel mee prima toch haha
ja maar hij heeft weer zo iets van ja als die andere mannen niet mee gaan hihihihi dan weet ik neit of er voor mij veel aan is weet je wat ik doe ik laat mijn vent in een jurk lopen met een skippy bal onder de jurk dan lijkt het ook alsof hij een vrouw is hahahahahaha
ja leuk en dan 2 waterballonnen erboven Maar ehm...zit net even te bekijken qua reizen enzo. Ikke en Syboena wonen 2 uur van elkaar vandaan. Pak daar het midden van en je krijgt Arnhem.... Het is geen doen om het zo te regelen dat we allemaal ongeveer hetzelfde moeten rijden.
Wendelaa: ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Misschien zit er in de buurt van arnhem wel iets waar we gezellig elkaar kunnen ontmoeten! Dat weet marieken misschien wel iets want die komt daar vandaan!
hahaha krijg hier precies de zelfde reactie van mijn kerel als de rest: echt niet, vind dat onzin. dat is jou ding! hahaha en ik ga even heeeel goed na denken wat we kunnen gaan doen, er is hier wel genoeg. maar meeste is toch lopen, ventje zei al: dierentuin, openlucht museum, zonsbeek park, maar das allemaal lopen.. ik ga mn best voor jullie doen!
wat ik bijvoorbeeld wel heb gevonden is een workshop servies schilderen. ik dacht das leuk, dan neemt iedereen leuke plaatjes mee en kun je een servies voor je eigen kleintje straks maken. alleen... het kost bijna 40 euro p.p en je kunt na een week je servies pas op halen.. das weer niet makkelijk, en ik kan het wel verzenden maar is weer 6,20 extra...
of workshop sierraden maken, das dan 25 euro en dan heb je keuze uit de basis kralen. mooiere kun je bij kopen. duurt 2.5 uur. vind ik persoonlijk ook erg leuk. of we moeten voor een uitgebreide lunch gaan..
Sieraden workshop vind ik ook wel erg leuk moet ik zeggen..... Uitgebreid lunchen is natuurlijk ALTIJD lekker hahaha...
Hallo dames, Even niet geweest, druk druk druk. Mijn moeder is weer geopereerd en ik sliep haast niet dus zat er een beetje doorheen. Verder alles goed hier. Syboena: Jeeh jou meid al ingedaald joh, zijn ze nu ook bang dat ze eerder komt? Hoe gaat het verder met iedereen? x
ga je ook mee met de meeting debozoe?? fijn dat het nu wat beter gaat, hou maar goed rust. is het beste voor jullie beide. hier alles ook goed, vooral zenuwen voor de 20 weken echo. en het baby kamertje zijn we net wezen kijken en we kopen hem!!! dus das al weer een puntje van de lijst die we kunnen door strepen.