He Debozoe, hoe gaat het verder met je moeder? Is ze onverwachts weer geopereerd of stond het al gepland? Kan me voorstellen dat door alle stress omtrend je moeder je er wel even doorheen zat. Marieken, wat super dat het kamertje in de smaak viel! Idd weer iets af gestreept....nu nog een superecho vanmiddag. Nog een paar spannende uurtjes
@ Debozoe fijn dat je er ook nog bent we maakten ons al een beetje zorgen waar je was maar wel fijn dat het goed met je gaat buiten de omstandigheden van je moeder om dan @ marieken gaaf dus jullie hebben nu het kamertje (meubels) ook al schiet al op he wij (ja ikke stiekum ook ssssssst) zijn vandaag wezen kijkken voor het zijl en de gordijntjes nou alle bij wat we graag wouden wordt het dus niet het zijl is veel te donker roze dus neit mooi en ik heb nu veel gavere gordijntjes gezien ja ja je raad het nooit deze mamma kwam ecru (als ik eht zo goed schrijf) gordijntjes tegen met pooh en zijn vriendjes er op en waren helemaal niet zo duur €4.99 per meter dus dat valt mee dus deze mamma is weer helemaal gelukkig (als het om de gordijntjes gaat dan ) alleen het zijl komen we niet uit ventje heeft nu leuke gezien maar dat is tapijt
De dames dus ook weer lekker geshopt. Super dat het kamertje naar jullie zin was, Marieken. Syboena; is dan van dat soort laminaat- zeil niks voor jullie? Vind ik zelf ook altijd netjes en past overal bij. Debozoe; welkom terug! Wij net terug van een dagje shoppen, .. lekker terras gepakt op de boulevard.. heerlijk!
klinkt leuk syboena, de gordijntjes. wil ik ook alleen dan gifgroen. word nog ff zoeken! we hebben al wel het plakfolie met winnie gezien voor op de ramen. en de 20 weken echo was helemaal geweldig!!! ben zoooo verlieft op die kleine!! we hebben ruim 45 minuten mogen genieten. en alles is goed!! het heeft alleen een wat groter hoofd maar nog binnen de norm dus niks aan de hand. de kleine vond het alleen niet leuk, hahaha steeds mij schoppen (of het echo apparaat), elleboogjes of de kont tegen de wand gooien. vond het geweldig! je voelt het en je ziet gelijk welk lichaamsdeel het doet. ook was die erg vervelend met de ligging, we hebben het gezichtje maar heel even gezien, geen hazelipje gelukkig. en ze had moeite met alle dingen vanhet hartje zien. uiteindelijk toch geluk, dus toppie toppie! we hebben zelf gekozen om het geslacht niet te weten trouwens. wat is het warm he dames! heb mezelf verwend met een knip en kleur beurt. nadat ze me er uitgebreid van overtuigd hadden dat de verf niet schadelijk zou zijn. wel zielig, de meid die mijn haren deed vertelde dat zij zelf ook zwanger was, maar het vruchtjes was na 6 weken al gestorven maar niet afgestoten. dus zij moest nog een currutage ondergaan. en ik daarvoor vrolijk zitten vertellen over de schopjes en alles.. vond het zo vreselijk voor haar.. jakkes! maar mn haar zit wel toppie.
O Marieken, wat een opluchting he! Fijn dat alles goed is met de kleine en het geslacht is dus nog ff geheim. Eric toch zijn zin En warm is t zeker, hier dus allerlei lichaamsdelen aan t opzwellen hahaha
@ libelle ja dat was dat roze ook was ook dat laminaat zijl maar dan in roze @ marieken ja gaaf het al die pooh spulletjes stiekum vinden de mamma`s het gewoon te leuk en gelukkig was alles goed met de 20 weken echo en ja je kunt ook niet alles van te voren weten he maar wel sneu voor dat grietje @ wendelaa dat is vervelend zeg die opgezwolle lichaamsdelen nou ik dacht dus mooi dat het mij bespaardt zou blijven die dikke voeten enz. heb al genoeg elende gehad hahahaha (ff zelf medelijden) nou mooi niet he hier hele dikke voeten voor al de enkels en het doet ook nog pijn zech gatsie wat kun jer er eigelijk aan doen volgens mij ook niks
Gefeli Marieken! Wat een opluchting he!? Syboena... je kunt er wel wat aan doen, maar of het helpt is een tweede. Wisseldouches, voeten omhoog, veel water drinken en voetmassages. Vooral die voetmassages zijn een aanrader, haha... erg lekker!
voetjes omhoog heb ik ook maar gedaan nou ventje maar is lief aan kijkken als hij vanavond om half 12 thuis is van het werken is of hij mijn voetjes wil maseren maar nu merk ik ook dat ik ineens hele dikke knieen heb
@ Syboena: We worden er helaas niet mooier op.... Bij mij ook overal deuken en opbollingen op mijn benen.. :x Niets aan te doen.... Vroeg me trouwens af of het nu rustig was in jouw buik... geen indalingspijn of weeën meer gehad??
weeen gelukkig niet want dan meot ik ook gelijk bij de eerste wee aan de bel trekken maar indalingspijn wel en idd we worden er niet echt mooier op hahahaha ze zeggen ook als je een meisje krijgt wordt je er vaak neit mooier op die pikken al je schoonheid (dan zeg ik altijd valt dan neit veel te pikken ) maar ze pikt bij mij dus ook alles want zie er echt neit uit durf niet eens meer op de foto hihihi
Hahahahahahaha... al zo erg? Nou ik kan nog op de foto tot we bij mijn benen aan komen.... vanaf daar is het gewoon te erg! Bleh!
hahahaha, ja Syboena, je moet er iets voor over hebben om een prachtige meid te krijgen. Bij Eva had ik dat ook wel wat hoor, veel last van pukkels enzo. En ik hoor van iedereen dat ik er nu beter uit zie als toen bij Eva. Wat niet wil zeggen dat ik t daar altijd mee eens ben hahaha.
ja idd had een vriendin van mij ook bij haar dochter zag ze er gewoon echt en echt niet uit maar bij haar zoon was ze gewoon haar zelf maar ja we hebben het er wel voor over hoor vandaag nog wat kleertjes gekocht bij de zeeman een spijkerjurkje met een rompertje (is een zetje) en zoon gift paket van snoopy zit mutsje,romper,slabbertje,broekje in en nog een flessen borstel en waarom ging ik naar de zeeman voor me zelf voor een jurkje hahahaha en ben thuis denk ik hum ik zou toch een jurk kopen voor morgen maar ja vergeten dus hahahahaha
Leuk, leuk, leuk Syboena. Ik bij Wibra nog drie sokjes gescoord... hadden we helemaal nog niet zoveel van.. Kostten maar één euro per stuk. Verder had ik me voorgenomen om vandaag rustig aan te doen, omdat ik gisteren vrij veel gedaan had... shoppen, veel lopen etc. etc. Maar is niet gelukt. Boodschappen gehaald, frietpan uit staan schuren.. zweet gutste van mijn hoofd want was zeer dringend nodig.. bleh.. En dan net nog het gras staan maaien... ( best een heel stuk 100 m2 ) manlief en ik houden er absoluut niet van om te doen.. beide geen groene vingers, wel een grote tuin... maar omdat hij toch al weer aan het werk was,.. moet een 12 uurs dienst werken van 19u tot 7u dacht ik.. doe ik het gras wel.. en daarna nog wat op staan ruimen in de garage.. maar ben van ellende maar gestopt.. is geen beginnen aan.. haha. Moet echt met zijn twee wil ik het er niet van in mijn rug krijgen. Nu net een douche genomen en me voorgenomen niet meer van de bank op te staan, behalve om in mijn bed te geraken dan...
hier ook zn druk persoon, gister vanaf 7 uur de deur uit en savonds rond half 9 terug. hele dag gelopen en druk geweest, rommelmarkt, verjaardags cadeau shoppen, verjaardag.. was eigelijk op toen ik thuis kwam. maar het huis was rotzooi dus ik denk ff opruimen, ff schoon maken, ff stofzuigen/dweilen en had een mooi vloerkleed gekocht voor de baby kamer dus die wou ik neer leggen en van het ene kwam het ander. tot mn vriend kwam kijken en boos werd. hahaha was net een leuke film begonnen en ik moest van hem komen kijken omdat ik al pijn had en al de hele dag druk was. ik balen, is hij eindelijk lief en bezorgd maar wil ik niet luisteren! ik wou zo graag de aanstaande baby kamer op ruimen en al wat spulletjes neer zetten. dus heb half half gedaan, film kijken en in de reclame opruimen hahaha. vandaag nog genoeg op de planning, incl een inventaris maken van alle kleertjes. heb van maat 50 tot 60 wel genoeg en van 60 tot 70 redelijk wat. zal straks wel neer zetten wat ik allemaal heb hahaha. oh trouwens, wie had het over de brok in je keel?? die ken ik nu ook hahaha was me misschien niet eens opgevallen als ik het hier niet had gelezen. wel heel irritant gevoel. het zal hier ook wel een meid worden, ben ook niet echt mn stralende zelf hahaha maar heb het er zeker voor over!
aaaaahhh hele tekst weer weg!!! maar libelle, heb je nog veel last van? ik merk dat het het ergste is als ik veel heb gegeten. en er pas tegenwoordig best veel in hahaha. maar jullie lachen je rot als je leest wat ik al allemaal voor de kleine heb: 4 douche handdoeken 4 slaapzakken 12 paar schoentjes 14 paar sokjes 13 mutsjes 2 paar slofjes 3 slabjes 4 aankleedkussen hoezen' kleding 50 t/m 60: 14 broekjes 2 jasjes 18 truitjes 6 hele pakjes 19 rompertjes kleding 60 t/m 70: 19 broekjes 1 jasje 15 truitjes 3 hele pakjes 8 rompertjes 2 jurkjes 1 zwembroekje 1 badjasje kleding 70 t/m 80: 3 broekjes 1 truitje 1 jasje kleding 80+: 2 broekjes 4 truitjes best veel, maar ter mijn verdediging ik heb heel veel gekregen en een deel van de kleertjes vind ik niet eens leuk dus die gaan voor nood onder in de kast. en een deel is of meisjes of jongens dus die worden na de geboorte ook gescheidden. vooral de maat 50 kleertjes vind ik geweldig. waar kopen jullie het beddengoed voor de kleine en zn plastic onder laken voor je eigen bed? wil het niet zo duur maar wel leuke kleuren lakentjes, onderlakens enz.
@ Marieken: Jullie monstertje kan inderdaad voorlopig even vooruit... wel makkelijk! Wij helaas niemand in de buurt die ons eens kan sponsoren met een goed gevulde zak kleertjes.. hahaha. .Van de vriendenkring zijn wij nl. de eerste... en familie heeft ook niks meer liggen. Logisch... want mijn jongste neefje is ondertussen ook alweer 10. Die brok in mijn keel, heb ik nog steeds last van... alhoewel het wel lijkt te minderen. Nooit opgelet trouwens wat ik dan gegeten had.... misschien dat het idd daaraan ligt? In elk geval.... ik heb het vooral als ik op mijn rug lig.. en als ik met mijn hoofd naar beneden hang, zoals bijv. wanneer ik iets van de grond loop op te rapen.. Zó'n plastic onderding voor je eigen bed zit volgens mij in het kraampakket dat je van de verzekering krijgt.. En de lakentjes voor baby heb ik van zowel Duimeland ( is niet goedkoop ) en Wibra. ( uiteraard wel voordelig ) Wibra niet zo heel veel keuze.. maar in de kleur dat wij zochten turquoise was er wel wat ( is gestreept met geel en wit ) Ik zag op de site van Ikea dat ze daar ook leuke lakentjes/ dekbedovertrekjes verkochten. Laat ik daar binnenkort nu net heen moeten!
dan wacht ik jou ervaring even af.. wij zoeken naar appel groen en oranje. dus als het goed bevalt dan hoor ik het wel! zal morgen ff bij zeeman kijken, moet daar toch heen voor korte broeken voor ventje.
@Marieken, mijn god, jij hebt wel meer als 1 kast nodig hahahaha Appelgroen en Oranje hebben ze wel bij de Prenatal. Heb daar zelf de lakentjes voor het wiegje gehaald. Ook bij de Hema hebben ze vaak leuke dingen vind ik. Zo'n plastic onderlaken krijg je idd bij het kraampakket. @Libelle, kan idd van het eten komen hoor. Bij bepaalde dingen speelt het bij mij ook op. En bukken is dan helemaal uit den boze! T wrodt een superwarme week dames, dus allemaal rustig aan doen en savonds met de voetjes in een koud badje Heb sinds een dag of 2 veel last van harde buiken, vooral vandaag is het erg. Bij alles wat ik doe spant alles aan...pppff...misselijk gevoel vind ik dat. Verder ben ik onwijs verkouden, last van kriebelhoes, ben hees en heel mijn hoofd zit vol snot. Gister maar bij de Etos flinke doos paracetamol, neusspray en keelpastilles gehaald. Vannacht dacht ik echt ff dat ik stikte van het hoesten. En dan die warmte ..bahbah