Wist niet dat neusspray mocht Wendelaa,.. tegen mij hadden ze verteld dat het niet aan te raden was. Sja, inderdaad een heftig weekje straks.. zal zweten geblazen zijn. Morgen aan de fysio maar eens vragen of ik eindelijk weer mag zwemmen, zou wel lekker zijn.
Het is neusspray van otrivin en dan die zoutoplossing. Er staat in de beschrijving dat je t max een week mag gebruiken bij zwangerschap, dus probeer t een paar dagen.
@ Wendelaa: hopen dat het helpt! @ Rest: Lekker rustig hier, iedereen uitgeteld van het warme weer?? Hier vanmorgen om 8.30 uur al in het zweet staan werken bij de fysio. Daarna een paar uurtjes gewerkt en vanmiddag samen met manlief het tuinset een grondige schoonmaakbeurt gegeven. Lekker met de tuinslang en Cif in de weer geweest! Straks komt een vriend van ons uitleg geven over de kinderopvang, ( werkt hij in ) , ... en mijn vader komt hier een begin maken met het snoeien van de heg... klote karwei, maar hij vindt het niet erg om te doen.. ideaal dacht ik zo. Fijne avond nog!
hier ook iemand die schijt ziek van de hitte word. mijn favo tijd vandaag was op de scooter hahaha dan is het heerlijk dit weer. maar weet nu gewoon niet wat ik aan moet, heb niet veel korte broeken ofzo en heb niet de benen voor een rokje.. trouwens de shopaholic is weer bezig geweest vandaag, heb een prachtige donkerbruin bopita box gekocht voor 30 euro en een tummytub met zilver ijzeren onderstel voor 25 euro. super koopjes dacht ik zelf. ben er heeeel blij mee. en daarna bij de zeeman en wibra 2 hoeslakentjes, spuugdoekjes, hydrofiele doekjes (zelfde als luiers?) enzo gekocht. en woensdag halen we de meubels op, die worden eerst bij mn pa opgeslagen aangezien de kamer nog vol staat met zooi. maar dan hebben we het meeste al. iemand nog tips? (volgende mnd koop ik advent flessen en zn sterilisator voor in de magnetron) oh en wil ook nog een minimonkey draagzak. vind het echt heerlijk dat baby shoppen hahaha jakkes die harde buiken wendelaa,lijkt me heel irri. ik ken ze nog niet. tenminste nog niet gemerkt. vanaf wanneer komen die eigelijk? eigelijk zouden ze ons een jaar vrij moeten geven, vanaf de positieve test tot 4 mnd na de geboorte. zou het beste zijn hahaha
hallo dames.. ben er ook weer.. afgelopen weekend een fam weekend gehad! pff was veel te warm in die slaapzalen en die matrasjes aaarrggg veel te dun en zacht.. maar ja was wel gezellie.. wendelaa merk je niet dat je meer last hebt van harde buiken als je wat meer hebt gedaan die dag? dan heb ik er namelijk ook meer last van.. libelle mooi buikje hoor.. de weken vliegen voorbij! en we groeien alleen nog maar groter! Marrieken.. je hebt zeker weer lekker lopen shoppen! wat hebben jullie voor een meubeltjes? Syboena.. nog last van indalingspijn? en misschien ook wel de warmte? bij ons in huis is het niet om vol te houden.. in de woonkamer is het nu nog 26 graden! laten we het maar niet over de slaapkamer hebben......... 31 graden! we hebben de garage onder het huis daar is het heerlijk lekker maar zodra je 1 trap omhoog gaat ga je echt kapot.. zit alleen maar met mn voetjes in een bak met heerlijk lekker fris water.. haha.. morgen gaan we kijken voor een mobile airco.. hoop dat ik dan eindelijk weer een beetje lekker kan slapen! dames ik ga weer ff lekker pootje baden! haha fijne avond allemaal..
Onze tuin ziet er weer vrij acceptabel uit,.. fiew.. morgen ritje stort doen, is nodig. Ja de buik groeit met de week door,.. hahahaha. En wat betreft het jurkje.. voor hier in en rondom het huis/ tuin durf ik hem wel aan. Is er nog eentje uit de oude doos, en rekt goed mee... maar staat verder voor geen meter.. hahaha. Van die zware benen met dotte vocht eronder is nu niet bepaald een porum! Maar goed, wel lekker om thuis mee rond te banjeren, niemand die het ziet! Ik heb verder ook geen korte broeken ofzo hoor, enkel driekwart,... maar is toch eigenlijk wel wat aan de warme kant met deze temperaturen...
@ marieken zo dat is veel hahahaha ik zal dat van mij ook is een keer sorteren @ wendelaa daar wordt je ook neit blij van als je zo verkouden bent en die harde buiken daar wordt je ook neit blij van @ libelle hoop het ook voor jou dat je mag zwemmen is idd lekekr met dit weer wat een mooie buik heb je @ ikke ag ja vanavond al weer 3 uur lang in ziekenhuis gezeten (de rest vervolgt straks wel hahaha) hier is het trouwens in de woonkamer 29 graden en in de slaapkamer ook zo iets wij hebben ook zoon mobile airco maar die trekt het niet eens dan koelt het 2 graden en dat is het en als je net zoon type bent als mij en s`nachts de dekens aftrapt dan kruig je ook nog kramp omdat je dan die koude lucht op je lichaam krijgt das ook niet echt fijn @ alle dames hier zondag lekker wezen zwemmen help goed tegen de vocht in de pootjes vanavond weer 3 uur in het ziekenhuis gezeten verloor vocht dus gelijk paniek (gelukkig loos alarm) dus weer lekker aan de ctg gelegen hartslag van de kleine schommelt hier heel erg hoort tussen de 120/160 te zitten nu maar zij schommelt tussen de 110/170 en dat was niet zo goed verder op de echo alles super goed dus daar was ik wel weer blij mee nou kom je vervolgens thuis vind je een van de katten bij de buurman voor de duer ?????? dan denk je ook huh hoe kom jij hier dus poes opgepakt en mee genomen een trap omhoog staat vervolgens onze voorduer wagen wijt open ????? nou wij naar binnen helemaal niks weg maar me hele huis is wel over hoop gehaalt wasmanden leeg gegooit op bed en noem maar op maar de laptop`s staan altijd in het zicht maar die waren neit weg en de nintendo wii ook niet echt heel raar en eng morgen aangifte ondertekenen en dan de woningbouw bellen voor nieuwe sloten maar goed ik kruip nu lekker me bedje in ben best moe nu denk niet dta een van jullie dit nog leest maar toch trusten voor eht geval er nog een komt spieken
@Libelle, prachtig buikje! En ik loop nu met die warmte gewoon in jurkjes hoor! Als ik de deur uit ga doe ik er snel ff een legging onder. Maar ga echt niet in een spijkerbroek lopen als t 30 graden is! @Marieken, ja t is behelpe met die warmte he. Maar je hebt weer lekker je slag geslagen! Maar 30 euro voor een box, dat is een mooi koopje. @Syboena, jeetje zeg. Zit je al met stress in t z.h en dan kom je zo thuis? Is er ook braakschade dan? Kan zijn dat ze ergens door gestoord zijn misschien.... Maar wel een eng idee zeg. Hier snotteren we gewoon door. De boel zit niet meer zo dicht gelukkig, maar wel schrale neus van t snuiten en ik hoest me suf. Zo erg dat het maagzuur omhoog komt..bahbah..... Manlief is even naar de sportschool en daarna gaan we lekker zwemmen. Zal dus ff snel de boel gaan scheren
Goedemorgen! Jeetje Syboena... gezellige boel daar bij jullie! Ahum! Gelukkig is met jou en beeb alles in orde, wel goed van je dat je direct naar het ziekenhuis gegaan bent. Wat was de oorzaak volgens hen van het vocht? Toch vreemd. Thanx voor de tip van het zwemmen & het vocht! Ik mag in principe zwemmen, wel op het gemak ,dus geen gekke ongecontroleerde slagen maken, ... nu alleen nog bedenken in wat ik ga zwemmen, haha. Zo'n positiebadpak is toch wel prijzig. En mijn tankini van vorig jaar is toch behoorlijk aan de krappe kant. Zal wel ff zien,... vandaag komt er weer niks van want we staan bijna.. haha, in de startblokken om een ritje stort te doen, al het overtollige tuinafval even wegbrengen, en een leger aan lege dozen van de babykamer sieren onze garage. En wat er verder nog ligt wil ik eigenlijk niet weten, stelletje verzamelaars dat we zijn, ... Begin hier samen met man toch wel wat nesteldrang te creëren ben ik bang.... haha... want hij vindt ook dat alles aan kant moet,. m.u.v. het poetsen etc binnen dan.. dat is ook zijn hobby niet! Vanavond met vrienden bbq-en... das dan weer een mooi vooruitzicht. Wendelaa, veel plezier in het zwembad,... Syboena.... rustig 'an doen,... Ikke succes bij het vinden van de airco en het poedelen in het voetenbad en Marieken bij het bewonderen van al je superaankopen en het zitten in de schaduw!?? ( verzin ook maar wat ) Eerised is volgens mij gestopt met het bezoeken van het forum, is nu wel heel lang geleden,... voor de overstap wel te verstaan,... Toedeloe!
goede morgen u alle, ik moet zo ook weer gaan werken.. echt zoooo mega geen zin in. mn baas had me gister avond gesmst dat de jongste waarschijnlijk water pokken heeft en of ik het wel heb gehad. dus ik mn pa gelijk wakker gebeld hahaha we denken dat ik het wel gehad heb maar durf dan eigelijk niet te gaan werken. helaas blijken de waterpokken enkel warmte uitslag te zijn en krijg dus helaas geen vrije dagen had ik wil zin in hahaha nog ff door puffen en heb dan de laatste 3 weken van aug. vrij. wat een gedoe syboena!! ik zou het vreselijk vinden als vreemde in mijn huis rond spoken. lijkt toch alsof iemand iets zocht.. maar wat zou er dan in godsnaam in de wasmand liggen! raar hoor. en dat terwijl je net uit het ziekenhuis komt. die kleine van jullie laat je wel graag schrikken he. ik word echt knetter van de hitte, binnen is het redelijk te doen hoor zolang je stil zit. overal staan woeiers. maar ja de honden moeten ook uit, het huishouden moet worden gedaan.. nu heb ik gister uit gevonden dan onze oudste hond ook gewoon naast de snorscooter rent!! fietsen red ik niet meer, dus zo konden we toch een heel stuk en ik werd niet moe maar hij wel! heerlijk ahahha en ik wil ook zwemmen, niet in een zwembad maar in een meertje ofzo. heerlijk koel water.. hihihi wendelaa veel plezier. oh vrijdag komt mn kraamhulp al op gesprek. dus word weer heeeel veel schoonmaken dan.
@ wendelaa nee er is geen braak schade dus het is waarscheindelijk een geweest met sleutel en lekker zwemmen ik wil ook zwemmen hahahaha wij gaan zondag zwemmen emt de kids en tot die tijd zal ik het met het badje bij me schoonouders in de tuin moeten doen hahahaha @ nee ze weten niet wat het vocht is geweest is echt een raadsel ja zwemmen werkt echt @ marieken ja idd die kleine laat ons wel vaak schrikken maar ja dan is deze mamma ook wel een beetje gemaakt voor de pech heb altijd wel wat hahahahaha maar ja na de zwangerschap kan ik denk ik een poosje het ziekenhuis neit meer zien hahahaha nou hier ziedt het er weer na uit dat het weer een slapeloze nacht wordt jeetje ik kan dat echt neit he met deze warmte slapen afgelopen nacht dacht ik slim te zijn om een handdoek kleder nat te maken en over me heen te gooien als dekentje dat hielp wel iets maar niet veel dus kon totaal niet slapen en nu dus ook weer niet de arco staat naast me te blazen en het mannetje is ook maar van elende op de bank gaan liggen die had het ook erg warm maar ja die slaapt nu al dik 3 uur hahahaha maar ja die meot dan ook morgen weer vroeg werken en ik ben nu lekker spelletjes aan eht spelen op internet hahahaha
wat een drama vanacht he! werd zo chagerijning van de hitte want wou ook zoo graag slapen! maar lukt mij ook niet nu hoor, pas tegen de ochtend in slaap gevallen en toen ging de wekker al.. vriendje hier was wel heel lief, ging lief over mn benen strelen enzo maar het kietelde! dus heb geprobeerd stil te liggen maar uit eindelijk toch maar gezegt dat die op moest houden.. had met die tempratuur ook niet echt zin in het gene waar dat meestal toe leid hahaha. word vandaag ook weer een bloed hete dag, zweet me nu al kapot! alle dames succes vandaag!
Hai, Hier de eerste work-out er al weer opzitten. Heb het maar wel rustig aan gedaan, want zo'n dag als gisteren kan ik voortaan beter mijden. 's Morgens eerst samen met man de garage opgeruimd en met twee auto's twee keer naar de stort gereden, dan om 15.00 uur naar vrienden om daar te bbq-en, ... waren om 1.30 uur weer terug thuis, ik kon niet meer, ... pffff mijn voeten en benen waren EN zijn nog altijd megadik, en doen gewoon zeer. Staan helemaal strak. Krijg je ervan als je teveel met de benen naar beneden hangt, ... ik had het kunnen weten! En dan nog een portie buikkrampen erbij,.... mjam! Pff! Nu dus niks meer uitsteken tot ik vanmiddag om 14.30 uur terug naar de Arbo moet, ... benieuwd wat hij te vertellen heeft, ... 't is namelijk een andere dan de vorige keer, die is op vakantie. Dames,.. houdt het rustig vandaag!
Net terug van de arbo-arts. Conclusie: eigen werk kan nog niet hervat worden. Therapeutisch werken indien mogelijk uitbreiden. 6 Weken voor de vermoedelijke bevaldatum met verlof. Ziezo,.. zit er weer op!
@Libelle, hoef je nu niet meer terug te komen bij de bedrijfsarts? En je doet nu dus al therapeutisch werk? En dat betekent dat je nog maar 7 weken hoeft te werken en als je nog vakantie hebt nog minder @Marieken, ja het is ff behelpen met de warmte. Na het weekend neemt het gelukkig weer af en kun je hopenloijk weer goed slapen. @Syboena, dat is dan ook lekker...met zn 2tjes beneden door de warmte..ppff... Ik heb vannacht eindelijk weer doorgeslapen zonder hoestbuien! Wel een drukke dag gehad. Vanmorgen om 9.00 begonnen met de zolder ombouwen tot onze slaapkamer. De nieuwe kasten in elkaar gezet, bed naar zolder, opgeruimd etc etc....we waren er pas om 16.00 mee klaar! Dus nu kan ik aan Eva dr kamer beginnen
@ Wendelaa: Ik werk nu ongeveer al een maand therapeutisch. Wat in mijn geval inhoudt dat ik ong. twee keer in de week een paar uurtjes op mijn werk ben. Aangezien ik in de zorg werk en niet kan en mag werken met cliënten doe ik voorlopig niks anders dan verslagen maken, emails beantwoorden, telefoontjes plegen, vergaderingen afstruinen,.. van die dingen waar mijn collega's niet aan toe komen, of minder tijd voor hebben. Ik bepaal zelf wanneer ik kom, hoelang en wat ik doe, heerlijk hoor! Nu heb ik bijv. straks om 11 uur een bespreking staan met gedragsdeskundige en andere collega om een nieuw plan van aanpak op te stellen,... kan ik daarna even uitwerken en dan ga ik weer huiswaards. Vakantie kan ik niet opnemen ( gelukkig ) omdat ik 'ziek' ben. Dus neem zowel drie weken zomervakantie als straks ook nog één week najaarsvakantie mee naar volgend jaar. Half augustus zal ik voor het laatst werken...
vanacht redelijk geslapen, woeier op de hoogste stand en andersom in bed gaan liggen. helaas wou vriendje nog wel afmaken waar die gister aan begonnen was en ik vond zielig om weer nee te zeggen maar was helemaal niet zo als het hoort.. hebben jullie dat ook.. in het begin was de sex juist fijner maar nu voelde het raar.. heb er ook helemaal geen zin meer in.. zielig vriendje. nou weer een hete dag voor de boeg, heb maar medelijde met me van 11:30 tot 18:30 uur, daarna gaat de bbq aan en is het weekend!
@ marieken ja dat is hier ook zo maar ja ik ben dan wel eerlijk en zech het hem en wij hebben nu denk ik al 10 weken geen sex meer gehad en in heel mijn zwangerschap denk ik 2 of 3x (schaam schaam) en dan is jou ventje zielig hahahahaha