heeft er iemand ervaring met de efteling in de kerst/winter periode? wij willen na de kerst 1 nacht logeren daar maar vroegen ons af of er dan een winter thema is? en als er iemand ervaring heeft met overnachten in het efteling hotel zijn alle ervaringen ook welkom!
Ja je hebt de winter efteling! is erg gezellig en leuk! (achtbanen zijn wel dicht) Liefs Edit: met het hotel heb ik geen ervaringen
het hotel is mij heel goed bevallen! mooie schone kamers en heel lekker eten zie dat je al een kindje hebt, het is dus heel kindvriendelijk in het hotel, bij het eten 's avonds kwam sneeuwwitje zingen en de volgende ochtend kwamen er kabouters voor de kinderen. was heel leuk hoor!
Er staan kraampjes met chocomel en worst...er word sneeuw gespoten en langnek heeft een sjaal om hihihi
toen wij er waren met de winter was er een hal opgezet met luchtkussens voor de kinderen en je kon er hotdogs kopen en lekker zitten. ik vond het heel leuk en gezellig. doe wel een warme jas aan
ooooooojaaaa die oorwarmers en die snotneus, hahaha Ook wij hadden oorwarmers gekregen bij ons broodje worst. Maar inderdaad het is echt leuk en gezellig, en een warme jas is ook geen overbodige luxe.
Winterefteling is héél romantisch. Lekker arm in arm lopen. Je komt op verschillende plekken van die grote vuren tegen waar mensen op banken omheen zitten en entertainers erbij. Muziekanten en/of zangers, met van die meezing/-klap nummers. Heel gezellig. En je kunt snert en glühwein kopen
Volgens mij gooien ze afhankelijk van het weer ook wel eens de Bob open. Dat was vorig jaar in ieder geval nog wel, terwijl op de website stond dat die dicht zou zijn...
oow ik dacht dat ik de bob ook al had genoemd hahaa maar was in een ander topic over de efteling http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=115025
Hebben vorig jaar de verjaardag van mijn man daar gevierd>keigezellig! Ook de 4e verjaardag van onze dochter in het hotel gevierd(is 6 jaar geleden),is heel goed bevallen. Was leuke dinnershow in het restaurant+heerlijk op zn Brabants genieten van al het lekkers!
niet alleen langnek heeft een sjaal om, alle figuren in het sprookjesbos hebben een mantel of een muts ofzo om. de zeven geitjes spelen geen ganzenbord zoals gewoonlijk maar hebben een kop warme chocomel ik vind de winterefteling ook erg leuk, heel gezellig en die wintersfeer maken ze goed na!