Wie weet vanaf wanneer een baby kan dromen (nachtmerrie). Mijn dochter is tegenwoordig vaak 's nachts aan het dromen (denk ik) Veel jammeren met haar ogen dicht. Denk dat het een nachtmerrie is? Maar kan dit al?
kinderen verwerken s'nachts wat ze overdag mee hebben gemaakt dat kan het ook zijn. als je druk bnt geweest met de kleine kan die s'nachts gaan jammeren enz.
ja dat klopt en daarom is het ook niet goed als je kleintje savonds heel erg veel lacht krijgen ze ook nachtmerries van
Het gekke is dat dit pas een paar dagen geleden voor het eerst gebeurde. Voor zover ik weet hebben we het ritme niet onderbroken..... Het enige wat ik kan bedenken is dat we een bakje (aanbieding bij Gamma errruugg leuk) in haar kamertje hebben neergezet. Misschien vind ze die er vreemd uitzien? We wachten af wat er gaat gebeuren de aankomende nachten.....
Hier dus het zelfde .. al zo'n 3 weken lang De ene keer slaapt hij vervolgens weer rustig door en de andere keer (zoals afgelopen nacht) niet.. dan heeft hij echt zn speentje nodig om weer in slaap te kunnen komen.. We doen ook niks anders dan anders.. geen nieuwe dingen gekocht of wat dan ook.. Had van de week ook al gevraagd of dit bij iemand bekend in de oren klinkt.. ja dus
Onze dochter is een stukje jonger en gilt soms vreselijk in haar slaap. Echt heel eng gewoon. Ze gilt dan zo hard dat het zeer doet aan je oren. Alsof ze bezeten is ofzo Heel zielig. Zal ze ook wel dromen denk ik.
hoi dames hier het zelfde probleem gehad dylana heeft altijd super goed door geslapen tot ongeveer 9 maanden toen begon het ze werdt hard gillend wakker nou ja wakker als ik ging kijken lag ze te gillen en ze was helemaal weg niet te troosten niks ik moest haar echt uit bed halen en dan met veel gehik enzo kreeg ik haar weer rustig je zag haar als t ware uit haar naare droom komen dit heeft best even geduurd heb haar kamertje veranderd bedje op een andere plek onder het motto baad het niet schaad het ook niet en jawel ze slaapt weer als een roosje je merkte dat het afnam af en toe nog eens een kreetje maar nu is dat ook over ik weet niet of het nu echt het veranderen van t kamertje is geweest of dat het een fase is geweest maar ze slaapt weer groetjes mieke
We hadden een bankje gekocht en die stond naast haar bed. Deze hebben we vannacht weg gehaald en..... heb haar niet gehoord vannacht! HEERLIJK
zal even toelichten mij is ooit eens vertelt dat als je kindje voordat ze naar bed toe gaan heel veel lacht en dan bedoel ik echt de slappe lach dat de kans dan heel groot is op nachtmerrie's snachts en onrustig slapen ondaks dat het mij vertelt is is het weleens gebeurd dat ze savonds echt heel haard lachte en druk was voordat z enaar bed ging gevolg was dat ze dus huilde in haar slaap iedere keer wat dus duidt op een nactmerrie snappie?