wordt ze nog boos ook!

Discussie in 'De lounge' gestart door snoet, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heb met je te doen meid. Dikke knuffel!

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Tsja, ik weet niet wat voor een relatie jullie hebben met elkaar. De reactie van je zus is erg kinderachtig, maar de kans is groot dat er 2 kanten aan het verhaal zit ;)

Dat wat je zus schrijft is al wat ik dacht; waarschijnlijk denkt ze dat je je keelontsteking wat overdrijft en je er gewoon geen zin in hebt. Voor hetzelfde geld had zij een topic geopend op dit forum; Mijn zus zou vrijdag komen oppassen, laat ze vandaag pas weten dat ze niet kan! En dan verzint ze nog een 1 of andere smoes ook...

Maar goed, je moet doen waar jij je goed bij voelt :) Maar als je al had zien aankomen dat je dit niet ging trekken, is het misschien handig om in het vervolg hier eerder al eerlijk over te zijn.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ach jeetje. Wees maar blij dat je niet bent gaan oppassen terwijl je zo ziek bent meid. Zo te lezen is ze jou gunsten helemaal niet waard.

Jij moet je niet schuldig voelen hoor. Vooral de zin "ik had je toch al niet hoog zitten" zegt al genoeg. Dat wil dus zeggen dat ze iemand die ze toch niet hoog heeft zitten wel inzet op het moment dat het haar uitkomt, om op haar kinderen te passen.

Laat haar maar lekker in haar sopje gaarkoken. Zulke mensen heb je niet nodig in je leven.

4. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik heb het vaker gedaan en ja het is zwaar 3 kinderen, 10 katten en toen ook nog een pup. Maar ik deed het graag voor mijn zus en dan had ik ook wat tijd met mijn nichtjes. Ik ben eerlijk.

5. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    En ook daar heb je gelijk in. Maar toch vind ik het k*t dat het zo gaat.

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ snoet: in dat geval moet je d'r gewoon in haar eigen sop laten gaarkoken :) Ik zou nog wel even tegen haar zeggen dat je dit onredelijk van haar vindt, maar mogelijk reageert ze dan weer erg heftig. Wat je verder met de relatie met je zus wil, zul je zelf moeten besluiten.

(Zou je trouwens niet in de quotes van anderen willen typen zonder duidelijk te markeren dat het jouw teksten zijn? Zo lijkt het namelijk net dat wat jij in mijn quote hebt geplaatst ik zelf heb gezegd en dat is niet zo handig... :))

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nou die schoonzus geeft in elk geval niet om je, wat een onnozel wicht. Ik snap dat ze het niet leuk vinden maar dat kan gebeuren. wat rigoreus zeg, geen energie meer insteken hoor, volgens mij bezorgt het je alleen maar stress in plaats van familieliefde. en beterschap!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

helemaal mee eens. ik zou wel meer willen zeggen maar ik doe dat maar even niet.
    meid niet schuldig voelen ze reageert gewoon heel erg egoistisch bah! en jou maar een schuldgevoel aanpraten

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    misschien baalt ze gewoon ff flink en reageerd ze dat op jou af.
    ik zou zeggen pak de telefoon en zeg haar dat je het geen stijl vind dat ze zo tegen je doet.
    waarschijnlijk bied ze haar excuses aan.
    sommige mensen zijn heel erg eigenwijs. (jij niet hoor)!!

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik dacht ook al: we kunnen hier wel heel makkelijk oordelen over je zus, maar aan elk verhaal zitten twee kanten. Het is jammer dat ze zo reageert, maar waarom zou ze zo reageren? Is er eerder iets voorgevallen?

11. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Niet dat het er meer toe doet het contact is toch verbroken, maar nee er is niets eerder voorgevallen.
    Zoals ik al eerder schreef ik heb 9 jaar geen contact gehad en nu hadden we weer een beetje contact, en het liep vanaf de 2e afspraak al moeizaam.

Ik denk dat zei zo reageert omdat ze in een rolstoel zit en bijna nooit de deur uit komt, en nu kon ze weer is weg. En gaat het niet door. En mijn s.zus is gewoon gauw op haar tenen getrapt want als het niet gaat zoals zij wil dan ben je van alles en nog wat.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Keelontsteking is ook nog eens hartstikke besmettelijk.
    Ik denk dat het alleen de eerste reactie was van je zus, dat ze teleurgesteld was en dat richting jou uitte. Kan me niet voorstellen dat ze echt boos is. Anders spoort ze echt niet ;)

13. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    is t echt boos zijn of erg telleurgesteld..

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Bekend verhaal! Heb dit ook gehad in het begin van het jaar. Ik kreeg voor het eerst eens keelonsteking en heb en een hele flinke waar ik weken doodziek van ben geweest.

Ik had al afgesproken om op te passen. Heb het toch maar gedaan en zus woont al 2 uur van me vandaan :( zoooooo heb toch op de bank gelegen kon echt niks meer!! Mijn zus zou ook boos zijn daarom had ik maar niet afgebeld.

Succes meis en beterschap!!

15. fafje

fafje Niet meer actief

denk gewoon dat ze heel erg baalt...omdat ze er zo op gerekend heeft...mogen is ze vast bedaard...en heeft ze een andee oplossing...wnat ja ziek is nou eenmaal ziek! beterschap

16. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

tss belachelijk!

Je kan het toch beter zeggen als je ziek bent!
    Een keelontsteking is hartstikke rot!
    Sommige denken dan alleen aan hun zelf dat het
    voor hun dan niet uit komt en denken niet hoe diegene
    zich nu voelt.

Beterschap!

17. Female

Female Niet meer actief

Niet afbellen? Dat is wel erg onhandig lijkt me? ;)

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Female, denk dat ze bedoelt dat ze toch is gaan oppassen bij haar zus, ondanks de keelontsteking.

@snoet, nu je het zo vertelt, dat je zus in een rolstoel zit en nooit weg kan. Kan ik me haar teleurstelling voorstellen. Niet haar teleurstelling in jou, maar wel dat ze niet weg kan. Ik zou zelf niets maar dna ook echt niets meer met mijn s.zus te maken willen hebben. Maar wel zonde om het contact met je zus helemaal te verbreken weer. Misschien kun je toch weer eens wat met je zus afspreken, maar zonder je schoonzus.

Lijkt wel alsof je s.zus zo'n slechte invloed heeft op je zus.

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik zou dus echt niet gan oppassen met een keelonsteking! :( Los van het feit dat je er zelf knap beroerd van kan zijn en drie kleine kinderen dan een te zware opgave is, zou je ook nog eens fijn iedereen aansteken! Gewoon lekker thuis blijven en uitzieken. Ik zou er niet tegen kunnen om zo'n zus te hebben. Het lijkt wel alsof ze aardig misbruik maakt van jouw goedheid. Twee dagen gratis (!) oppassen en dan nog pissig worden als je ziek bent en niet kan komen. Dat zou ze bij mij echt niet hoeven proberen! :x

Beterschap voor jou en je man meid!

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Lees dit nu pas. Wat een k*t wijf is dat zeg! :$ Die spoort niet! :x
    Een kind van 10 maanden achter laten bij de vader die een longontsteking heeft, wat geschift wijf. ;) Die denkt duidelijk alleen aan zichzelf. Ik zou het wel weten, einde contact schoonzus.

Deel Deze Pagina