Workout oefeningen, schema's, routines enz. deel ze!

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 14 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taco

    Taco Actief lid

    11 dec 2012
    433
    35
    28
    Ik heb eerst een hele tijd thuis gesport met inderdaad de filmpjes die hier worden genoemd. Na een tijdje merkte ik hier nog maar weinig effect van. Ik ben toen begonnen met crossfit. En ben er bijna verslaafd aan geraakt. Mede door goed op mijn voeding te letten merkte ik al heel snel verschil aan mijn lichaam. Ik ging dan ook wel 4a5 keer per week. Nu net bevallen en kan niet wachten om weer te beginnen. Ben wel tijdens de zwangerschap tot 38 weken door blijven gaan met sporten wel maar 2x in de week. Ben heel erg benieuwd wat dit voor effect heeft als ik straks weer begin.

    Dus ik zeg crossfit is een echte aanrader. Elke les is anders!
     
  2. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    3:38!
     
  3. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Respect!
    Het staat ook in mijn train schema alleen dan voor 3x 30 seconden. Of ik die 30 seconde haal is nog de vraag:roflmao:
     
  4. Pompoen

    Pompoen Actief lid

    25 okt 2015
    446
    121
    43
    Ik doe zo’n 3x per week (liefst 4x) functional training en erachteraan buikspierkwartier. Lekker efficiënt, want je traint zowel kracht als cardio in minder dan uur. Ik kan niet meer zonder!
     
    MyMiracle vindt dit leuk.
  5. CoffeeJunkie

    CoffeeJunkie Fanatiek lid

    25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik vind juist dat crossfit te grote nadelen kent. Grotere kans op blessure's (ik ken ook daadwerkelijk meerdere mensen die hier een blessure aan hebben overgehouden omdat ze de oefeningen te snel deden omdat ze met de groep wilden meedoen) en je bereikt er juist niet zoveel mee als een krachttrainer qua kracht of een hardloper qua snelheid wel doen.
    Denk dat het voor jou goed werkt omdat je met crossfit samen sport. Thuis word je wellicht niet genoeg uitgedaagd.
     
  6. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Als je zoekt naar effectieve training en niet zelf met losse gewichten aan de slag wil zou ik kiezen voor een sportschool waar ze ‘functional training’/‘Funxion’ oid aanbieden. Ik zou zelf niet zomaar een filmpje mee gaan doen of een virtuele groepsles volgen.
    Zelf ben ik fan van Bodyattack/pump en Grit maar nu zwanger en bekkenklachten dus verder dan lichte krachttraining kom ik niet.
     
    MyMiracle vindt dit leuk.
  7. Edith1987

    Edith1987 Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Leuk topic! Ik ben een beginner qua thuissporten. Ik heb net Fitness Blender ontdekt en op Youtube het kanaal van PopSugar. Ik wil voornamelijk wat strakker in mijn vel zitten en een betere conditie.
     
    MyMiracle vindt dit leuk.
  8. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik sport om de dag, 3x per week dus. Waarvan 1x krachttraining met wat cardio met een personal trainer. Train dan een uur. En nog 2x een uur crossfit.

    Einde jaar ga ik een halve marathon lopen, vanaf maart ga ik trainen met een loopgroep. Dan ga ik een crossfit laten vallen.

    Qua voeding, zo veel mogelijk eiwitten. Als ik me houd aan het schema van mijn PT zakt mijn vetpercentage nog steeds met een half procent per week.
     
    kikker1, MyMiracle en CoffeeJunkie vinden dit leuk.
  9. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    :eek: en wil je dat schema delen?:roflmao:
     
    MyMiracle vindt dit leuk.
  10. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Deze week zou ik beginnen.
    Helaas heeft de griep hier toegeslagen:confused::rolleyes:.
    Baal er flink van.
    Ik heb er zo'n zin in....voel me echt gemotiveerd.
    Voel me ook alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden.....dus nog even wachten en de motivatie vast houden:thumup:
     

Deel Deze Pagina