Ja ik weet het ben veeeeeeeeeel te vroeg, maar me kids zitten met zijn 3en op de bank te kijken na de kerstfilm Polar express. Ik krijg meteen weer de kerst kriebels haha. ik weet dat het nog wel even duurt maar van mij had het nu al gemogen kerstboom vol met lampjes, huis gezellig versierd, kaarsjes aan, gezelligheid, kerst films enz enz...... ach ja ik droom nog wel even verder tot december haha....
LOL , toevallig zei mijn man het gisteren, dat hij alweer zin heeft in de kerst. Lekker met een versierde boom in de woonkamer en gezellig veel kaarsjes.
Hahaha daar heb ik ook zin in!! Kaarsjes aan, huisje weer super gezellig in kerstsfeer jaaaaa echt wel!!
Ik moet dit jaar werken met de kerst. Gelukkig maken we er daar ook altijd iets gezelligs van, maar zat toch liever thuis.
ohhhh ik ben dus niet de enige gelukkig. Begon mezelf al vreemd te vinden haha..... Kerst vind ik altijd een heerlijke tijd, jammer dat het altijd zo kort duurt haha.....Kaarsjes aan, kerstboom aan, lekker eten, gezelligheid, leuke kerstfilms zien, sneeuw??.......lekker knus met je gezinnetje genieten van de kersttijd!
ooh ik heb er ook helemaal zin in! Heeft natuuuuurlijk helemaal niks met het feit te maken dat ik zwanger ben en rond kerst al een mooie buikje hoop te hebben heerlijk gezellig met vriendlief en de rest van de familie genieten, en dromen over de kerst volgend jaar, als we met zn drietjes zijn.. oh ik kan niet wachten!
JAAA daar heb ik ook al zin in. Ben dol op kerst en zeker nu het mijn zoontjes 1e kerst wordt is het extra speciaal.
jaaah ik heb ook ontzettende zin in de kerst vind altijd zo`n gezellige sfeer idd met de kerstboom en lampjes en kaartjes en alles en dit jaar nog meer want tussen sinterklaas en kerst word onze kleine frummel geboren
Jaaa, echt wel! Kaarsjes aan, versieringen in huis, lampjes buiten de deur en binnen in huis de kerstboom! De kerstmuziek van WHAM en Mariah Carey die door de speakers klinkt, de geur van uitgeblazen kaarsjes... En dan het vroeg donker zijn, met pijnlijke koude handen naar binnen, een warme kop Chocomel en lekker opwarmen!!! Zucht, was het maar december hihi.
Onze kids zijn allemaal net voor kerst geboren. Vond het een heerlijk vooruitzicht om te weten dat we dan met de kerst met zijn 3, 4 en later met zijn 5en zijn! Hoop stiekem volgend jaar met zijn 6en kerst te mogen vieren.......
Ik heb er ook superveel zin in! Leuk, de eerste kerst met ons drietjes. Zo benieuwd wat miniNooNoo van de kerstboom zal vinden (dan is ze 7 maanden) en kadootjes kopen voor haar... Er is nu zo'n nieuw nummer en die man zingt in z'n refrein: I think I'm gonna marry you... Geen idee van wie het is, maar die klokken op de achtergrond: ding dong ding dong, I think I'm gonna marry you! Dan zie ik mezelf zitten hoor, m'n Wham-ringtone er weer op, warme chocolademelk met slagroom en Amaretto, 'kerstkleren' kopen, naar een kerstmarkt. Heerlijk knusse tijd!
Hier ook de eerste kerst met ons drietjes. Heb er weer ontzettend veel zin in. Begingt hier elk jaar als de zomer zo goed als afgelopen is te kriebelen
Me zusje wil dit jaar wel na oberhausen kerstmarkt nog nooit geweest maar lijkt me wel super gezellig. Echt de kerstsfeer opzoeken!
ja heb er zin in wil de kerstboom weer in huis 2 jaar geleden niet gedaan wastoen hoog hoog zwanger, vorig jaar zaten we in een verhuizing
haha hier net zo hoor, zodra de zomer voorbij is dan mag het van mij altijd heel snel kerst worden. Vind het echt een super tijd!
haha dat had ik vorig jaar, zooooo naar uitgekeken! Eerste jaar kerst als getrouwd stel, en een dikke buik! Heerlijk! Alleen kregen we toen allebei de mexicaanse griep, en belandde ik in het zh, dat was wat minder Dus dit jaar gaan we er maar weer gewoon voor