@marloes80 Heel erg leuk Ik mag vanavond een FC groningen taart maken.. heb wel weer zin om iets te ontwerpen
leuk geworden Marloes Ik heb binnenkort nog een babytaartje en een verjaardagstaart staan @cellie: het is echt een kwestie van smaak. Sommige mensen vinden marsepein juist helemaal niks terwijl ik daar dus echt gek op ben
Meiden, wat een supermooie taarten. Jeetje ben echt jaloers op jullie kunsten! Ik vraag me af, hoe doen jullie dat nou met die vormpjes? Maken jullie die zelf, of zijn het uitsteekvormpjes ofzo die jullei gebruiken? Ik krijg spontaan zin om ook een workshop te volgen zeg.. Maar goed de taart daarna opeten houdt me tegen
als vulling zijn er meerdere variaties.... slagroom smelt op een gegeven ogenblik de foundant dus let daarmee op uitstekers ik gebruik ze nog niet, alleen bij de knorrie taart, ga ze overigens wel aanschaffen
Je kan ook gewoon uitstekers halen op de klei afdeling 8) . Action heeft vaak ook hele leuke spulletjes voor weinig geld.
Ik heb hier in Zoetermeer een workshop gevolgd. En resultaat is de taart voor Joya best goed gelukt.( zie album) Dit was puzzelen. Wat een mooie taarten allemaal ik krijg weer kriebels
Ik vind het ook heel leuk om te doen, maar ik vind de marsepein zelf ook niet lekker haha. Vind een simpele kwarktaart veel lekkerder, maar die zien er nooit zo mooi uit natuurlijk. Ik gebruik ook gewoon uitstekers, heb er een paar via een webshop gekocht en heb er ook gewoon van de blokker en de xenos.
ik wil ook taartworkshops volgen! Lijkt me zoooow leuk. Naast het feit dat ik bakken/koken leuk vind wil ik altijd iets zelfgemaakts aan iemand geven als ik op visite kom of op iemands verjaardag. Een mooi versierd minitaartje lijkt me dan erg leuk!
Doen ! Haha is gewoon heel erg leuk. Vandaag deze gemaakt. Met de hand uitgesneden.. was er maar een uitsteker voor ;P. http://94.100.116.12/497250001-49730000 ... _AQ8W.jpeg Van MMF (Marshmallow fondant). Het gras is van marsepein.. dus je kan in dit geval zien datfondant veel prettiger werkt. Denk dat mmf ook echt mijn favo is. Plus het is goedkoper dus dat is misschien ook wel fijn om te weten.
@aniek: hmm, mmf heb ik nog nooit geprobeerd. Toch maar eens doen dan. Lijkt me in elk geval wel lekkerder dan marsepein.
Waar heb je die in zoetermeer gevolgd als ik vragen mag; ik wil zoooo graag nog een workshop volgen voor wat handigheidjes wbt decoreren (vullen enzo mag ook)