Ik kwam gister om 23.15 thuis van mijn werk en in huis was het donker, met alleen wat kaarsjes aan. Zat m'n vriend op de bank dus ik dacht nog; gezellig romantisch Hij vroeg me of ik wilde gaan zitten, kon nog net m'n jas uittrekken en toen ging hij op z'n knieen en vroeg of ik met m wilde trouwen! Natuurlijk heb ik gelijk JA gezegd en 1 juli 2009 wordt onze grote dag! Helemaal happy nu... Liefs
Wat leuk zeg! Gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen, aan de datum te zien mag je wel op gaan schieten
wat een leuke thuiskomer! Van harte gefeliciteerd! dat jullie maar samen heel oud en gelukkig mogen worden
Gefeliciteerd! Kan niet wachten tot mijn vriend dat doet, maar volgens mij kan ik heeeeel lang wachten!
Haha ja he.. Ik droom altijd over een bruiloft, maar ja, heb ik weer een vriend die niet wilt trouwen
Oh wat romantisch. Gefeliciteerd! Bij ons ging het er heel anders aan toe haha. Maar ben wel heel gelukkig met hem hoor.
gefeliciteerd! Als je nog iemand zoekt voor je bruidsmake-up en/of bruidskapsel dan moet je bij mij zijn
Meid toch wat een leuke verrassing! GEFELICITEERD. Geniet maar alvast lekker van alle voorbereidingen. Ik ben vorig jaar september getrouwd en was echt super. De voorbereidingen vond ik ook echt geweldig, zo leef je er echt helemaal naar toe.
Van harte gefeliciteerd, echt super leuk! Voor mij begint het ook al op te schieten... over 4 maandjes ben ik gewoon al getrouwd! In ieder geval veel plezier met alle voorbereidingen!