Ik ben benieuwd waar iedereen het meest behoefte had/ heeft tijdens de zwangerschap? Kan eten, drinken of iets doen zijn of iets anders. - zo had ik bij de eerste zwangerschap erg veel zin in kroketten. - bij de tweede zwangerschap had ik behoefte aan fishermansfriend. En zo bijvoorbeeld heeft een vriendin van mij haar haar afgeknipt en ze had echt mooi lang haar.
Patat met mayo en frikandel speciaal. Oh en water!!!! Drink ruim 3 liter water per dag. Compenseren En ga de laatste tijd elke dag in bad. Heb ik echt nodig
Bij m’n dochter was ik verzot op kerrie haha deed overal kerrie op! En bij m’n zoontje milky ways haha terwijl ik normaal niet van milkyways hou. En veel chocolade trek.
Citroen met heel veel zout. Zo slecht had ik ook bij mn vorige zw. Toen moest ik er meteen mee stoppen bloeddruk steeg nl. Nu hou ik er wel rekening mee en is het nog geen verslaving.
Door bovenstaande reacties heb ik nu zin in kroketten en frikadellen Ik heb nu een fase dat ik aan de lopende band Maria biscuits eet, soms wel een rol per dag. Ook veel zin in curry's.
Dus.. Ik ga zo even patatje pinda halen en chocolademelk hahaha. Patat is wel favoriet. Ik heb gewoon veeeel honger. En ik ga lekker veel in bad.
Haar knippen heb ik ook gedaan. Ik kreeg het ineens niet meer geborsteld. Qua eten had ik wat met tomaten soep met heel veel peper.
Ik heb niet echte cravings. Maar bepaalde dingen vind ik wel extra lekker zoals eiersalade en pindakaas als broodbeleg, frietjes en troebele appelsap. Voor de zwangerschap was ik een enorm chipsfan, maar eet het nu amper. Verder mis ik soms een partner die wat dingen doet of uit handen neemt. En een auto is ook wel handig. Ik ben nu afhankelijk van vriendinnen en hun beschikbaarheid voor hulp, auto vervoer etc.
Rust, dat vooral.. geen moeilijke vragen enzo. Verder heb ik kilo`s kerstomaatjes en geschrapte worteltjes gegeten en liters appelsap gedronken.