Hoi dames, Vanavond t/m woensdag komt mijn nichtje uit België logeren... Ik weet alleen absoluut niet wat te doen?! Hebben jullie ideeën? Vorig jaar dierenpark, klimparcour, vlindertuin en dagje strand gedaan... Ik wil 1 dag weg met haar, maar naar waar? Madurodam al gekeken, maar ml wilt daar ook graag nog naartoe... hij moet gewoon werken, dus vind het dan niet leuk om dat te doen..... Ohja zij is echt nog een meisje meisje........ (vind de Nederlandse meisjes van 17 tegenwoordig echt al volwassen, maar zij is dat echt nog niet...) Ik woon in Zeeland, dus geen Friesland/Groningen etc.. max 1.5 a 2 uur rijden
Den Haag is leuk, met een bezoekje aan de Gevangenpoort (griezelig), lunch of high tea in het centrum en daarna naar het Omniversum. Dagje afsluiten in een strandtent in Scheveningen. Je kunt een bootje huren in de Biesbosch, een motorboot (koel én cool) kost 50 euro voor een middag. Onderweg aanmeren en picknicken in de natuur of een terras pakken in een van de dorpen. Je zou samen een creatieve workshop kunnen doen, zoals handlettering en daarna samen wat tekenspullen shoppen als je toch in die mindset bent.
Het word warm dus misschien dagje strand /zwembad High tea Bootje huren en door de grachten varen en dan ergens wat lunchen
Lekker naar de bioscoop, aandacht geven en luisteren naar die enorm lange verhalen, dagje Rotterdam en dan de goedkope winkels opzoeken of Alexandrium, etc. Dat bootje varen vind ik ook een leuke tip! Ik heb een puber van 17 en die doet het liefst niets, samen Netflix kijken, samen ijsje eten en zo.
Neeltje Jans (wil ik zelf graag ook eens naartoe) Strand en bij een strandtent lekker lunchen en nog even shoppen Outlet Rosada
Dames, Bedankt voor de leuke tips!! Aangezien ik geen oppas heb voor de hond gaan we dagje shoppen in het waaslandcenter in Sint Niklaas Zal ze vast leuk vinden! We gaan daar lekker lunchen en als ze wat leuks ziet, krijgt ze dat van mij maar dat ziet ze dan wel Nogmaals bedankt!