Goede avond iedereen heel old school maar ik heb het leven van Sims 2 weer opgepakt Nu is mijn sim net klaar met studeren en moet gaan verhuizen. Heb haar netjes uit het verenigingshuis gehaald en ben zelf een huisje gaan bouwen (met wat cheats foeiii) Het huisje is perfect geworden! Nu ik klaar ben kwam ik helaas tot de conclusie dat ik op campus aant bouwen ben... en mijn Sim moet met 72u van campus af zijn en heb net potverdorie mn huisje af... kan ik mijn huis ook opslaan en mee nemen naar 'buurt' ?? zodat ik m als kant-en-klare huis zo weer in een buurt kan zetten????
Moet wel kunnen volgens mij, maar weet niet zeker hoe, want de laatste keer dat ik Sims 2 heb gespeeld kan ik me niet meer herinneren... Sims 2 heeft toch ook een huizendepot? Daar moet je je huis heen kunnen verplaatsen en hem dan in je buurt weer kunnen plaatsen... edit: dit wel doen zonder dat je sim er in woont, anders is ie alle banden met andere sims enzo kwijt.
klopt je kan m in huizendepot plaatsen. maar dan staat ie bij de huizen van university kom ik dus net achter en niet bij Buurten helaas. enuhhh mijn Sim zat er idd nog in dus ben nu alles kwijt haha maar is nie erg, ik kan met cheat weer vrienden maken haha heb nu het huis opnieuw nagebouwd, wist gelukkig nog precies hoe hij in elkaar zat. mn kavel is nu alleen wat groter dan ik bij die andere had dus heb nu een mega vijver erbij met park