Haha leuk! Daar ben ik in 2007/2008 begonnen met spelen Volgens mij zijn intussen alle mensen waarmee ik daar zat gestopt of server verandert. Maar the sha'tar zal altijd in m'n hart blijven
Leuk wist niet dat er wow topic was Ik was in 2008 tijdens mijn zwangerschap begonnen met wow Juni 2008 speelde ik minder en kon ik niet meer raiden want ons eerste kindje was geboren en speelde alleen wanneer ze sliep. En ben in 2011 na de komst van onze 2e kindje helemaal gestopt met wow door het tijdgebrek. Ik heb dus nog een beetje in Cataclysm gespeeld. Het begint al een tijdje weer een beetje te kriebelen, het trekt je gewoon terug lijkt het wel Nu heb ik s'avonds de tijd wel maar ik ben mijn inlogcodes vergeten dus waarschijnlijk moet ik dan een nieuwe char maken. Ik heb een Ally mage 85 met Arcane spec. Ik speelde samen met mijn man op dezelfde pve realm: Boulderfist, was erg leuk Doordat het daar Ally 10% Horde 90% was, is hij met zijn guild gaan transferen naar een ander realm. Toen ben ik gewoon op dezelfde realm gebleven en een Horde Gaan lvlen. Die is dus lvl 85 ook met Arcane spec. En nog wat low lvl chars van lvl 25 een warlock en hunter. En ik vind Horde echt veel leuker! Sorry voor mijn lange verhaal
Hallo allemaal! Ik ben even weg geweest.. heeft langer geduurd dan gedacht... Hebben wat problemen gehad met aansluiten van de pc's En daarna weinig online geweest op zp omdat ik ff pauze in wilde lassen (mn cyclussen gingen niet zo lekker). Welkom allemaal die erbij gekomen zijn Inderdaad, never play on Patch Day! Chaos! Vooral met een grote patch, addons die niet meer werken ect.. hahaha. Op dit moment raid ik op vrijdag en zaterdag avond met wat vrienden, dit doe ik op mn huntertje. WoD heb ik ook nog niet besteld. Ik ben netzoals knutselkitty.. Ik wil de collectors edition! Ik heb ze al sinds tbc en die traditie wil ik niet verbreken
Jeeehh Team Horde heeft gewonnen bij Azeroth Choppers jammer voor de ally,s want die bike was ook echt klasse alleen een beetje teveel pala voor mijn smaak..
Raids heb ik nog nooit gedaan ik ben een lvl 75 healer priest. Ik zit trouwens op Terenas. (Erg saai daar overdag)
Was te verwachten en ik moet eerlijk zeggen, ik ben t er mee eens dat die bike gewonnen heeft. Ook al ben ik een Ally speler, de ally bike miste was. Ik vond de achterkant afschuwelijk, alsof ze t afgeraffeld hadden. Heel jammer. Grats to the Horde!
Horde zag er ook beter uit ja Maarja, nu heb ik geen nieuwe mount (al komt ie pas met wod) Of ik moet wéér terug transferen
vind ze beide wel mooi, maar die van de horde heeft meer horde 'karakter' zeg maar, vind die ook wel mooier dan die van de Alliance haha
Ik heb als main een healer gnome priest. Ik wil er nog wat bij, maar weet niet zo goed wat. Tanken wil ik niet. Healen vind ik wel erg leuk, maar zou een healing pala niet zo goed zijn als een healing priest?
Mijn main is een holydin Altjes zijn een healing druid, healing priest (90) Een warlock (90) die ik nooit speel En dan ben ik nu een rogue aan het levelen Holydin en priest zijn best anders qua healing, persoonlijk vind ik Paladin leuker healen, maar dat is ieder z'n smaak
Haha, misschien dat ik weer in kostuum bij een winkel ga staan, maakt t extra episch, en soms kans op prijzen
Gaaf knutselkitty! Nee ik ben een van die die dan bij ons thuis 5 man over de vloer heeft die blijven slapen voor een paar nachten. En dan met z'n allen om 12 uur gamen altijd leuk zo een mini lan party.
Haha, heb ooit met guildies samen in utrecht gestaan, en heb toen gelogeerd bij de guildmaster was met cataclysm geloof ik. in 2012 ben ik naar rotterdam geweest omdat ik vip-kaartje had gewonnen voor de launch, zat toen binnen warm helaas hadden ze voor de kostuumwedstrijd alleen buiten mensen uitgezocht ditkeer moet ik even kijken hoe t gaat worden, meesten doen tegenwoordig digitale versie kopen (lamee-O)
Net even gespiekt, Bol.com vraagt asocial hoge prijs zet, bij wehkamp is ie 10 euro goedkoper, en als je google'd kom je zelfs nog goedkoper tegen (fysieke Collectors Edition)
Goed om te weten knutselkitty! Vorige keer had ik m ergens gekocht waar de prijs in eerste instantie ook te hoog was, kreeg netjes t teveel betaalde geld terug. Wat gaaf dat je VIP tickets had! Lijkt me ook erg gaaf om zo een iets een keer mee te maken. Balen dat ze daar niet kwamen kijken naar outfits.
Oorspronkelijk zou vriendlief buiten moeten wachten op mij, had maar 1 toegang gewonnen. maar ze waren zo vriendelijk hem ook binnen te laten