Wij zullen vanavond ook alle kaarsjes in huis en buiten op de veranda laten branden voor Nick* en alle andere vlinderkindjes!
Natuurlijk steek ik er 1 op om 19 uur. Ik besef hoe gelukkig ik me mag prijzen dat ik een gezond kindje heb. Ik ben in gedachten bij alle mensen die een kindje hebben verloren...
Vanavond brandt ook hier een kaarsje voor alle vlinderkindjes, hun papa's en mama's, broertjes en zusjes en overige familieleden die iedere dag weer moeten leven met het verdriet om hun verlies. Ik hoop van harte dat de zee van licht (en liefde) al hun harten mag raken en vullen met liefde. Lieve vlindermama's, jullie zijn in mijn gedachten! Liefs, Chipske
Hier wordt ook een kaars gebrand. Heb zelf geen vlindertjes, maar brandt hem voor alle vlinders van jullie en alle andere mama's!
de kaarsen branden hier voor alle engeltjes en vlindertjes en papa's en mama's broertjes en zusjes veel liefs mieke
Hier branden er ook kaarsjes. Natuurlijk voor mijn eigen engeltje*, maar ook voor alle andere vlinderkindjes! Papa's en mama's, sterkte!
Mijn familie heeft ook mee gedaan en wijzelf uiteraard ook. Ik moest wel erg huilen. Gewoon omdat ik Thijs* zo mis maar ook omdat er zoveel mensen mee doen en meeleven.