Van welke film krijgen jullie het ultieme kerstgevoel? Ik ben nog op zoek naar dat gevoel namelijk.... en ik wil vandaag graag een film kijken.
Er zijn zoooooveel kerstfilms...dat ik ze niet bij naam ken ... Maar ik weet wel dat je bij sommige films idd n kerstgevoel krijgt haha Suc6 iig
Het hoeft niet perse een kerstfilm te zijn, als ik er maar het kerstgevoel bij krijg, haha. En hij moet te huur zijn in de videotheek natuurlijk.
mijn zus en ik keken vroeger elke kerstvakantie naar de films (weet niet hoeveel er zijn...) van "Neverending Story" en nu nog brengen deze filmen mij in kerstsfeer !
- Als je begrijpt wat ik bedoel. - Home Alone. - Santa Clause. - The Grinch. - Frosty the Snowman. - Kruimeltje . - Muppet Christmas Carol - Tim Burton's The Nightmare Before Christmas - Pietje Bell - Scrooge
- Love Actually - Alles is Liefde (eigenlijk een Sinterklaas-film, maar zo leuk!) - The Holiday (met Cameron Diaz, Kate Winslet en Jude Law)
kheb gister fred clause gehuurd (premiere film).. kd8 eerst van: vast wel weer zo'n slechte kerstfilm.. maar achteraf een hele leuke film.. zeker een aanrader
Santa Clause! als ik vroeger met mijn vader een film ging huren koos ik altijd die, ook al was het zomer
als ik aan kerstfilms denk dat is het eerste wat in mij op komt home alone al zo vaak gezien maar als ie op tv komt kijk ik altijd weer
Die aflevering waar goofy ging skien en van de heuvel vloog, en toen in zijn bed belande Weet zo alleen de naam van de aflevering niet meer ;( en natuurlijk de film: jack frost
Die heb ik ook gisteren gezien, hij wordt in de Veronica gids helemaal afgekraakt. Klopt niks van, was super leuke film! Oja, Elf is ook leuk. Die is ook al te huur.