Wormen (help)

Discussion in 'De lounge' started by Jongemamavan1, Feb 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik zou ook gewoon de h.a.p bellen.... misschien dat iemand van de "receptie" wel even snel langs je huis kan rijden ofzo,

2. Emjay

Emjay Bekend lid

Jan 17, 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    D'r is toch ook zo'n thuisapotheek bezorgservice?? Zouden die op zondag bezorgen?:(

3. Jongemamavan1

Jan 27, 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een spoedapotheek gevonden hier ruim 30 min vandaan, daar gaat vriendlief morgen medicijnen halen :(

Hoe lang na de eerste pil kruipen ze zeg maar niet meer uit je anus ? :) :( Vind dat nog het meest enge en vieze. Ben bang dat ze met de kleinste wind mijn onderbroek inschieten. :( Zitten er nu een stuk of 10 al uit mijn anus... Zit al met angst en beven mijn eerste poep-beurt tegemoet te zien, denk niet dat ik dat nog ga durven. Bang dat dan de hele wcpot onder ligt van de krioelende wormpjes. :(

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik krijg kippenvel van jouw post maar moest soms wel even lachen om de manier waarop je alles uitlegt

succes meid

5. Jongemamavan1

Jan 27, 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ja ik moet er zelf ook wel een beetje om lachen hoe ik het verwoord :) :p

Maar leuk is het natuurlijk niet... Voel ze gewoon kruipen op dit moment :$
    En als er al 10 buiten mijn anus zitten wil ik niet weten hoeveel er binnenin gezellig theekransje aan het houden zijn... Durf niet eens een scheet te laten, bang dat er gelijk 50 uitknallen. :$

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Jeetje, dat je ze zo duidelijk kan zien enzo, hoe doe je dat, met een spiegel?

Ze houden niet van knoflook dus als het zo erg is en je hebt ondertussen niets.....ik kreeg als kind nog wel eens een beschuitje met rauwe knoflook en volgens mij kan je het er ook direct op smeren ...heel vies maar het werkt wel.

Succes,

Charlie

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    dat valt wel mee hoor,

toen ik het had zag ik op mijn keutel (LOL) alleen aan het einde een paar.. de rest niks....... en ik vond het wel een opluchting want het kriebelen was toen wel weg!!! maar ik heb het ook maar 1 keer gehad vroeger, weet niet of het ook erger kan zijn....

hihi je bent wel grappig :p

8. Waar woon je eigenlijk?

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ppffff hou op zeg ik lig dubbel!

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Hoi wij hebben een aantal weken geleden toevallig ook een uitbraak gehad hier. Als het aarsmaden zijn: de volgende tips helpen

Smeer nadat je je anus en daar rondom goed schoongemaakt hebt in met een flinke klodder vaseline of vette creme, zodat je anus als het ware dicht zit. de wormpjes komen naar buiten om eitjes te leggen en als je anus vol zit met vaseline blijven ze iig binnen.

Iig die kuur mebanzadol nemen zo snel mogelijk. hier was de jeuk binnen een paar uur verdwenen. De jeuk is vooral snachts het ergst.
    Ook is het belangrijk dat je je beddengoed etc goed uit wast en behandel iedereen in het gezin met ontwormingsmiddel want het is zeer besmettelijk!

En voor het vervolg hou een doosje met een kuurtje in huis voor het geval je dit nog eens hebt, dan kun je het pakken wanneer nodig. voor 2 euro koop je t bij de kruidvat. dat is een kuur voor 3 personen geloof ik.

Waar woon je? heb die kuur liggen dus je kunt m evt komen halen. succes!

11. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb nog wel een tip tegen het broeien door het kraamverband/vloeien.
    Nadat je naar de wc bent geweest douchen of onder de douche plassen, beste manier om het broeien tegen te gaan en lekker af te spoelen .

Sterkte met de wormen :( lijkt me geen pretje

12. Jongemamavan1

Jan 27, 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik verbaas me er ook over dat ze zo zichtbaar zijn :$ :)
    Maar het zijn er echt een stuk of 10, beginnend bij de ingang van m'n anus tot wel 5 cm ervanaf richting mijn bil. :$

Hoe ik het heb gezien is door er foto's van te maken (ja echt).
    Althans, in eerste instantie van m'n knip natuurlijk, zodat ik goed kon zien hoe het er bij zat (vind ik makkelijker dan spiegel)... En toen werd m'n blik ineens naar m'n anus getrokken waar ik 10 gele kleine wormpjes zag op de foto. :$ Misschien willen ze graag op de foto, dat ze daarom zichtbaar zijn.
    ;) Heb begrepen namelijk dat je ze normaal alleen in ontlasting ziet...

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ga er niet aan zitten.
    Was je handen heel erg goed voordat je bij je kindje komt.
    Controleer de ontlasting van de kleine ook.

Verder kun je alleen maar wachten tot je de medicatie kan nemen.
    Snap dat het heel erg vervelend is zeg.

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Vind het een goor en gek verhaal in een klap.

Geloof je wel he t.s dat is het probleem niet. Het heeft niks met hygiëne te maken in elk geval. Misschien eens rauw vlees gegeten. En idd een poep beurt zo opluchting kunnen geven. En het heel even tot morgen zien uit te zingen.

Sommige schreven het weg halen bij elkaar nee dank je ik ga al over me nek als ik er aan zou moeten denken brrr.

:)

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Foto van nemen. Van die plek is die dan wel duidelijk:( En waarom haal je het niet met een washandje even weg en doe je wat de dames. schrijven wat vettigs er bij smeren handen wassen ect ect.:)

16. Jongemamavan1

Jan 27, 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat weghalen zie ik ook niet zo zitten... :)
    Ik verwoord het nu mssn een beetje lollig omdat ik er langzaam wel een beetje 'lol' van kan inzien (als in dat ik kan lachen om hoe ik het verwoord) maar ik meen wel serieus dat ik het heb natuurlijk. :( Schrok me een ongeluk toen ik het zag, zo vies en eng...

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Tja dan blijf je met de jeuk zitten. Kiezen uit twee kwaden heb je schoonmaakhandschoenen in huis. Trek je die aan. :)

18. Jongemamavan1

Jan 27, 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaseline/uierzalf hebben we niet. :(
    Handen wassen doe ik nu voor alles, heb m'n nagels al kort geknipt...
    Morgen gaat gelijk het beddengoed de was in etc.

En ja, foto's zijn duidelijk hoor, waarom niet ?
    Snap dat het raar over komt omdat meer mensen met een spiegel werken maar ik heb geen handzaam formaat spiegel hiervoor. Daarbij was het in eerste instantie voor mijn knip en zijn we begonnen met foto's maken (deed vriendlief toen, maar is nu niet thuis dus daarom zelf) omdat ik het niet direct durfde te bekijken (hechtingen waren na een paar dagen geknapt waardoor de knip helemaal open stond en i.c.m. vloeien, durfde ik het niet direct te bekijken (wist niet wat voor slagveld het zou zijn) dus daarom via foto)...

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

babyolie?:)

20. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

Mar 18, 2009
    1,795
    1
    0
    Grunn!
    Heb je geen sudocreme in huis? Kun je de uitgang ook wel mee dicht plamuren :p

Zonder gekheid hopelijk ben je er snel vanaf!

Share This Page