Wormen (help)

Discussie in 'De lounge' gestart door Jongemamavan1, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Waarom is dit een raar verhaal? Volgens mij komen di soort vervelende dingen wel vaker voor hoor. Beetje vreemd om aan zo'n verhaal te twijfelen.:(

@ts: ik zou nu toch echt wel even bezig gaan met de boel schoonmaken. Ik begrijp dat je het niet prettig vind. Maar wat is nou enger, die beesten laten zitten en lekker laten rond krioelen in je onderbroek bij een open wond, of ze weghalen en een ietwat schoner gevoel er aan over houden?

2. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hahaha sorry maar ik lig nu ook gevouwen :)

Ben ook 2x gehecht, maar ik had echt totaal niet de behoefte om daarna foto's van het slagveld te maken....

Sorry hier heb je natuurlijk niets aan.... Kom op, pc uit en schoonmaken die handel! Niet leuk, maar daarna voel je je vast iets beter....

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Meis echt onwijs vervelend!! Maar moet ook wel een beetje lachen om de manier waarop je het verwoord....hoor die wormen al in koor CHEESE roepen voor de foto!;):D

Zonder gekheid....ik hoop echt dat je er snel vanaf bent! Snap niet dat er meiden zijn die twijfelen aan je verhaal...

4. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Sorry hoor maar het gaat om jouw eigen lijf :(
    Ik zou zeggen raap jezelf bij elkaar en ga je kont schoonmaken :$
    Geen enkele vrouw zou dit graag doen, maar je hebt geen andere keus.
    Om dit aan je partner te vragen vind ik echt super super smerig.
    Ik zou vreselijk boos worden als ik erachter kwam dat mijn partner met 10 wormen uit zijn reet zou rondlopen, wachtende totdat ik thuiskwam, omdat hij het zelf te vies zou vinden om schoon te maken. Ik zou hem wat anders zeggen :$
    Denk je dat jouw partner het minder vies vindt om te doen dan?

Wat ik ook niet snap is dat je de wormen niet weg durft te wassen, maar dat je er wel de hele dag mee durft rond te lopen.
    Kijk, dat durf ik dan weer niet. De hele dag rondlopen met 10 wormen tussen mijn billen gatverdamme :$

5. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Hahaha bedankt, nu zie ik het ook voor me :D

Maargoed, ik had die wormen ook weggehaald. Heb ze nooit gehad, maar als de je douchekop er eens op zet? Dan hoef je ze ook niet aan te raken. Of zijn het hardnekkige beestjes?

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ooooooooh wat erg!Ik heb nu echt de slappe lach!:D:D

Terwijl dit toch een serieus probleem is is sorry ts maar ik zou dit dus ook nooit hier plaatsen.
    Maar ik vind wel dat je jezelf een schop onder je kont moet geven :) en aktie moet gaan ondernemen!
    Daar ga je je man toch niet mee opzadelen?
    Die ziet je aankomen.Kom op je bent een grote meid!

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Je moet wat meer oP het forum zijn om devilchase reacties te begrijpen ze bedoelt het allemaal met en knipoog

8. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat heb ik nu een spijt dat ik dit topic gelezen heb, ga zo naar bed en weet nu al waar ik van ga dromen.....Als ik ik TS haar schoenen stond had ik in plaats van dit topic te openen, al de bedden afgehaald, mezelf gewassen, het hele internet afgestruind naar alle mogelijke oplossingen, de halve buurt gemobiliseerd om naar de apotheek te gaan enz.
    In ieder geval wel fijn dat je hier op het forum werkelijk met ALLES maar dan ook echt ALLES terecht kunt, een hele geruststelling...

Oh ja, TS, ik hoop dat je snel van je ongewenste bezoekers verlost wordt, want vervelend is het wel.

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    inderdaad...;)

10. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    :D :D :D (even een grote glimlach om de leuke reacties)

Maarrem bereid je maar voor TS... kinderen die buiten spelen krijgen dit regelmatig.. Is bijna niet tegen te gaan.. en hier ligt ook een kuurtje klaar voor als mijn oudste het een keer krijgt.
    En jawel.. als ouder kan je het dan ook krijgen... en het is niet gevaarlijk, hooguit vervelend..
    Maar als ik het ooit krijg ga ik ECHT mijn vriend niet vragen om het weg te halen of in te smeren hoor.. no way :D

11. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Pijn in m'n buik van het lachen!!! :D:D

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Zitten ze er nou nog?

Hoezo is het eng om weg te halen? je ziet het toch niet?
    Gewoon hop met een doekkie er langs onder de douche en weg zijn die beestjes (van buiten dan)

Brr.. krijg bijna zelf jeuk als ik lees dat die beestjes er al de hele dag zitten..

13. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Whaaaa lig echt helemaal dubbel om de reacties en heb nu ineens jeuk aan mijn kont..hahahahahahaha

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @TS;

Allereerst dapper van je dat je het hier durfde te plaatsen.
    Jammer dat er lullig over gedaan wordt, maar ergens ook begrijpelijk dat er gelachen wordt.

Ik hoop dat je er gauw vanaf bent, ik heb ze als kind gehad en da's echt vervelend!

En dat van die foto vind ik niet vreemd.
    Na mijn bevalling durfde ik ook niet te kijken, mijn man heeft eerst gecheckt of alles er nog oké uit zag!

Succes ermee, ga even lekker douchen als je dat al niet gedaan hebt en gauw aan een kuurtje.

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oh ja voor de dames met commentaar; de wormpjes zitten er niet al een hele dag, ze heeft het vanavond geschreven en er staat 'net' en niet 'vanmorgen'!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Gelukkig zag TS ondanks dat het enorm balen is er zelf ook wel de grappige kant van...:D;)

17. Rono

Rono Niet meer actief

whahahahahahaha ik ga hier helemaal stuk!

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    euh, denk je dat wormen inene er zitten? binnen een uur zit je kont met wormen? Ze heeft het net pas ontdekt, ze had al langer last van jeuk etc. Dat wil niet zeggen dat de wormen en ook pas net zitten.

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik begrijp dat er lacherig over gedaan word, ts kan het zelf ook gewoon met een lach brengen dus dan "weet" iedereen dat ze zelf ook humor mogen plaatsen,

wel vind ik dat het absoluut niet vreemd of raar is dat ze hier een topic over plaatst, waarom kun je wel plaatsen : help mijn zoon heeft wormen.... maar is het ranzig als je plaatst Help ik heb wormen,

er zijn genoeg meiden die hier ook aambeien hebben en daar een topic over plaatsen,

of over slijm verlies, je weet wel die lekker dikke klodders met een sierrandje van bloed er door ;)

nee dit toppic vind ik dan ook niet zo vreemd of vies hoor.

20. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mmmh ook goeiemorgen, legt broodje even weg...:D:D:D:D

Deel Deze Pagina