Wormen (help)

Discussion in 'De lounge' started by Jongemamavan1, Feb 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Goede hygiëne doet 'te 'm niet hoor!
    Die wormpjes zitten binnenin, die was je niet zomaar allemaal weg.

Je krijgt ze ook niet door slechte hygiëne, bij kindjes is 't vaak omdat ze nagels bijten of duimen.
    In de zandbak bijvoorbeeld zitten eitjes, die kunnen weer onder je nagels terecht komen, de rest spreekt vanzelf.

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

Oct 18, 2007
    12,598
    1,244
    113
    Gelderland
    eens!;)

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Dat is toch niet omdat er gelachen wordt?
    Er zaten ook mensen tussen die er lullig over deden, da's wat anders dan lachen.

4. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0

Mmmh....legt bakje met noodles even op zij haha

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

Oct 18, 2007
    12,598
    1,244
    113
    Gelderland
    Eén ding heb ik er sowieso van opgestoken.....morgen ga ik naar de winkel voor zo'n kuur....die komt hier nu ook standaard in huis te liggen!;):D

6. Pinjo

Pinjo Bekend lid

Jan 5, 2008
    672
    0
    16
    Ik bedoel ook niet dat je ze van slechte hygiene krijgt hoor. Weet dat dat niet zo is (als gezegd: we hebben er ervaring mee). Maar je moet voorkomen dat je jezelf besmet. De eitjes kunnen nl overal op en in zitten (denk aan ondergoed, pyama, deurklink als je in je slaap krabt). Met extra hygiëne bedoel ik: vaker schoon ondergoed, pyama, etc. Als je geen eitjes meer binnen krijgt komen de wormpjes er met ontlasting uit en gaan ze vanzelf weg.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Na mijn weten waren er maar een paar die het een beetje vreemd vonden sommige dingen( waar onder ik) heb t.s wel serieus genomen en ook serieus advies gegeven.

T.s reageerde soms ook wat aangebrand en sommige vroegen zich af waarom ze op haar man bleef wachten. Onder andere ik spoorde haar aan om het ( even op te lossen van onderen ) zonder er echt lullig over te doen.

Waarom ik persoonlijk een beetje aan het topic twijfelde. Is ivb het foto.s nemen. Dat kon en kan ik me persoonlijk niet voorstellen. Wel dat je man kijkt na een bevalling. Of van onderen alles nog goed zit.

En nu is dit topic klaar voor mij dan;)

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

die hebben wij hier ook standaard in huis zitten, precies om waarom ts dit topic geopend heeft :p

ik wil niet dat we er in het weekend last van krijgen :p

9. tulip

tulip Niet meer actief

dat ts er lollig om doet is tot daar aan toe, maar ik vind dat niet aan iemand anders om te doen. En sommige grapjes kunnen gewoon echt even niet.

Ik hoop voor ts dat ze er snel vanaf is.

10. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Offtopic: @ tulip: zie je onderschrift. Wat erg voor jullie, sterkte!

Ontopic: @ ts: hoe gaat het nu? Nav jou verhaal ga ik ook zorgen voor een kuur in huis. Zou dit ook niet mee willen maken...

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja kan met borstvoeding! heb het bij de eerste ook gehad en kreeg meteen 2 pillen, eentje meteen innemen en de ander zo'n 2 weken later.

12. Jongemamavan1

Jan 27, 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inmiddels zijn we bijna een avond verder.
    Hebben een rot nacht gehad (kindlief bleef tot 6 uur in de ochtend huilen, wat we ook deden) dus vanmiddag even bijgeslapen, vandaar nu pas bericht. Vriendlief heeft vanmorgen gelijk wormenkuur gehaald en hebben vanmorgen de 1e tablet op. Over 2 week weer. Het mag trouwens wel bij BV gelukkig.

Hopen dat het snel helpt. Lijkt in ieder geval wel of ik nu al minder jeuk heb, maar het idee zelf blijft gewoon eng. Voor de rest zijn we nu dagelijks de wc aan het schoonmaken, de deurklinken aan het boenen, is het beddengoed eraf, was ik bij alles m'n handen en elke dag schone handdoek.
    Hopen dat ze snel uitgeroeid zijn.

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

Oct 18, 2007
    12,598
    1,244
    113
    Gelderland
    Fijn dat de jeuk al minder is....je zal er nu wel snel van verlost zijn!

14. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Als je jeuk hebt, in een bak met heet water gaan zitten. Dan kruipen de wormen eruit en vallen in het water. (tip van mijn oma, deed dat vroeger met haar kindjes)

15. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
  16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hopelijk slaat de kuur aan!

En over een foto van de hechtingen.. Zo raar vind ik het niet hoor.. Hier hebben we er ook een foto van gemaakt, omdat we geen handspiegel hebben. Daar bij vond ik het minder schokkend/realistisch om het vanaf een foto te bekijken dan met een spiegel.

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Heb serieus even moeten lachen om de manier waarop je het zo neerzet. En jeuk aan de poepert krijg je er spontaan van.
    Fijn dat het al lijkt te werken!

18. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    hahaha, lijkt me wel pijnlijk

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Ah, dank voor de uitleg, dat wist ik niet.
    Ik dacht dat ze in je lichaam eitjes legden en dan bereik je met wassen natuurlijk niet veel..

20. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wormenjacuzzi :cool:

Share This Page