Wij hebben hier een buitenlandse pakketbezorger, ik denk dat hij Marrokaans is maar 100% zeker durf ik het niet te zeggen. Nou heeft mijn partner een eigen bedrijf en er komen hier dus nogal wat pakjes binnen...ook weet hij wie hier kort bij ons staan dus als hij het pakje niet kwijt kan bij een van hen zet hij het automatisch hier neer en andersom, hebben we ook geen problemen mee hoor. Nou zat ik vannacht te denken (tis maar waar je wakker van wil liggen ) de krantenjongens en folderjongens komen op het eind van het jaar altijd langs de deur voor een kleinigheidje, hij doet dat nooit, wij geven meestal iets lekkers ipv geld. Nou wilde ik hem ook iets geven maar vraag me eigenlijk af of chocola of iets wel mag ivm geloof of kan ik beter iets halen bij de Turkse winkel of zo? Ik wil hem namelijk bedanken en niet beledigen. Ik weet dat het betijds is om daarover na te denken maar zeker omdat kerst enz niet bij hun in de feestdagen zit wil ik het bewust niet rond die tijd geven.
Wat aardig van je! idd de pakketman en de brievenbusbezorger van post nl komen nooit aan de deur... Chocolade mag gewoon ik heb een collega die is Marokkaans en die eet dat ook gewon. Of mannen er van houden is een 2e... Mijn vriend wil bv alleen witte chocolade. Celebrations vind ie dan wel weer een hoop van lekker. Die doen het dan altijd wel goed denk ik. en anders zou je nog misschien setje kunnen halen voor onder de douche van axe met deo ofzo?