is dit te klein

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door henkie24, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

mijn baarmoeder was afgelopen vrijdag 33 cm en nu vandaag ineens 31 cm? hoe kan dit? en is dit wel groot genoeg. beebje beweegt verder goed en de vk heeft er ook niks over gezegd verder. ze zei nu wel dat ie heel diep lag vandaag? heeft dat er mee te maken

alvast bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi henkie,

De ligging van je kindje heeft er inderdaad mee te maken en het is ook afhankelijk van degene die meet. Iedereen meet namelijk net wat anders dus kan het zo 2 cm schelen. Geen zorgen!

Imke

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ok! omdat ik overal lees dat het aantal cm per week + 4 ofzo moet zijn schiet ik meteen in de stress. maar baby beweegt nog steeds goed al is het wel minder zo op het laatst, kan dit kloppen? sorry voor deze vraag nog :oops:
    voel hem wel meer als 10x per dag hoor

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Je kindje kun je wel minder goed voelen bewegen door het plaatsgebrek op het laatst. Vaak is het ook niet meer dat uithalen, maar meer schuifbewegingen. Als je het kindje maar wel elke dag voelt en stel dat je twijfelt moet je hem/haar wel na enige prikkeling bij een ontspannen houding wakker kunnen krijgen. Twijfel je daarna nog steeds, moet je even je vk bellen.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina