Plus Klazienaveen. We hebben nog zitten twijfelen om het mee te nemen, aangezien het in zo'n grote bak lag, en het voelde alles behalve als een koeling (best warm). Eerder gister hebben we nog kipfilet op (deze was van een andere supermarkt)maar toen zat dit er niet in.
Jammer dat je gen wormen meer hebt bewaard,met het oog op geld retour, of omdat het niet gekoeld was zou je zelfs bij de keuringsdienst een melding kunnen doen
We vonden het zo vies, en we hebben nog huisdieren, dat we het meteen weg hebben gegooid. Maar 1 ding weet ik wel, wij kopen daar geen vlees meer...
oh meid wat vreselijk vies!! bah ik was al geen kip fan en nu al helemaal niet meer. en jij kijkt je kippetje waarschijnlijk ook wel drie keer na de volgende keer. maar zou zeker een klacht indienen waar je de kip heb gekocht hoor.
Bah,volgende keer als je wat anders ziet,en er toch al 2x bij naar denk,gelijk weg gooien,of gelijk naar de winkel toe rijden! Als je het niet vertrouwd bel je gewoon naar de hap!
Vriend is sinds vannacht flink aan de dunne, maar die heeft dan ook de meeste kipfilet op. Zelf heb ik maar iets van 2 stukjes op, en heb ik (nog) geen last.
Sammie had je de HAP nog gebeld?? Je weet niet wat voor wormen het waren oke ze waren bevroren geweest en verwarmd maar ja ik zou geen risico nemen. Misschien toch een middel om te ontwormen? Je mag als je zwangerbent namelijk niet alles gebruiken op dat gebied, kan je beter nu aktie ondernemen dan straks als je ziek bent en mogelijk wel zwanger
Volgens mij kun je inderdaad ook gewoon een wormenkuur krijgen. Misschien toch goed om te doen. Gewoon voor de zekerheid.
Ik begrijp niet dat je vlees meeneemt dat mogelijk niet goed gekoeld is en ook niet dat je meer happen neemt van iets waar je over twijfeld.. brr moet er niet aan denken om kip met wormen te eten getver!!
Ik nam het mee omdat het er misschien net ingelegd was, en kan niet ruiken hoe koud het in de koeling was. En we hebben toch een paar happen genomen,omdat ik er eerst vanuit ging dat het spieren en pezen waren.
Hier kan trouwens een slotje op, bedankt voor alle antwoorden! Morgen gaan we voor de zekerheid een wormenkuur halen. En hebben ook al een klacht ingediend.
Ik zou hiervoor de HAP niet bellen hoor je vlees is bevroren en gebakken geweest. Zou een heel ander verhaal zijn als je het rauw gegeten hebt. Maar het is wel vies