biesbosch dordrecht

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hai hai,

heb ff zitten googelen, en vroeg me af of er mensen zijn die er wel eens komen, en wat er allemaal te doen is?

we hebben een dochter van 3.

en teken is dat erg daar?

xxx

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je hebt daar een BieschBos centrum zitten waar kinderen van alles kunnen zien en leren over de bieschbos en alle dieren die er leven. Ze mogen overal inkruipen enzo. Is heel leuk.

Je kunt ook met een boot mee die rond vaart over de bieschbos ook heel leuk.

Wat betreft teken weet ik niet, maar denk dat je in een bosrijke omgeving altijd wel kans hebt op teken.

3. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Je kan mee op een zgn fluisterboot, deze vaart een gedeelte van de biesbosch rondt en als je geluk hebt zie je een bever! Is erg leuk. Zelf nog nooit een bever gezien trouwens :D

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

woon er zo in de buurt ;) en nog maar 1 keer geweest. en toen regende het hard ;) denk dat ik toch maar weer eens erheen moet :)

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Woon er ook dichtbij en ben er ook niet zo vaak geweest hoor. Vroeger een aantal keer met school en ooit een keer met de familiedag. Haha Dus het is je vergeven. Haha

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Zie net dat er dordrecht bij staat, ik dacht dat het oevr de Bieschbos in Drimmelen ging? daar heb je die fluisterboot en dat centrum zitten.

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    In dordt ook bezoekerscentrum en fluisterboor.
    En je kan er ook waterfietsen huren (dacht ik) en roeibootjes. Er zit ook een plas met een strandje en een speeltuintje. Ik vind het er erg leuk.

8. Onder water

Onder water Niet meer actief

1 nadeel zijn echt de wespen , hou daar eventueel wel rekening mee.
    Wij zijn vorige week daarom maar weer weggegaan, het was zo erg!

9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hahah het is me gelukkig vergeven ;)

maar lees nu dat er veel wespen zijn... wou er vandaag naartoe gaan, maar doe het dan toch maar niet. Vriend word hysterisch van wespen, 1 keer geprikt en flauw gevallen en heeft nu zo epi pen ;) dus laat ik dan maar even wat anders gaan bedenken..

SORRY voor me off topic :$

10. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

bedankt voor jullie reactie,we zijn vandaag geweest vond het niet echt boeiend, maa goed ik ben ook niet zon boten mens :D

dat centrum was wel leuk idd, maar dat boot ritje erggg saai hahahaha

Deel Deze Pagina